03-10-2008, 01:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2008, 01:51 PM ja muutjaks oli Atman67.)
Tänud vihje eest !
Hakkasin foorumist nende hüdrotõukurite asja uurima ja leidsin sellise suht sarnaseid asju sisaldava jutu: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8710
Lugesin sealt et hüdrotõukurite vahetus näiteks 230CLK'i võib maksta kusagil 5k ringis, noh 230CE muidugi vanem, seega võibolla siis vähem, eks oleneb kohast ka.
Teiseks üritasin aru saada mis on hüdrotõukuri täpne ülesanne ja lugesin hetkel niipalju välja et "hoiab klapivahet õlisurve abil". Täpselt ei saanud pihta millist klapivahet mõeldakse (kas klapi avatust või mida)ja millise takti ajal, aga olgu... võibolla õnnestub hiljem täpsemalt teada saada.
Arvan et sellest õli puhastusaine lisamisest tasub alustada esialgu... midagi halba ta teha ei saa niikuinii.
Hakkasin foorumist nende hüdrotõukurite asja uurima ja leidsin sellise suht sarnaseid asju sisaldava jutu: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8710
Lugesin sealt et hüdrotõukurite vahetus näiteks 230CLK'i võib maksta kusagil 5k ringis, noh 230CE muidugi vanem, seega võibolla siis vähem, eks oleneb kohast ka.
Teiseks üritasin aru saada mis on hüdrotõukuri täpne ülesanne ja lugesin hetkel niipalju välja et "hoiab klapivahet õlisurve abil". Täpselt ei saanud pihta millist klapivahet mõeldakse (kas klapi avatust või mida)ja millise takti ajal, aga olgu... võibolla õnnestub hiljem täpsemalt teada saada.
Arvan et sellest õli puhastusaine lisamisest tasub alustada esialgu... midagi halba ta teha ei saa niikuinii.