30-12-2012, 07:46 PM
Kuigi peale väikest tootekoodide võrdlust võiks isegi õnnestusa sedaani vedru ja õõtshoova kasutamine universaali puhul.
AIRMATICU õõtsad ja õhk-vedrud on sedaanil ja universaalil sama tootekoodiga.
Järelikult sobib sedaani tavavedru õõts universaalile alla ilma, et peaks muretsema rattakallete pärast. Õhkvedru ülemise pesa asemele tuleb tavavedru puhul kasutuses olev vahe plaat, kõrgusmõõt suureneb siis 4mm sammuga 5mm-21mm ni. Amort vast jääb oma tööalasse sisse kenasti. Väga üle ei tohiks tagaosa sisski koormata. Küsimuseks jääb aga õige jäikusega vedru leidmine et nivoo oleks taga normaalne ja kannataks ka koormust: Teada ja tuntud teema , kuidas mercedesel vedrude jäikust välja arvutatakse andmekaardilt lisavarustuspunktide abil.
Universaal sinna aga ei kuulu.
AIRMATICU õõtsad ja õhk-vedrud on sedaanil ja universaalil sama tootekoodiga.
Järelikult sobib sedaani tavavedru õõts universaalile alla ilma, et peaks muretsema rattakallete pärast. Õhkvedru ülemise pesa asemele tuleb tavavedru puhul kasutuses olev vahe plaat, kõrgusmõõt suureneb siis 4mm sammuga 5mm-21mm ni. Amort vast jääb oma tööalasse sisse kenasti. Väga üle ei tohiks tagaosa sisski koormata. Küsimuseks jääb aga õige jäikusega vedru leidmine et nivoo oleks taga normaalne ja kannataks ka koormust: Teada ja tuntud teema , kuidas mercedesel vedrude jäikust välja arvutatakse andmekaardilt lisavarustuspunktide abil.
Universaal sinna aga ei kuulu.