27-10-2016, 04:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2016, 04:08 PM ja muutjaks oli Joel..)
Mina lasin ML63 selliste varrastega madalamaks. Jube inetud tühjad koopad olid, nüüd on palju parem. Aga see õige kõrguse saavutamine oli küll paras saaga. Kuna mul kodus head varianti neid vardaid kruttida ei olnud käisin Hort'is. Kokku 4x käisin. Esimene kord sai paika suht hästi, aga kalibreerida ei jõudnud. Teine kord jäi mainimata, et nad rohkem ei puutuks, keerasid auto veel allapoole, nii et tagavedrustus sootuks puudus ja ilma ühestki august läbi sõitmata suutsin koju ja hommikul tagasi sõites tagaveljele mõra sisse saada. Kolmandal korral sai esiots paika, aga tagaots oli ikka veidi liiga kõva ning lõpuks neljandal korral sai tagaots sent-poolteist kõrgemale ning lõplikult paika. On küll veidi jäigem kui enne, aga koos flantsidega (ees 15mm, taga 20mm) on välimus ikka täitsa teine tera. Pole enam koopad tühjad ja rattad kõhu all. Rehvi midagi kuskilt rohkem närinud küll ei ole. Metsa ja maastikule selle autoga nagunii ei lähe (295/35/21 originaalrehvimõõt), seega funktsionaalsus kuidagi selle umbes 30mm madalduse pärast ei kannata.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio