09-04-2010, 10:36 AM
Kõige kangemas orig. versioonis on Beckeri headunit (mis on ainult eelvõimuga) ja pagasiruumis on lisaks
võimendi-tuuner(2x25W)(uuemad RDS-iga ka juba) + pagasiruumis CD-mängija ka.
Pagasiruumis olev võimendi toidab esikõlareid (armatuurlaual + ustes 2 bassikõlarit eraldi karbis) ja
taga aknalaual olevatel kõlaritel (2xbassid ja 4x tweetrid) on kummalgi kanalil eraldi oma võim tagumise istme seljatoe all.
Kvaliteet - kindlasti saab tänapäeval parema lahenduse üsna lihtsalt (kas jsut odavalt on omaette küsimus) kuid see omaaegne Becker/Bose on piisavalt hea, et teda mitte välja võtta seal.
Mul peaks (vist) olemas üle üks pagasiruumi tuner/võimedni ja juhtmestik, kui kellegi huvi on, siis võin otsida.
võimendi-tuuner(2x25W)(uuemad RDS-iga ka juba) + pagasiruumis CD-mängija ka.
Pagasiruumis olev võimendi toidab esikõlareid (armatuurlaual + ustes 2 bassikõlarit eraldi karbis) ja
taga aknalaual olevatel kõlaritel (2xbassid ja 4x tweetrid) on kummalgi kanalil eraldi oma võim tagumise istme seljatoe all.
Kvaliteet - kindlasti saab tänapäeval parema lahenduse üsna lihtsalt (kas jsut odavalt on omaette küsimus) kuid see omaaegne Becker/Bose on piisavalt hea, et teda mitte välja võtta seal.
Mul peaks (vist) olemas üle üks pagasiruumi tuner/võimedni ja juhtmestik, kui kellegi huvi on, siis võin otsida.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”