29-10-2013, 12:42 PM
Kui käia Silberis, siis teoorias ei tohiks probleeme tekkida ka mootoripoolega. Praktikas... sõltub konkreetsest mehest/naisest, kes autot diagnostib.
Ei ole kuulda, et MB DPF oleks väga erinev teiste omast: ei talu pidevalt madalalt töristamist ja tahab aeg-ajalt ikka sõitmist saada. Puhtakspõletamist võib x korda edasi lükata, kuid lõpeb see venitamine ikka üleplaanilise visiidiga Silberisse. Väidetavalt kipub DPF 100 kkm järelt ää ikalduma. Samas on näiteid originaalpütiga autodest, millel kellal 200+ kkm...
Väljaprogemisest ei ole kuigi palju positiivseid rõkatusi. Nurgatagustes tehtud töö on aga tekitanud ekstsesse...
Klapid sisselaskes on õrn lüli neil kõigil. Neid tuleb aeg-ajalt (hoolduses peaks Silber seda tegema!) üle vaadata. Aeg-ajalt on kuulda, et hooldamata masinatel on kalid ka rändama läinud.
Kas DAS annab tõrkuvad klapid/kinnitahmanud sisselaske ka arvutiekraanil kätte?
Ei ole kuulda, et MB DPF oleks väga erinev teiste omast: ei talu pidevalt madalalt töristamist ja tahab aeg-ajalt ikka sõitmist saada. Puhtakspõletamist võib x korda edasi lükata, kuid lõpeb see venitamine ikka üleplaanilise visiidiga Silberisse. Väidetavalt kipub DPF 100 kkm järelt ää ikalduma. Samas on näiteid originaalpütiga autodest, millel kellal 200+ kkm...
Väljaprogemisest ei ole kuigi palju positiivseid rõkatusi. Nurgatagustes tehtud töö on aga tekitanud ekstsesse...
Klapid sisselaskes on õrn lüli neil kõigil. Neid tuleb aeg-ajalt (hoolduses peaks Silber seda tegema!) üle vaadata. Aeg-ajalt on kuulda, et hooldamata masinatel on kalid ka rändama läinud.
Kas DAS annab tõrkuvad klapid/kinnitahmanud sisselaske ka arvutiekraanil kätte?