Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 5,6 liigub
#4
See filtrile viitamine on siuke veidike viimse lootuse teema tavaliselt, küttefilter peaks ikka nii kinni kui kinni olemas või pump/pumbad kutu. Lihtsam on kütterõhk ära mõõta.

Eeldan, et CO ja HC on igati paigas? Ehk pritsungit pole keegi kõhutunde järgi kuskile äärmusse keeranud.

Aga gaasihoovastikuga võid olla õigel teel juba.
Amort on süsteemis, kus valitseb ASR, ehk olukorraks, kus rattad läbi libisevad ja servo gaasi maha lükkab ning juht gaasi juurde pressib, peab gaasi hoovastik füüsiliselt kuhugi ära mahtuma - amorti. Üldiselt tasub kogu varrastik sellel autol päris konkreetselt üle käija.

A ja O on siiski mitte õhukoguse lugeja klapi avamine, vaid drosseli täielik avamine ja seda põhjagaasiga koheselt ja lõpuni. Õhukogue lugeja klapp avaneb vaakumiga.
Drossel klapi otsas istub asendiandur, millel on kolm juhet, kekselt tuleb mass peale, ühelt poolt tekitatakse lühis kui on Full Throttle Mode ehk põhjagaas ning teisest asendist tekitakse Idle Mode ehk tühikäigureziim. Selle pistik tuleb ülesse parmemale poole õhufiltri kopsiku alla, ainus kolmene pistik seal. Võta lahti, saad ära mõõta gaasihoovastiku asendid, mõlemad otsad peavad korras olema, ehk:
1) Võta drosselist tulev vertikaalne hoovastikuvarras korraks servo otsast lahti, et saad drosselit käega vadast liigutada.
2) Tõmba hoob ülesse, drossel sulgub, vaata, kas pistiku I ja II pin'i vahel tekib lühis, seda ainult siis äärmises asendis, nii kui drosselit natuke liigutada, peab lühis kaduma
3) Lükka drosseli hoob alla, nii, et drossel oleks avatud 100%. Vaata kas II ja III pistiku pin'i vahele tekib lühis.

Kui need mõlemad punktid olid ok, siis on see lüliti füüsiliselt korras ja asendid paigas. Kui emb-kumb jamab, siis tuleb drossel lahti võta ja see lüliti paika reguleerida (Lüliti asendit saab drosseli klapi otsa suhte keerata mõlemale poole).

Edasi:

1)Nüüd pane gaasihoovastik külge tagasi, lase töösoojaks, vaata kas tühikäigu režiim rakendub (ilmselt rakendub, kuna muidu Sa kurdaks kõrge tühikäigu üle)
2)Vaata, et kui kasvõi natuke gaasihooba liigutades/gaasi andes, kaoks tühikäigu režiimi lühis ära. On olnud juhus, kus see on nn peale jäänud ja auto arvab, et ta on kogu aeg tühikäigu režiimis ehk koonerdab kütusega ja edasiminekut ei ole. Reeglina hakka siis kuskil kiirusel 100km/h+ katkuma juba kütuse puudumise tõttu.
3)Pane süüde sisse - lappa gaas põhja, vaata kas Full Throttle rakendatakse. See annab kütuse/süüte, et nüüd mootorist max võtta.

Arvan, et siin võib kala ollagi Sul. Hoovastiku amort ka reeglina väsib, aga tavaliselt saab selle väsimuse välja "kruttida" hoovastiku mõne osa pikkusega mängides.
Ja korralikult toimiva gaasi asendianduri (poteka) ja hoovastiku mootori (servo) omvahelises toimises ei määra nendevaheline füüsiline kontakt enam rolli ka.
Nendega võid julgelt mängida jälgides just drosseli asendi andureid, et oleks tagatud õige tühikäigu režiim ja nn põhjagaas.

On juhuseid, kus on ka hoovastikus kas potentsiomeeter või servo ise ära surnud, jäävad nn tühjad kohad sisse. Seda on ka lihtne kontrollida. Lase nii potekasse tulev kui minev gaasihoovastik lahti, samuti lase lahti servose tulev (amordiga) ja minev ots. Süüde sees, käega rahulikult potekat liigutades, peab servo ilusti samad liigutused kaasa tegema.

Mida võid veel proovida, jäta KE-Jet mootori töökontrollist välja. Sooja mootoriga (Külmalt ei lähe normaalselt käima) võta lahti õhukoguse lugeja ots ja kütuse rõhuklapi ots. Kas on muutusi? Kui jah, siis jällegi vaja tavapärane KE-Jeti kontrollreid teha kõigele.

Pildil lüliti, kust mõõta:
[Pilt: 339909d1288514287t-m117-cis-diagnostics-...nector.jpg]
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
w126 5,6 liigub - Autor: secman - 09-09-2013, 07:20 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: väikemees - 09-09-2013, 07:49 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 09-09-2013, 08:26 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: v6sa - 10-09-2013, 08:08 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 10-09-2013, 09:19 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: v6sa - 10-09-2013, 09:37 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: Rolz - 09-09-2013, 10:51 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 10-09-2013, 08:00 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: Rolz - 10-09-2013, 12:31 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 10-09-2013, 08:35 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: ralak - 10-09-2013, 08:53 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 10-09-2013, 09:22 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: itbilen - 10-09-2013, 10:43 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: hents99 - 11-09-2013, 12:05 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 11-09-2013, 07:18 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: v6sa - 11-09-2013, 08:33 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 11-09-2013, 09:12 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: Rolz - 11-09-2013, 01:23 AM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 13-09-2013, 12:52 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: v6sa - 13-09-2013, 12:54 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 13-09-2013, 01:02 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: v6sa - 13-09-2013, 01:08 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: Priit - 13-09-2013, 03:39 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: v6sa - 13-09-2013, 03:47 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: Priit - 13-09-2013, 04:01 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: kaupo51 - 14-09-2013, 06:11 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: Rolz - 13-09-2013, 03:48 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 13-09-2013, 09:39 PM
RE: w126 5,6 ei liigu - Autor: secman - 01-10-2013, 01:59 PM
RE: w126 5,6 liigub - Autor: v6sa - 01-10-2013, 02:27 PM
RE: w126 5,6 liigub - Autor: secman - 02-10-2013, 11:25 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 311 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 375 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,294 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 557 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,881 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,020 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 659 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,573 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,368 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,183 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne