Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126, 280 SE, 1982 - Kaarel
#2
Kui ma auto kätte sain, siis esimene viga, mis likvideerimist vajas oli summuti- sellest oli alles nii palju:
[Pilt: 149009515ddb22_m.jpg]
ehk siis nagu eelmine omanik ütles: "igakevadine rutiin on pidurid üle käia ja summutit keevitada", selle tulemusel lipp-lipi, lapp lapi peal summuti. Ja kahjuks ma ise väga palju parem ei ole- alla läks väikeste modifitseerimistega V8 küljest pärit summuti. Loodan et mind Sierra- tuunijate hulka ei liigitata.

Pärast summuti alla saamist tekkis autole täitsa tühikäigu moodi asi (küll veidi kõrge, kuid siiski). Kui ma foorumit lappasin, leidsin et eelmine omanik on 3 aastat tagasi sissekandes maininud, et küünlajuhtmed vajavad vahetust- seda vajavad nad siiamaani. Kui ma käigukastiõli vahetamas käisin, siis ma mainisin mokaotsast,e t võiks küünlajuhtmed, jagajakaane ja rootori ka ära tellida aga ma täpselt ei mäleta, kuidas viimane jutt jäi... Varsti kuuleb.

Üldiselt proovin asju siis järjest teha, et segu paika saada- ülevaatusel öeldi, et pritse on paigast ära ja O2 natuke kõrge.
Selleks tööde järjekorraks oli mälu järgi siis :
1) kontrolli summuti tihedust (check)
2) kontrolli süütejuhtmed (vaja vahetada)
3) kontrolli vaakumilekkeid
4) kontrolli süüteaega
5) kontrolli küünlaid
6) kontroli klapivahed
7) hakka kruttima
(http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php...7&start=30)

Järgmisena olen tuvastanud mingi käiguvahetuse jama.Ütlen kohe ära, et nii põhjalikult ei ole jõudnud kõiki foorumi teemasid läbi närida, et leida mingit asjalikku lahendust. Seega:
2->3 ja 3-4 käiguvahetus jamas, st mõtles enne, kuni järgmise käigu lülitas ja senikaua pöörded tõusid. Uurisin natuke ja loomuliku lahendusena tundus õlivahetus. See on nüüd tehtud (st lasin teha, sest "foorumis on sellest nii palju juttu olnud, kasuta otsingut" ei andnud tulemusi), asi natuke paranes- kui talda anda, siis käivad vahetused kenasti ära ja kast on mõtlikuks jäänud ainult 2->3 vahel. Ja fenomen ongi see, et kui rahulikult sõita, kui käiguvahetus peaks käima kuskil 2k pöörde peal, siis on mõtlik, kui kiiremini sõita ja peaks vahetama 3k pöörde peal, siis kõik toimib. Ise kahtlustan, et kuskil mingi tihend lekib ja see hüdrotrafo saab siis õiges kohas rõhu üles ainult suurematel pööretel. Kas mul võib õigus olla või panen juba tehasesse siduriketaste komplekti tellimuse teele?

Trollisõidu effekt: kuskilt tagant tundub, et soojaks minnes hakkab undama. Ise kahtlustan diffrit, kuid samas loodan, et pääsen kardaani tugilaagri vahetusega, sest mingitel hetkedel viskab ka väikse vibra sisse. Diffrit kahtlustan, sest undamine on ainult siis, kui vedu taga. Veel mingi undamine kostab kuskilt eestpoolt, kas võib arvata, et mingi kasti otsalaager vms on läbi või on tegu automaatkasti iseärasustega? (Esimene Mercedes-Benz, esimene automaatkastiga auto- ei tea, mis hääled on sobivad ja mis mitte).

Samuti undab bensiinipump. Kuna eelmine omanik mainis ka kolm aastat tagasi oma teemas, et undab, siis üritan mingi hetk rõhu ära mõõta ja otsutada järgnevad tegevused. Senikaua sõidan.

Ilu poole pealt viskan üles küsimuse, et kas kellelgi on halli sisu detaile (uksepolstrid, käetugi, laepolstri tagumine äär, B-piilarite katted, tagaaknalaud?) oleksin neist huvitatud. Või hoopistükkis terve hele sisu (värvusi väga palju ei ole- dattel ja hall vist?).

Huvitun ka talverehvidest, suverehvidest ja vanakooli automakist.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 05-05-2010, 10:37 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 06-05-2010, 09:07 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: urraa - 09-05-2010, 11:40 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 10-05-2010, 08:00 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: urraa - 14-05-2010, 10:30 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: Reddog - 14-05-2010, 10:58 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: El`Lango - 17-05-2010, 12:00 AM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 20-05-2010, 08:21 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: Karl - 20-05-2010, 08:25 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: canyondrift - 20-05-2010, 08:35 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: urraa - 24-05-2010, 09:45 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 21-01-2011, 12:37 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: v6sa - 21-01-2011, 01:32 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: kaarelsi - 21-01-2011, 03:53 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: hents99 - 21-01-2011, 08:49 PM
RE: W126, 280 SE, 1982 - Kaarel - Autor: Rolz - 22-01-2011, 03:38 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,023 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 29 5,112 17-02-2024, 05:22 PM
Viimane postitus: ashton
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 67,601 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 36,085 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 20 18,413 26-11-2022, 05:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 81,744 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,299 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 249,949 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 14,746 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 46,387 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne