21-08-2006, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2006, 03:49 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eluga tagasi. Tore üritus oli.
Müts maha tolle vana, kuid tõenäoliselt meie klubi ühe paremas seisus oleva auto ja tema omaniku ees. Paberil olematute kW ja kõrgest east hoolimata tegi nii mõnelegi silmad ette...
Tänan siinkohal neid, kes lasid mul oma mossega lõbutseda. Ilma antud ürituseta oleks seegi kogemus olemata jäänud. Nüüd plaanin tõsiselt Laitsesse minna mõnel õhtul. Seekord siis ilma raami ja kohustusliku atribuutikata. Üldiseks teadmiseks: Tabasalu raja ML keskmine aeg ongi sinna 1-1.10 kanti. Võistlusseades autoga, mida minu oma polnud...
Kiita tuleb ka neid kahte või kolme ajasõitjat, kes mu telefonist üle ei sõitnud. Ega nad vist tegelikult märganudki seda viimases paremkurvis maas vedelevat :evil: Telefon näeb küll veidi katkutud välja, aga on endiselt kontaktivõimeline.
Milline sai vigastatu diagnoos? Mis jõuülekandes otsad andis?
Mosse tervis on hea, tänan küsimast. Kahjude hulka tuleb kanda -1 lohv ning -1 rehv. Kummastki ei hakka enam elulooma tegema. Samuti lahkus meie seast taas kord stabiilne tühikäik, asendudes vahelduvvoolu põhimõttel toimivaga. Ehk mittevajalikul hetkel on see täitsa olemas. Aga kriitilisel hetkel rpm=0. Nagu Erik lahkumisel märkas ad:
Mõned pildid . Nagu ikka, on suur kogus ilusat tehnikat ja kiireid naisi pannud käe värisema ja enamus pilte ei kannata kriitikat. Aga mõni sai päris kena
Kes tahab mõne pildi mahavõtmist või seda originaalsuuruses, andku teada.
Müts maha tolle vana, kuid tõenäoliselt meie klubi ühe paremas seisus oleva auto ja tema omaniku ees. Paberil olematute kW ja kõrgest east hoolimata tegi nii mõnelegi silmad ette...
Tänan siinkohal neid, kes lasid mul oma mossega lõbutseda. Ilma antud ürituseta oleks seegi kogemus olemata jäänud. Nüüd plaanin tõsiselt Laitsesse minna mõnel õhtul. Seekord siis ilma raami ja kohustusliku atribuutikata. Üldiseks teadmiseks: Tabasalu raja ML keskmine aeg ongi sinna 1-1.10 kanti. Võistlusseades autoga, mida minu oma polnud...
Kiita tuleb ka neid kahte või kolme ajasõitjat, kes mu telefonist üle ei sõitnud. Ega nad vist tegelikult märganudki seda viimases paremkurvis maas vedelevat :evil: Telefon näeb küll veidi katkutud välja, aga on endiselt kontaktivõimeline.
Milline sai vigastatu diagnoos? Mis jõuülekandes otsad andis?
Mosse tervis on hea, tänan küsimast. Kahjude hulka tuleb kanda -1 lohv ning -1 rehv. Kummastki ei hakka enam elulooma tegema. Samuti lahkus meie seast taas kord stabiilne tühikäik, asendudes vahelduvvoolu põhimõttel toimivaga. Ehk mittevajalikul hetkel on see täitsa olemas. Aga kriitilisel hetkel rpm=0. Nagu Erik lahkumisel märkas ad:
Mõned pildid . Nagu ikka, on suur kogus ilusat tehnikat ja kiireid naisi pannud käe värisema ja enamus pilte ei kannata kriitikat. Aga mõni sai päris kena
Kes tahab mõne pildi mahavõtmist või seda originaalsuuruses, andku teada.