03-11-2006, 06:44 PM
Loodan ,et pääsed süüteküünaldele ligi lihtsalt siis saad teha 12v pirnile juhtmed taha ja pista üks ots süüteküünla klemmile ja teine massi .Süüteluku keeramisel peaks hakkama siis lambike põlema kui põleb siis tead et pinge on kui ei siis otsi viga .See on aga pool muret .
Kuna reaalselt vist 190 -l süüteküünlad on ühendatud paralleelselt nagu ka teistel isenditel siis sa ei tea milline küünal reaalselt toimib milline mitte .Selleks ,et teada saada milline küünal reaalselt töötab võta maha küünla toitejuhe ja vea akust otse plussjuhe millega korraks riivad küünlaklemmi . Kui tekib juhtme ja küünla vahele säde/särtsakas siis küünal toimib ...kui ei siis ... vigane küünal käes .
See selline ammune vanemate autode küünalde testimise viis .
Jõudu.
Kuna reaalselt vist 190 -l süüteküünlad on ühendatud paralleelselt nagu ka teistel isenditel siis sa ei tea milline küünal reaalselt toimib milline mitte .Selleks ,et teada saada milline küünal reaalselt töötab võta maha küünla toitejuhe ja vea akust otse plussjuhe millega korraks riivad küünlaklemmi . Kui tekib juhtme ja küünla vahele säde/särtsakas siis küünal toimib ...kui ei siis ... vigane küünal käes .
See selline ammune vanemate autode küünalde testimise viis .
Jõudu.
"Mercedes и в Африке Mercedes"