20-05-2014, 05:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2014, 05:17 PM ja muutjaks oli Soebralik.)
Eks vaata ise neid esimese lehe postitusi. Ei tohtivat laadida nii, et laadija miinus läheb otse aku miinusele, kuna mõne meelest on miinusel midagi vahel.
Aku pingest on Sul siiski kahtlane arusaam. Koormuseta mõõtmine on väga täpne. Kui aku vananeb, siis väheneb ka pinge koormuseta, koormusest rääkimata.
13,2 pole kõrge, vaid korraliku ja laetud aku õige pinge.
Mine poodi, võta tester kaasa ja näed, et kõikidel akudel pinge kindlasti 13,2 volti ehk ka 13,3.
Kui aku on vana, siis vaid peale mootori seiskamist näitab enam-vähem pinget, mõne tunni möödumisel näeb tegeliku seisu ära.
Aku pingete üle pole vist siiski mõtet vaielda. Osad vaidlevad sellegi üle, et AA ja AAA akude pinge on 1,5 volti. Akudel on omad standardid ja need pole muutunud.
Aku pingest on Sul siiski kahtlane arusaam. Koormuseta mõõtmine on väga täpne. Kui aku vananeb, siis väheneb ka pinge koormuseta, koormusest rääkimata.
13,2 pole kõrge, vaid korraliku ja laetud aku õige pinge.
Mine poodi, võta tester kaasa ja näed, et kõikidel akudel pinge kindlasti 13,2 volti ehk ka 13,3.
Kui aku on vana, siis vaid peale mootori seiskamist näitab enam-vähem pinget, mõne tunni möödumisel näeb tegeliku seisu ära.
Aku pingete üle pole vist siiski mõtet vaielda. Osad vaidlevad sellegi üle, et AA ja AAA akude pinge on 1,5 volti. Akudel on omad standardid ja need pole muutunud.