Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mida soovitate W126 380/420/500/560 ja SEC/SE
#7
Kirjutan ka romaani, lootes et inimene saab abi sellest...

ehh.....Ise olen pidanud 2,8 SE 84 a. Mõttetu, edasi ei käi, kütust võtab röögatult...R6 on R6, V8 on V8...fakt...Ilmselt sama on uue tüübi 2,6 ja 3,0.....

Siis uue tüübi 4,2 SEL 87 a. suht lisas...Esiteks uue tüübi oma on uue tüübi oma, vaiksem, kuidagi hoopis teine asi, enne teada ei saa kui provinud oled....4,2 kõige ökom variant üldse..kütusekulu on viimane asi, mida karta....4,2 on ka kolme tüüpi - ilma KAT'ita 160 kw, KAT'iga nn uue tüübi vanem tüüp (kollektor on algeline - üks pool paneb teisele sisse) 150 kw ja KAT'ga uuem tüüp, mis 165 kw....

5,6 - on lihtsalt nii-öelda lipulaev, kõige kangem variant 220 KW, siis RÜF ja KAT ja aastakäik mängivad kw vahet. 5,6 mootori restaureerime on endal lõpusirgel, mis on põhiasjadest 5,6 teine kui ntx 5,0 ja 4,2???? Nukkvõll on ainuke asi mis peas teine on....Klapijuhtpuksid, klapisääred, sisse-väljalase kollektoritihdid, kett, ketitallad, filtrid, tihendid, amordid, padjad, pumbad jnejen...on kõik samas hinnas ja enamustel pole mitte kui mingit vahét....Väljalase on muidugi totaalselt teine võreldes muuga, aga vaevalt et uusi kollektoreid ostma hakkad...

Sild - ka sama kõik, sõltub kas nivoo või mitte, sellest sõltub tagasil, kui ilma nivoota siis õõtsad plekist (loe:uss) taga pole siis ka muud kui rattalaager, õõtsapuks, kont, amort, vedru...

Plokkdifrit pole olemas, sedaanil oli lisas ja SECil kõvematel standardis
LSD, ASD oli ka mingitel viimastel võrridega kuutel...
ASR - lisavarustuses....uumeatel suurematel reeglina peal..

Kui nivoo - siis üütsad dur.alumiinium ja rohke laagreid, et see elu seal liiguks..kallim üleval pidada, suured supordivõlli laagrid kipuvad ära väsima, letis on tükk 2500kr, kui ilusti räägid, saab 1500.-....
Minu meelst ainuke asi, mida saab sillas sellel autol üldse kalliks pidada..
Esisillas muidugi ka ülemised õõtsad - orig on 4000 kr/tk, Febi oli vist 1500 kr, on vahe, kui tahad vaheta korra aastas ja osta FEBi....
Lihtkulumaterjalid on väga odavad: viimaseid näiteid: A-osad siis
rooliots (kaks otsa + varras) 600kr
keskvarras 700 kr
rooliamaort 500 kr
alumine žarniir 400 kr

Ühesõnaga vähekenegi eksklusiivsema ja nn kõvema riisiga võrreldes ei maksa MB osad mitte midagi...

Se on täiesti mõttetu asi osta kui kindel tahtmine kuut omada....SEL on SEL, paraku kõik tarkpead ei taha uskuda, aga see teljevahe on kohe tunda ja auto enda olemus ka kohe teine...

SEC - ütlen ausalt, siiamaani jättis külmaks, nüüd 90 a 500 SEC omanik, SEC on hoopis midagi muud, iste on juba hoopis teine, olgem ausad, sedaani iste on nagu servadeta tugitool, hoia kurvis roolist kinni....
Siis see suur uks, suus küljeklaas, kõik teeb mingi koosluse, mis teeb SECist täiesti erineva auto sedaanist...sõita on kuidagi teisem ja "erilisem"...SEC on oma olemuselt kuidagi ülbem ja omapäarsem kui sedaan....

Ja ei ole ka nii, et on vana kuni 85 ja uus alates 85 a....Uuematel (samuti vanematel) on ikka hunnikus muutusi....90 on neid ikka stx....
Samas jälle jõhkralt rohkem asju mis segast võivad panema hakata...Ntx uuematel süütelukk+piduripedaal+käigukang kõik topitud trossiga omavahel seosesse....ju siis eksport oli ameerikasse nii suur, lollikindalks tehud....aga kui see kuskilt katki läheb siis seda küll näppida ei tahaks
Samas on ka palju asju tehtud vastupidavamaks ja muudetud, mis jällegi positiivne...Nts isepingutuv roolikarp...

Minu soovitus: kuute mitte jumala eest karta, väga vastupidav auto
Ussi mitte karta, uss tuleb sinna kuhu tal lihtne tulla on, kui on juba üks uss närimas, siis teised ussid on ka sinnapoole teel, kui pole midagi närida,siis ei ole....Hoida tuleb autot....
Kindlasti uue tüübi oma, võimalikult väheste puuduolevate lisadega,
Et põhi oleks ilus alt ja mitte kivides-kändudes käinud, suuremaid lakse poleks (mujal maailmas ei suudeta neid ilusti korda teha)....Ehk võimalikutl hea toorik, enda elu lihtsam ja mõnusam

SEC või SEL on juba sama personaalne kui blondiin või brünett.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Mida soovitate W126 380/420/500/560 ja SEC/SE - Autor: Rolz - 13-06-2006, 01:26 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mida peab tegema automüügil Soome? nostromo 9 4,239 15-12-2019, 10:56 AM
Viimane postitus: nostromo
  W126 560 sec säde kadunud Nitram 4 3,373 12-05-2018, 02:28 AM
Viimane postitus: Nitram
  500 sec 84a jahutusvedeliku ja termostaadi vahetus? M.E.SEC 10 7,597 19-06-2017, 07:14 AM
Viimane postitus: M.E.SEC
Smile 500 sec c126 reduktor M.E.SEC 1 2,499 12-05-2017, 08:50 PM
Viimane postitus: M.E.SEC
  W126 romuralliks? janek126 5 4,495 22-01-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: janek126
  w126 originaalveljed boysel 10 7,156 06-10-2012, 08:27 PM
Viimane postitus: janek126
  SEC 117,609€ eest (+ oksjonitasu 21% + KM) Blue Chip 1 2,624 31-08-2012, 05:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  W126 Ost DieForADequila 33 21,989 21-08-2012, 12:18 PM
Viimane postitus: Karl
  MB W123, W126, W140 jne klubid Eestis kaupo51 9 8,495 13-08-2012, 11:23 AM
Viimane postitus: Blue Chip
  W126 (taastamine/varuosad) kohtuasi ZeroVF 5 5,495 13-05-2012, 09:47 PM
Viimane postitus: ZeroVF



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne