16-08-2012, 11:35 AM
Aga miks just kuus? (väga optimaalne küsimus minu arvates)
Teemaalgataja ilmselt unustab, et kõige noorem w126 on tänaseks vähemalt 21 aastat vana auto. nagu v6sa kirjutas, need masinad on kas leidmas oma loomulikku lõppu või on muutumas kalliteks hobiautodeks.
Kuus on juba nii vana mudel tehnilises mõttes, et kui ta korras ei ole, siis pole temast pooltki seda sõidurõõmu, mis 2000 aasta punnsilmast näiteks. Prestiiži ka pole kui masin on roostes, värv väsinud ja kroomid koledad. Samuti, ülalpidamine, kuigi mitte väga kulukas kuluosade mõttes, võib olla paras peavalu kui midagi keerukamat läheb (ja nii vanal autol ikka läheb). Ikkagi väga kalli margi lipulaev ju!
Saan aru, et otsid diislit, kuna võtab vähem kütust ja kütus on kallis. Ma arvan, et kuue puhul on kütus sekundaarne kuluartikkel, ülalpidamine on hulka kulukam.
Teemaalgataja ilmselt unustab, et kõige noorem w126 on tänaseks vähemalt 21 aastat vana auto. nagu v6sa kirjutas, need masinad on kas leidmas oma loomulikku lõppu või on muutumas kalliteks hobiautodeks.
Kuus on juba nii vana mudel tehnilises mõttes, et kui ta korras ei ole, siis pole temast pooltki seda sõidurõõmu, mis 2000 aasta punnsilmast näiteks. Prestiiži ka pole kui masin on roostes, värv väsinud ja kroomid koledad. Samuti, ülalpidamine, kuigi mitte väga kulukas kuluosade mõttes, võib olla paras peavalu kui midagi keerukamat läheb (ja nii vanal autol ikka läheb). Ikkagi väga kalli margi lipulaev ju!
Saan aru, et otsid diislit, kuna võtab vähem kütust ja kütus on kallis. Ma arvan, et kuue puhul on kütus sekundaarne kuluartikkel, ülalpidamine on hulka kulukam.