07-09-2006, 04:44 PM
Mis Märtinid? hocked:Enamus juhte näikse olevat tunduvalt paremad juhid....mash: Vähemalt ostustades pikivahede, liikumiskiiruse ja märgutulede kasutamise järgi.:help:
Aga mitte sellest ei tahnud ma täna rääkida.
Nõus, et odavate rehvide peale pole mõtet proovimata sülitada. Eriti, kui oma rehvide kasutamise tingimusi natuke kriitiliselt hinnata.hocked:
Ma arvan, et meie hulgas on rehvide omadusi ära kasutavaid juhte käputäis. Tavalises liikluses peaks suvaline MS võimaldama ohutult ja sujuvalt liigelda.:hump:
Aga kuna meil kõigil on kogu aeg ülitähtsad lepingud kõrbemas ja liiklema peame ülioperatiivselt, siis loomulikult on ainult parim küllalt hea. Ma ei taha siin sugugi väita, et autol ei peaks olema all hea rehv. Loomulikult, parim võimalik. Aga ma arvan, et "hea" ei pea olema tingimata tipprehv. Olenevalt vajadustest-võimalustest võib see olla teatud omadustelt nõrgem.
Maanteel on müra tegur. Kusagil külavahel madala kiirusega juristades pole see üldse teema. Või mõne traktori all, kus katkine summuti kõik muud helid enda alla matab.
Maal on pidamine lumes vägagi teemaks, sest siin kipub seda va lund ikka olema (kui teda muidugi üldse sel talvel antakse). Linnas kipub rohkem jää teemaks olema.
Ja parimgi rehv ei kompenseeri rooli ja istmeleeni vahelise tihendi leket. Kui ikka füüsikaseadusi eirates kurvi saabuda, saab juhist ka parima naastrehvi korral reisija, kes osaleb lühikeses ekstreemturismi atraktsioonis "kelguga metsa".:evil:
Aga mitte sellest ei tahnud ma täna rääkida.
Nõus, et odavate rehvide peale pole mõtet proovimata sülitada. Eriti, kui oma rehvide kasutamise tingimusi natuke kriitiliselt hinnata.hocked:
Ma arvan, et meie hulgas on rehvide omadusi ära kasutavaid juhte käputäis. Tavalises liikluses peaks suvaline MS võimaldama ohutult ja sujuvalt liigelda.:hump:
Aga kuna meil kõigil on kogu aeg ülitähtsad lepingud kõrbemas ja liiklema peame ülioperatiivselt, siis loomulikult on ainult parim küllalt hea. Ma ei taha siin sugugi väita, et autol ei peaks olema all hea rehv. Loomulikult, parim võimalik. Aga ma arvan, et "hea" ei pea olema tingimata tipprehv. Olenevalt vajadustest-võimalustest võib see olla teatud omadustelt nõrgem.
Maanteel on müra tegur. Kusagil külavahel madala kiirusega juristades pole see üldse teema. Või mõne traktori all, kus katkine summuti kõik muud helid enda alla matab.
Maal on pidamine lumes vägagi teemaks, sest siin kipub seda va lund ikka olema (kui teda muidugi üldse sel talvel antakse). Linnas kipub rohkem jää teemaks olema.
Ja parimgi rehv ei kompenseeri rooli ja istmeleeni vahelise tihendi leket. Kui ikka füüsikaseadusi eirates kurvi saabuda, saab juhist ka parima naastrehvi korral reisija, kes osaleb lühikeses ekstreemturismi atraktsioonis "kelguga metsa".:evil: