27-06-2010, 10:02 PM
Täitsa tore üritus oli hoolimata sellest, et pidin tehnilistel põhjustel kahjux enamuse ajast pealtvaataja rollis olema. Rajal käinud autosid ei olnud küll palju, aga see eest oli mudelite ampluaa väga lai ja silmailu leidus igale maitsele. Seda hõbedast 500-st olex ka soovinud rajal näha aga ju omanik hoiab teda liialt ja ei lubanud teda teiste huligaanidega koos mängima. G-d ja kiirlifti oli rajal väga huvitav jälgida, et kas peegel nüüd puudutab kurvis maad või mitte. Sellest hoolimata sõitsid mõlemad väga korralikud ajad välja. Siinkohal tänud Indrekule, kes taas organisatoorse poole enda kanda võttis, Võsale, kes kiirlifti ja vett laenas, Laurile, kes Võsa kiirlifti ja töökoja kohale lohistas, meie profifotograafidele, Joonasele, kes aega võttis, Kuldarile ja Ermole, kes raja peal showd tegid ja kõigile teistele, kes rajal või raja kõrval silmailu pakkusid.
Pythonile vastusex: Väidetavalt on selle auto alla originaalsummuti tagasi pandud ja mis tagastangesse puutub, siis selle pean kunagi kuskilt uue sebima, kuna ei ole plaanis evo bodykit-i autole panna väid jätta välimus enamvähem originaali sarnasex ja keskenduda tehnika parandamisele. Hetkel küll finants takistab ja katsub ta lihtsalt veidi töökindlamax saada. Esialgu siis läheb uus radikas ja uued jahutusvoolikud külge. Ehk siis kannatab näitex Haapsalu üritusel vähe paremini esineda. Muide koju jõudes avastasin ka, et mul oli raja peal tagumise vasaku ratta poldid lahti raputanud, mis paistab ka Indreku pildi nr 3337 pealt silma. Põhjusex see, et neil velgedel on sein nii õhuke et ei saanud taha valuvelje polte panna, vaid pidin panema plekkvelje omad, et käsipiduri süsteemi ära ei lõhux. Ex katsun osta tuleval nädalal peotäie valuvelje polte ja need õigesse mõõtu saagida.
Ehk Python oled ka mõnele üritusele tulemas, saax selle auto eelnevast hingeelust vähe selgema pildi, et mis ja kuidas on selle auto juures tehtud.
Kokkuvõttes, ootan juba järgmist autoteemalist üritust, millex on vist Haapsalu drag ja vigursõit ja vähemalt sama mitmekesist esindatust ka sellel üritusel.
Pythonile vastusex: Väidetavalt on selle auto alla originaalsummuti tagasi pandud ja mis tagastangesse puutub, siis selle pean kunagi kuskilt uue sebima, kuna ei ole plaanis evo bodykit-i autole panna väid jätta välimus enamvähem originaali sarnasex ja keskenduda tehnika parandamisele. Hetkel küll finants takistab ja katsub ta lihtsalt veidi töökindlamax saada. Esialgu siis läheb uus radikas ja uued jahutusvoolikud külge. Ehk siis kannatab näitex Haapsalu üritusel vähe paremini esineda. Muide koju jõudes avastasin ka, et mul oli raja peal tagumise vasaku ratta poldid lahti raputanud, mis paistab ka Indreku pildi nr 3337 pealt silma. Põhjusex see, et neil velgedel on sein nii õhuke et ei saanud taha valuvelje polte panna, vaid pidin panema plekkvelje omad, et käsipiduri süsteemi ära ei lõhux. Ex katsun osta tuleval nädalal peotäie valuvelje polte ja need õigesse mõõtu saagida.
Ehk Python oled ka mõnele üritusele tulemas, saax selle auto eelnevast hingeelust vähe selgema pildi, et mis ja kuidas on selle auto juures tehtud.
Kokkuvõttes, ootan juba järgmist autoteemalist üritust, millex on vist Haapsalu drag ja vigursõit ja vähemalt sama mitmekesist esindatust ka sellel üritusel.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!