18-07-2013, 09:53 AM
Tundub et kiletamisprojekt saab selle nädalaga õnneliku lõpu, teha on veel hetkeseisuga tagumised tiivad. Arvestades, et see on esimene kord üldse sellist hullumeelsust ette võtta siis võib öelda - saab hakkama küll. Ma ei tea kui palju üldse keegi on kokku puutunud auto üleni kilega katmisega aga mõned asjad tasuks meeles pidada:
* ära kasuta kõige odavamat kilet
* kasuta mõõdukat soojendamist - juukseföön on igati ok
* hea oleks kui on kaks või kolm inimest abiks - käsi jääb puudu muidu.
* puhasta kilealune pind KORRALIKULT
* ära kiirusta ja tee tööd kindlasti tolmuvabades hea valgustusega siseruumides
Igatahes on asjad siis niikaugel, et väline osa hakkab lõpusirgele saama. Veel on korrastatud kogu vaakumisüsteem, kõrvaldatud lekked, puhastatud küttesüsteem, remonditud ukselukud ja kesklukk, kontrollitud veermik ja liigendid. Lohakalt taastatud esinina on uuesti taastatud ja tulede kinnitused taastatud ning tuled reguleeritud. Suurematest asjadest on veel teha laia liisturingi taastamine ja paigaldus - olid kinni kruvidega (plekikruvi läbi liistu ja ukse) ning salongi puhastus/taastamine/kokkuladumine. Logarite ring ootab samuti paigaldamist. Veel on vaja esi ja tagastange kuidagi ülejäänud kerega kokku viia - kiletama neid vast ei hakka, tuleb minna mati välisvärvi peale, võimalik et sama teed läheb ka lai liisturing. Olen nimelt tänavapildis näinud et liisturing on kerest erinevat tooni - ja pole sellisel välimusel minuarust häda midagi.
* ära kasuta kõige odavamat kilet
* kasuta mõõdukat soojendamist - juukseföön on igati ok
* hea oleks kui on kaks või kolm inimest abiks - käsi jääb puudu muidu.
* puhasta kilealune pind KORRALIKULT
* ära kiirusta ja tee tööd kindlasti tolmuvabades hea valgustusega siseruumides
Igatahes on asjad siis niikaugel, et väline osa hakkab lõpusirgele saama. Veel on korrastatud kogu vaakumisüsteem, kõrvaldatud lekked, puhastatud küttesüsteem, remonditud ukselukud ja kesklukk, kontrollitud veermik ja liigendid. Lohakalt taastatud esinina on uuesti taastatud ja tulede kinnitused taastatud ning tuled reguleeritud. Suurematest asjadest on veel teha laia liisturingi taastamine ja paigaldus - olid kinni kruvidega (plekikruvi läbi liistu ja ukse) ning salongi puhastus/taastamine/kokkuladumine. Logarite ring ootab samuti paigaldamist. Veel on vaja esi ja tagastange kuidagi ülejäänud kerega kokku viia - kiletama neid vast ei hakka, tuleb minna mati välisvärvi peale, võimalik et sama teed läheb ka lai liisturing. Olen nimelt tänavapildis näinud et liisturing on kerest erinevat tooni - ja pole sellisel välimusel minuarust häda midagi.