18-10-2011, 10:17 PM
Tere
Eks minu omal ka seda roostet ikka on. Mul on taga aknalaud roostes mitte alt aga hoopis tihendi serva alt. Mujalt võib leida selliseid pindmiseid rooste täpikesi. Üks tähelepanek sinu auto puhul kapoti peal taga olev embleem on valele poole panndud. Sul on paremal aga peab olema vasakul. Vedrudega jah selline lugu et mina pole veel siiani oma jaoga rahul ikka on selline kõõbakas. Kui differ kohal ja vahetusse läheb, siis tagavedrud lähevad ka vahetusse ootavad juba pagasnikus. Mina ei ole selline lõpuni originaali pooldaja tahan möödukuse piires teha ka oma loomingut. Sellepärast mulle originaal kõrguses autod väga ei meeldi. NAgu SL-gi on ta madalamalt palju ilusam kui siis kui ta oli kõrge. Aga esimeste vedrude lühemaks tegemine on väga lihtne ja vähe aega nõudev kui spetsiaal tõmmits on olemas. minul läks 10 minutit isegi vedru ei pea alt ära võtma.
Tervitades Siim
Eks minu omal ka seda roostet ikka on. Mul on taga aknalaud roostes mitte alt aga hoopis tihendi serva alt. Mujalt võib leida selliseid pindmiseid rooste täpikesi. Üks tähelepanek sinu auto puhul kapoti peal taga olev embleem on valele poole panndud. Sul on paremal aga peab olema vasakul. Vedrudega jah selline lugu et mina pole veel siiani oma jaoga rahul ikka on selline kõõbakas. Kui differ kohal ja vahetusse läheb, siis tagavedrud lähevad ka vahetusse ootavad juba pagasnikus. Mina ei ole selline lõpuni originaali pooldaja tahan möödukuse piires teha ka oma loomingut. Sellepärast mulle originaal kõrguses autod väga ei meeldi. NAgu SL-gi on ta madalamalt palju ilusam kui siis kui ta oli kõrge. Aga esimeste vedrude lühemaks tegemine on väga lihtne ja vähe aega nõudev kui spetsiaal tõmmits on olemas. minul läks 10 minutit isegi vedru ei pea alt ära võtma.
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.