Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 OM617 õli
#20
(04-11-2012, 12:51 AM)itbilen Kirjutas: Teema algataja kysis n6u mida kasutada.
P6hjenda miks 0W40 on sinu arvates ainu6ige lahendus.Esiteks on see kallim ja teiseks see vana mootorit enam uueks ei tee. V6i teeb?

Olen teinud erinevaid õlikatseid sellise hiidvana XK mootoriga:

[Pilt: IMGP4412.jpg]


Välja töötatud on ta aastal 1949 (!!!), minu eksemplar pärines 50ndatest.
Kui ta minuni jõudis olid rõngad nii kinni kasvanud, et tuli tükkhaaval välja raiuda, kepsusaale oli kulunud, aga muud asjad enam vähem.
Remondis suuri investeeringuid ei teinud, vaid kepsukaelad lihviti, esimese remondi kepsusaaled ning uued rõngad. Raamid jäid vanad, mõõtsin üle ja olid lubatud piires.
Noh, kuna tegu uunikumiga, siis ploki tõmbasin kah uuesti selle pardimuna värvi värviga üle, nagu originaaliski oli...

Kuna disain on tal hiidvana, siis tagumist simmerit ÜLDSE POLE (vänt tuleb plokist lihtsalt läbi täpse augu välja), esimene siiski on, selle ka vahetasin.

Tehas soovitab 20w-50 mineraali. Arusaadav, sest 55ndal aastal muud ju polnud.

Ostsin seda, proovisin. Commal on valikus täitsa olemas. (mingi Classic Car oili nime all)
Töötab, nagu ikka, külmalt õlirõhk põhjas (kuue ringis), kuumalt ja tühikäigul kukub täitsa alla. Mingi alla bari isegi. (tal on mehaaniline kell koguaeg küljes ja armatuuris )
Häiris mind see madal õlirõhk. Panis sisse Valvoline täissündi 5W-50ne...

Õlirõhk külmalt 5, kuumalt ja tühikäigul kaks.
Mootor on tänapäeva mõistes täielik logu.

Nii seletangi, et see mineraal muutub kuumalt peaaegu veeks, aga kaasaegne täissünt mitte.
Kumb siis sinuarust sellele vanale kolakale parem on...?

See, mis rõhku ei suuda tekitada või see, mis suudab ja on sigakallis...?
Kusjuures isegi välja ei jookse kusagilt, kuigi kõiki simmereid polegi...Eusa_drool
Õlikulu on normaalne. Mingi ühe liitri "hingab" 5000km peale 7st liitrist ära. Klapisääri ju kah kõigidel klappidel pole...Paranoid

Midagi ta seal "lahti ei pese", krt kõige peenem õlikanal on 3mm läbimõõduga ja külmalt 5 barri peal, kuidas saakski midagi umbe minna...
Seega, rahvajutt on see pesemise värk.

Kuna rendipargis on veel sellise mootoriga autosid, siis kõigile läks sama täissünt sisse.
Oleks see äri kasumlikum, paneks 0W-60, ausõna. (aga see on juba nii kallis, et ei jäksa kümneid liitreid osta)


Minu soovitus teemaalgatajale: osta kõige kallim õli, mis Sa eales osta jäksad. See ongi kõige parem.
Mootorit ta uueks ei tee (selleks aitab ainult remont!), aga seisukorda säilitab küll.

Kui jookseb kokku, siis õli pole mõtet süüdistada, nagunii oleks jooksnud.
Mul siiani ei ole ükski...(v.a. 2soti pealt 2005a Navara, aga sel oli mingi tehasejama...kuuldavasti saale materjali pealt liigselt kokku hoitud...)

Vasta


Sõnumeid selles teemas
W126 OM617 õli - Autor: Iphica - 02-11-2012, 03:52 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: v6sa - 02-11-2012, 04:05 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Iphica - 03-11-2012, 02:19 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: itbilen - 03-11-2012, 01:28 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Iphica - 03-11-2012, 09:52 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: zeka - 03-11-2012, 11:38 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: itbilen - 03-11-2012, 10:25 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Werewolf - 03-11-2012, 11:45 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: itbilen - 04-11-2012, 12:05 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Werewolf - 04-11-2012, 12:35 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Priit - 04-11-2012, 12:47 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Werewolf - 04-11-2012, 12:58 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Priit - 04-11-2012, 10:49 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: itbilen - 04-11-2012, 12:39 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: itbilen - 04-11-2012, 12:51 AM
RE: W126 OM617 õli - Autor: siimruz - 04-11-2012, 12:09 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Karl - 04-11-2012, 12:31 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Werewolf - 04-11-2012, 02:02 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: itbilen - 04-11-2012, 03:45 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: stihl - 04-11-2012, 03:52 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Priit - 04-11-2012, 04:09 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Werewolf - 04-11-2012, 04:24 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: stihl - 04-11-2012, 05:37 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Priit - 04-11-2012, 06:08 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: itbilen - 04-11-2012, 06:43 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: R129 - 04-11-2012, 06:55 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Priit - 04-11-2012, 08:05 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: R129 - 04-11-2012, 08:19 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Werewolf - 04-11-2012, 07:29 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: R129 - 04-11-2012, 07:41 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Priit - 04-11-2012, 08:24 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: boysel - 21-04-2014, 12:35 PM
RE: W126 OM617 õli - Autor: Rolz - 21-04-2014, 02:00 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 311 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 375 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,295 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 557 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,885 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,020 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 659 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,573 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 s600 mootori õli leke kepart 2 4,422 14-09-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: OberHenn
  Cl500 2001 Jahutussüüsteemis õli mbkasutaja 3 3,604 14-09-2019, 06:28 PM
Viimane postitus: OberHenn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne