13-07-2019, 09:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2019, 09:13 AM ja muutjaks oli OnkelMats.)
Niisiis... Viimase kahe nädalaga üsnagi palju läbi surgitud ja üsnagi palju targemaks saanud. Testisin pihusteid - läbi ei ole aga ideaalsed ka mitte, hinnangul hetkel veel OK, kuna mootori enda töö hea ja kiirendus samuti, ei ole tühjasid kohtasid sees. Likvideerisin kapotiall oleva tagasivoolu klapi ära, mille keegi sinna pannud oli - siit sai alguse tegelik viga (vähemalt eeldatavasti). Ilmselt on see mure antud sõidukit juba ammu vaevanud, kuid naljakas, et sisuliselt väga lühikese ajaga on ennast välja hakanud näitama. Varem toimis kõik hästi.
Ühesõnaga viga on konkreetne nagu ma tegelikult kohe kahtlustasin nö tüüpvigade nimekirju sirvides. Kütus vajub tagasi, ja päris isuga. Peale tagasivooluklapi eemaldamist võib auto seista mõnda aega ja siis on kütus juba tagasi vajunud. Ainuke konkreetne ajavahemik, mida proovida sain oli 2h. Siis oli hästi kuulda, et esimene pool ''etteandetsüklit'' oli täiesti tühi. Pumbad lõid tühja. Teise süüte sisse-välja keeramisega selgelt kuulda, et leidis mahla üles. Käivitub ka kütusenälja sümptomitega. Eelnevalt mainitud kütuselõhn tagant käivitamise ajal on kadunud, või oli lihtsalt mingi meelepete. Suurema tõenäosusega ikkagi viga rõhu akumulaatoris, sest aeg-ajalt kuulda, kuidas kütus vuliseb taga. Vähemalt usakate sõnul. Kõik teised sümptomid nagu klapiksid samuti. Näiteks kui käib mõnda aega, välja suretada ja siis õhuklappi alla vajutada, ei ole mingit erilist vastupanu, kui siis alguses hästi vähe. Vaadates seda akumulaatorit põhja all siis ei imesta, et membraan katki, välja näeb juba väljast selline. Tellisin tüki ära, mis tekitas küll veidi südamehäireid, kuid mis teha. Lisaks siis kütusepumpade otsas olevad nö kontrollklapid või kuidas neid kutsuti, samuti survega seotud. Eks näis, kui korda saan siis mõtlen kas vahetada mingi hetk ikkagi pihustid ära või mitte. Otseselt pahad nad ju ei olnud. Lisaks on ka pumbad õnneks ise korras, kiirendades ei ole probleeme.
Naljakas jah, et tagasivoolu klapp oli kapotiall.. mõeldes, et mis kasu temast seal ikka on kui a la 10cm kütust torusse jääb aga näe midagit ta ikkagi tegi.
Kui käivitusmure korda saan, võtan püsika võimendil ka korra kaane maha, vaatan mis need jooted seal teevad. Olen saanud ainult ühe korra, koju sõites püsika peale panna. Rohkem ei ole lutti suhu võtnud. Hetkel nagu rohkem midagi pähe ei tulegi. Kapoti ilusaks tegema ehk veel see aasta.. Näis mitu kuud kannatab veel sõita enne kui kirme maha tuleb. Talvel sõita pole plaanis.
Ülevaatuse läbis ka väga kenasti
Ühesõnaga viga on konkreetne nagu ma tegelikult kohe kahtlustasin nö tüüpvigade nimekirju sirvides. Kütus vajub tagasi, ja päris isuga. Peale tagasivooluklapi eemaldamist võib auto seista mõnda aega ja siis on kütus juba tagasi vajunud. Ainuke konkreetne ajavahemik, mida proovida sain oli 2h. Siis oli hästi kuulda, et esimene pool ''etteandetsüklit'' oli täiesti tühi. Pumbad lõid tühja. Teise süüte sisse-välja keeramisega selgelt kuulda, et leidis mahla üles. Käivitub ka kütusenälja sümptomitega. Eelnevalt mainitud kütuselõhn tagant käivitamise ajal on kadunud, või oli lihtsalt mingi meelepete. Suurema tõenäosusega ikkagi viga rõhu akumulaatoris, sest aeg-ajalt kuulda, kuidas kütus vuliseb taga. Vähemalt usakate sõnul. Kõik teised sümptomid nagu klapiksid samuti. Näiteks kui käib mõnda aega, välja suretada ja siis õhuklappi alla vajutada, ei ole mingit erilist vastupanu, kui siis alguses hästi vähe. Vaadates seda akumulaatorit põhja all siis ei imesta, et membraan katki, välja näeb juba väljast selline. Tellisin tüki ära, mis tekitas küll veidi südamehäireid, kuid mis teha. Lisaks siis kütusepumpade otsas olevad nö kontrollklapid või kuidas neid kutsuti, samuti survega seotud. Eks näis, kui korda saan siis mõtlen kas vahetada mingi hetk ikkagi pihustid ära või mitte. Otseselt pahad nad ju ei olnud. Lisaks on ka pumbad õnneks ise korras, kiirendades ei ole probleeme.
Naljakas jah, et tagasivoolu klapp oli kapotiall.. mõeldes, et mis kasu temast seal ikka on kui a la 10cm kütust torusse jääb aga näe midagit ta ikkagi tegi.
Kui käivitusmure korda saan, võtan püsika võimendil ka korra kaane maha, vaatan mis need jooted seal teevad. Olen saanud ainult ühe korra, koju sõites püsika peale panna. Rohkem ei ole lutti suhu võtnud. Hetkel nagu rohkem midagi pähe ei tulegi. Kapoti ilusaks tegema ehk veel see aasta.. Näis mitu kuud kannatab veel sõita enne kui kirme maha tuleb. Talvel sõita pole plaanis.
Ülevaatuse läbis ka väga kenasti