13-06-2006, 12:14 AM
sec'il peaks vaatama mida ei ole, mitte mis on! :hump: nivooga on see lahe, et auto ei "kõigu" kiirendamisel ja pidurdamisel, aga amordid kallid ja sillajupid ka suht kallid.
tulekojamehed võiks ka olla, mida rohkem lisasid seda uhkem! sec'il on 2 varianti kliima ja kliimaautomaat, kont on mõlemil! lihtsalt kliimaautomaat regullib ka ventika pöördeid ja kuhu parasjagu tema arvates vaja puhuda, mina eelistaks seda manuaalselt reguleeritavat! põhjendada ei viitsi, pikk jutt ja jahutud sellest küll.
560 mootoreid on 3 erinevat tüüpi, kasuta otsingut, nendest peaks olema jahutud küll, töökindlad on nad kõik. 560 mootoritega isenditel on enamus jupid teised ja kallimad, b'na enamus saadaval ka, ise asi kas tasub panna(kui siis ainult LMI).
sec'idel peaks olema ilma ASR'ta variantidel LS difrid, plokkdifrit pole ühelgi.
kallimad "tüüpvead" kui neid nendeks nimetada saab on nagu ikka, põlend klapid, ümmargused nukad ja logisevad silllad, madal õlisurve jne. pole ka ime, enamus ju üle 400k sõitnud. ja loomulikult USSS.
560SEL ja 560SEC on reeglina ikka "kõige kolaga". näiteks kui juustudel on aint kont või aint luuk, siis SEC'idel mõlemad alati.
mina olen kõikidega väga palju kokkupuutund, ainuke mida w126'lt tahaks on mingi 91-92 SEC! äärmisel juhul ka sel, se'd küll ei taha.
oi krt, pole ammu sellist "romaani" kirjutand, irw.
tulekojamehed võiks ka olla, mida rohkem lisasid seda uhkem! sec'il on 2 varianti kliima ja kliimaautomaat, kont on mõlemil! lihtsalt kliimaautomaat regullib ka ventika pöördeid ja kuhu parasjagu tema arvates vaja puhuda, mina eelistaks seda manuaalselt reguleeritavat! põhjendada ei viitsi, pikk jutt ja jahutud sellest küll.
560 mootoreid on 3 erinevat tüüpi, kasuta otsingut, nendest peaks olema jahutud küll, töökindlad on nad kõik. 560 mootoritega isenditel on enamus jupid teised ja kallimad, b'na enamus saadaval ka, ise asi kas tasub panna(kui siis ainult LMI).
sec'idel peaks olema ilma ASR'ta variantidel LS difrid, plokkdifrit pole ühelgi.
kallimad "tüüpvead" kui neid nendeks nimetada saab on nagu ikka, põlend klapid, ümmargused nukad ja logisevad silllad, madal õlisurve jne. pole ka ime, enamus ju üle 400k sõitnud. ja loomulikult USSS.
560SEL ja 560SEC on reeglina ikka "kõige kolaga". näiteks kui juustudel on aint kont või aint luuk, siis SEC'idel mõlemad alati.
mina olen kõikidega väga palju kokkupuutund, ainuke mida w126'lt tahaks on mingi 91-92 SEC! äärmisel juhul ka sel, se'd küll ei taha.
oi krt, pole ammu sellist "romaani" kirjutand, irw.