Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a
#11
(27-01-2015, 09:27 AM)v6sa Kirjutas:
(27-01-2015, 01:36 AM)RainerSv Kirjutas: ...
R6 mõte oli jah pigem liikumise vahes ja pritse ka juba asjalikum
...

Täpselt sama pritse on, koos KE-Jeti murede ja rõõmudega.

Kui Sul vanu küünlaid alles ei ole, siis ei oska keegi paugust Sind aidata. Ottomootori rõõmud: nii tuksis pritse kui süüde annavad sama tulemuse.

ÜPR on ikka vahetamisega korrasolevaks tõdetud? Kütuserõhk on piisav? Lisaõhuklapp toimib? Triviaalsed küsimused, kuid eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema.Confused

Huvitav, et Lesven viga ei leidnud. Tõstsidki käed üles? Ütles, et ei oska aidata?
Või oli ikkagi sedapidi, et omanik küllastus "asjatusse" remonti ja viis auto ära "asjatundlikumate" juurde?

Kõige halvem asi Diagnostiku jaoks on auto, mida on mitu erinevat kohta remontinud. Sest siis pole järgmisel enam võimalik algseisu näha ega selle alusel umbsõlme harutama hakata.

Berg, palju võtad R4 moto R6 vastu vahetamise eest?

Kahjuks tõesti lesven ütles,et viga ei leia ja kahjuks aidata ei saa...Täpsemalt ma ei oska öelda mida seal kontrolliti palusin,et saaks asja liikuma rahas probleemi ei olnud! Vb lihtsalt see tuvastamine ja selle vea otsimine on liiga mahukas ja kulukas teenindus lihtsalt ei taha aega raisata...Kui hiljem öeldakse umbmäärane summa nt 3000-4000 eur (see lithsalt näide) ja klient ei ole nõus maksma. Kahjuks ise väga mersudega kursis ei ole sellest ka siia konto tegemine alguse sai,et natukenegi targemaks saada! Kuna väidetavalt kõik andurid ja asjad töötavad,siis pakuti välja veaks vaid jaoturpea kulumine.Käin Speedsterist ikkagi läbi saab ehk lahenduse igatahes tänud!
(27-01-2015, 11:11 AM)Laur Kirjutas: Raha eest teha lasta...rahaliselt tuleb odavam osta korralikult töötav auto. Keegi ei garanteeri, et see teine mootor kohe ideaalselt töötab.

Kõige vähem vast ringiehitamist oleks uuema 2,2 bensuka pealetõst koos mootori ajuga. See juba elektroonilise pritsungiga. M104 3,2 R6 ka juba EFI...
R6 pealeehitamine juba tahab palju asju teisi saada. Radikad, kardaan, peaülekanne, summuti.
Juhtmete vahetusest ei pääse sa ühelgil juhul.
Romulast mootorit paha hankida, 100 romulast 99 lõikavad juhtmeid. Sad

Kui raha napib kaaluks selle pritsungi kordategemist, või auto vahetust.

Kui panna uuem 2,2 bensukas peale mida sellega seoses vahetama veel peab ? Või sellel 3,2 mootoriga seoses? Elektrooniline pritse oleks muidugi veel parem lahendus..
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: RainerSv - 26-01-2015, 03:45 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: v6sa - 26-01-2015, 04:23 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: arturmalcik - 26-01-2015, 05:48 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: v6sa - 26-01-2015, 06:00 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: berg - 26-01-2015, 10:34 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: RainerSv - 27-01-2015, 01:36 AM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: v6sa - 27-01-2015, 09:27 AM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: RainerSv - 27-01-2015, 02:07 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: berg - 27-01-2015, 07:36 AM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: Laur - 27-01-2015, 11:11 AM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: berg - 27-01-2015, 01:22 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: berg - 27-01-2015, 02:28 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: MbLammutus - 27-01-2015, 06:04 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: Laur - 27-01-2015, 07:27 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: RainerSv - 27-01-2015, 07:44 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: Lahekas - 27-01-2015, 08:04 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: kaupo51 - 27-01-2015, 09:20 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: Laur - 27-01-2015, 09:30 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: Taffinaff - 27-01-2015, 11:02 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: RainerSv - 17-02-2015, 11:16 PM
RE: MB 230CE 2,3 97kw pritse! 89a - Autor: RainerSv - 18-02-2015, 02:30 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  230CE Külmkäivitus ktmduke 25 2,725 14-04-2022, 04:31 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 765 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 230ce lambda Kristo5380 5 3,109 29-03-2020, 05:47 PM
Viimane postitus: Werewolf
  C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti cobravello 6 4,449 10-08-2018, 01:01 PM
Viimane postitus: stihl
  C124 230CE pauk käiguvahetusel Kristo5380 1 2,051 24-04-2016, 08:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W124 230CE 90a. külma ilmaga viliseb salongis Kristo5380 3 2,546 17-01-2016, 04:26 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 230ce -ASD õlitoru põhjaalt puru Kristo5380 5 3,816 06-10-2015, 09:05 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  KORRAS! w124 230CE 90a. ei saa kütust. Kristo5380 2 2,293 07-06-2015, 08:54 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  W124 230CE 90a. tühikäik kõrgel, vahel sureb välja. TEEMA LUKKU!!! Kristo5380 1 2,497 17-05-2015, 09:41 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 230 te s124 (89a.) nivoo amordid John Smith 8 6,243 12-04-2015, 08:21 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne