08-02-2013, 03:22 PM
Vaatasin järgi - vasakul lanzeroonil olevale pumbale küll mingit pinget peale ei tulnud, ei tühikäigul töötamisel ega ka seisva mootoriga kliima REST (residual engine heat utilization mode) asendis.
Kas sinna peaks tulema pidevalt 12V peale? Kas see on eraldi kaitsme all, või kuidas seda kontrollida?
Lisaks on seal veel 2 sarnast vaiksemat mootori moodi punni, ilmselt siis mingid klapid või kraanid. Aga nende 3-haruline pistik on millegipärast lahti ühendatud. Huvitav miks?
Kas selle tsirkulisatsioonipumba mittetöötamine võib selliseid häireid kogu jahutussüsteemi töösse tekitada?
Kas sinna peaks tulema pidevalt 12V peale? Kas see on eraldi kaitsme all, või kuidas seda kontrollida?
Lisaks on seal veel 2 sarnast vaiksemat mootori moodi punni, ilmselt siis mingid klapid või kraanid. Aga nende 3-haruline pistik on millegipärast lahti ühendatud. Huvitav miks?
Kas selle tsirkulisatsioonipumba mittetöötamine võib selliseid häireid kogu jahutussüsteemi töösse tekitada?