Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K:Voolutarve seisval mootoril.
#13
Pirnid ei mõjuta aku kestvust (kui releede vaheleühendamisega just midagi väga valesti pole tehtud).

Üldiselt on kõik üle 100 mA (see on siis 0,1 A) voolutugevus kurjast.

Meite säästukal näiteks tarbib signa 24 mA, muu elekter 9 ja maki lõppvõim, va tõbras, 70:mad:. Üldiselt ei kannata meite autot pakasega (nii paarkümmend miinust) üle ühe öö seista lasta, aku jääb käivitamiseks lahjaks...Confusedilly:

Soojaga pole probleemi, 100 Ah akust ikka jagub:evil:

Ega siin mõistatamine aita! Multimeeter kätte ja mõõtma, marss.UZI

Kõige lihtsam: katku kaitsmeid ükshaaval maha ja saadki teada, millise kaitsme järel vooluõgard pesitseb. Alusta ikka sealt, mida viimati lisasid. Õige harva on viga tehasesüsteemides.
Enamasti on dielektrikud ise midagi ära vussinud.Confusedilly:Confusedilly:Confusedilly:
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marko9bbb - 09-04-2008, 08:38 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marek - 09-04-2008, 08:46 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Renkju - 09-04-2008, 08:49 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marko9bbb - 09-04-2008, 09:07 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Nustu826 - 10-04-2008, 12:52 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marko9bbb - 11-04-2008, 05:32 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Aspelund - 10-04-2008, 01:16 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marek - 10-04-2008, 01:46 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marko9bbb - 11-04-2008, 05:33 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: elektrik - 08-05-2008, 12:44 AM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Nustu826 - 08-05-2008, 09:12 AM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Kuldar - 08-05-2008, 10:55 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: v6sa - 09-05-2008, 10:11 AM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marek - 09-05-2008, 06:52 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: v6sa - 10-05-2008, 08:16 AM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marek - 10-05-2008, 12:19 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Laur - 09-05-2008, 10:27 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: v6sa - 10-05-2008, 10:04 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Villem666 - 12-05-2008, 11:10 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: Nustu826 - 16-05-2008, 08:50 AM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: v6sa - 16-05-2008, 09:35 AM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: kriipc - 20-05-2008, 08:57 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: marek - 20-05-2008, 10:09 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: kaspar - 25-05-2008, 01:32 AM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: w124 - 15-06-2008, 09:32 PM
RE: K:Voolutarve seisval mootoril. - Autor: igiliikur - 15-06-2008, 10:05 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1994 E300TD 4MATIC mootoril kett/rihm? nostromo 9 5,175 01-05-2013, 12:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  mis vahet on s124 2,5 D mootoril ja G Mercedes-Benz 2.5 D mootril? ats602 1 1,602 07-10-2011, 11:54 PM
Viimane postitus: hents99
  w124 230E m102 mootoril keti talla eemaldamine? Allarr 4 4,341 11-06-2010, 03:46 PM
Viimane postitus: hannes_s
  Mootoril käis kett üle... w123, m102.980 carvik 4 3,397 28-05-2007, 04:05 PM
Viimane postitus: carvik
  K: Mis on oluline vahe 3.2 ja 3.024V mootoril? herber 2 2,469 23-01-2007, 01:15 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne