04-03-2007, 09:57 PM
näitajatelt on jah uued pealetulevad dislad aina üle bensukatest, mäletan, et sai võrreldud kursavendade 740`99 210kW bens bumerit ja 530_d `02 142kW dislat (sry, kahjuks pole mersutesti kusagilt võtta) ja no täpselt sama asi, foori tagant sai 3,0 disla auto pikkuse võrra kiiremini minema kui 4,4 bens ning kiiruse suurenedes hakkas alles V8 mööda minema (kaaluvahe küll olemas, kuid siiski...) ja no mis driftingut ilma veojõukontrollita selle "põkaga" teha sai... lihtsalt karp jäi lahti kuidas moment võimaldas hõõrdumisest üle olla... Maantee sõidul pöörded 120 peal alla 2000-e ja küttekulu tuli kruiisiga 6L lähedusse. Linnas kõva andmisega 15 ja natu peale. Aga noh UM teenis hooldamisega ja remmimisega ikka pääris korralikult... Ja ei tea miks on selliseid korralikke dislasid vähe, sest diisli kasutajaskontingent on teinud pöörde, tänapäeva nö põkad pole kaugeltki lihtsalt törisevad ja tossavad kõigil jalus olevad penskarite autod, vaid aina rohkem noorematele meelt mööda soetamiseks, mida võimsam mootor seda rohkem tahetakse ka autolt välja pigistada... ja ma ei räägi ainult Eestis sõitnutest...
setud sõitsid seciga