20-03-2006, 12:12 PM
Idee siis esialgu järgmine. Ehitada 0st valmis üks rahvusliku rühma ralliauto.
Kuna kindel tahtmine tagaveduline ehitada ja allergia vene tehnika vastu, siis ootaks soovitusi ja ligilähedasi hindu auto täiustamisel.
Mõte: Soetada korraliku kerega 190. Mis on lihtne. . Saksa neid puupüsti täis. Aga... milline mootor oleks väikeseks täiustamiseks parim..
Kas 2.0 või 2.3 (AMG ja 190 evo I variante on ka uuritud, aga need siiski liiga kalliks jäävad)..
Kuidas on tuuningujuppide saadavuse ja hinnapiiriga - näiteks LSD tagasild? on üldse saadaval? Mis ülekannetega tavasildu 190l pakutakse? On võimalik üldse leida LSD difrit ülekandevahemikuga 3.8 - 5.0?
Nukkvõllid? Kas MB puhul on võimalik leida mõistliku hinnaga "teravat nukkvõlli" - või suisa selline rats võimalik nagu VW puhul, kus 82kW gti mootorile 102kW DOHC nukkvõll annab oluliselt ülevalpool juurde?
Kas pritse või karpa? On keegi kuulnud näiteks 2.0 MB karpamootorist, millel el.kütusepump ja 2x45(40) DCOE Weberit külge ehitatud? Kas see väga kallis?
Käigukasti vastupidavus?
Vedrustus ja pidurid on simpel, bilsu ja koni ikka miskit tugevamat 190'le pakuvad.
Ehk siis palju küsimusi, ja vähe vastuseid.. esialgu ei plaani mitte garaazhi alla tormata, vaid paberi peal saada miskigi informatsioon, et kui suure papirullihunnikuga arvestama peaks ja kas ehitamisel üldse mõtet oleks.
Ideaalis oleks hea, kui saavutaks miski sellise koosluse ,
MB 190, võimsust vähemasti 110-120kW, LSD, korralik vedrustus ja pidurid.
Ette tänades..
Kuna kindel tahtmine tagaveduline ehitada ja allergia vene tehnika vastu, siis ootaks soovitusi ja ligilähedasi hindu auto täiustamisel.
Mõte: Soetada korraliku kerega 190. Mis on lihtne. . Saksa neid puupüsti täis. Aga... milline mootor oleks väikeseks täiustamiseks parim..
Kas 2.0 või 2.3 (AMG ja 190 evo I variante on ka uuritud, aga need siiski liiga kalliks jäävad)..
Kuidas on tuuningujuppide saadavuse ja hinnapiiriga - näiteks LSD tagasild? on üldse saadaval? Mis ülekannetega tavasildu 190l pakutakse? On võimalik üldse leida LSD difrit ülekandevahemikuga 3.8 - 5.0?
Nukkvõllid? Kas MB puhul on võimalik leida mõistliku hinnaga "teravat nukkvõlli" - või suisa selline rats võimalik nagu VW puhul, kus 82kW gti mootorile 102kW DOHC nukkvõll annab oluliselt ülevalpool juurde?
Kas pritse või karpa? On keegi kuulnud näiteks 2.0 MB karpamootorist, millel el.kütusepump ja 2x45(40) DCOE Weberit külge ehitatud? Kas see väga kallis?
Käigukasti vastupidavus?
Vedrustus ja pidurid on simpel, bilsu ja koni ikka miskit tugevamat 190'le pakuvad.
Ehk siis palju küsimusi, ja vähe vastuseid.. esialgu ei plaani mitte garaazhi alla tormata, vaid paberi peal saada miskigi informatsioon, et kui suure papirullihunnikuga arvestama peaks ja kas ehitamisel üldse mõtet oleks.
Ideaalis oleks hea, kui saavutaks miski sellise koosluse ,
MB 190, võimsust vähemasti 110-120kW, LSD, korralik vedrustus ja pidurid.
Ette tänades..