Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas 300ce 24v ilma nukkvõlli andurita käima läheb?
#17
w124 Kirjutas:nukkvõlli asendi andur on küljes ainult selleks, et EZL süüteaju saaks teada, millise silindri töötakti ajal on tekkimas detonatsioon(kui üldse) ja siis ta saab juba järgmise töötakti ajal (selle silindri töötakti ajal, milles on kalduvus detonatsioonile) süüdet vajaduse korral hilisemaks keerata, et detonatsiooni vältida.

Ai kurja  ja  ongi nii. W124  tuline  õigus. Vaatasin ka nüüd täpseid süsteemi töökirjeldusi. Ja  kui nüüd järele mõelda, siis tuleb meelde ka ,et need vanemad keeravad oma nukka ainult  ühest äärmusest teisse (varaseks,hiliseks). Igati loogiline, miks tagasisidet tarvis ei ole. Aga jh 1 silindri tuvastamist 116 ja 117 hoopis kõrgepinge jaoturi asendi anduriga ,VW 2.0 DOCH(KE) ja BMW 316, 318 omalajal ümber 4 kõrgepinge juhtme induktiivanduriga. Ei tea miks MB sellist lahendust kasutusele ei võtnud . Palju odavam toota kui igale mootorile oma lahendust välja mõelda. Aga võibolla polnud veel siis selliseid andureid :-)

arts24h Kirjutas:  
Siis ei hakka minu vokk niipea sõitma enam, sest raha lihtsalt pole hetkel. Uus nuki andur ja jagaja kaas koos rootoriga teevad päris kena summa kokku

oot oot    ega  siis nüüd kõik kadunud  veel ole.
KAS sa jagaja kaane pealt selle  MUSTA katte  oled ära  võtnud?
Kui ei ,siis võta see  ära ja viska  ära . Tihti on selle  alt läbilööki olnud  ja  uued  rajad  sisse  põletanud. Kunagi üks sama mootoriga 124  tahtis tolle vea pärast hoopis meelsamini tagurpidi käima minna. Kui on  ülelöögi jäljed, siis võta traathari ja  harja need  jutid  maha. Puhasta kaas kergesti aurustuva ainega  ära ja muidugi puhasta  kõrgepinge  juhtmete kattelutid ka seest poolt  ära(sinna  ka  jäljed  sisse põletanud).  Üks  nipp veel sulle sädeme tugevuse kontrollimiseks käepäraste  vahenditega. On  üks  vana  kuldne reeegel. Kui süütepool jaksab  sädet lüüa läbi õhu  massi 11mm  ,siis jaksab  ta seda teha ka silindris ,küünlal,  surve all. Tavaliselt kui on viga  süütepoolis  või siis tema  kõrgepinge juhtmes, siis  üle 7-8 mm ei löö. Hakkab mujalt läbi lööma. Ära  aga  väga  suuremaks  kui  13mm seda vahet aja, sest muidi võibki hakata  hiljem  mujalt  lööma Nod  Mul kohe spetsiaalne  küünal selle jaoks treitud. Aga  on saanud ka  kõrgepinge  juhet mingi asjaga  ära fikseeritud, 11mm vaheks  mõõdetud  ja siis seda kaarleki vaadatud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Kas 300ce 24v ilma nukkvõlli andurita käima läheb? - Autor: wdb240 - 18-02-2010, 12:40 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 267 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  2017 MB, kas välja vahetada. Bert 2 750 08-02-2022, 01:05 PM
Viimane postitus: vreps
  w212 E250CDI läks pauguga käima ja käiku sisse pannes kukuvad hambad suust urraa 7 1,174 01-02-2022, 12:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni 966mkr 5 3,169 17-07-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Priit
  1992 300CE automaatkliima salongiventikas jäi vilistades seisma VIN:WDB1240511B543327 nostromo 14 6,813 16-01-2017, 12:54 PM
Viimane postitus: JorgenP
  Om602 2.5 td turbost läheb õlitoru Rainiskoop 0 1,312 27-11-2016, 03:51 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  ei jää käima janar5 0 1,319 09-07-2016, 06:29 PM
Viimane postitus: janar5
  W124 sedaan tagastange 1987 ja 1991 kas on samasugused? kaupo51 5 4,070 09-06-2016, 09:06 AM
Viimane postitus: v6sa
  E 230 probleem, kas lahja segu või kütusefilter? taaniel16 0 1,914 08-02-2016, 01:44 PM
Viimane postitus: taaniel16
  Kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124-le ? metsamersu 9 6,008 16-09-2015, 09:32 PM
Viimane postitus: erx000



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne