Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Teen siia spetsiifiliselt Jaapanist tulnud autode rubriigi. Kuna regulaarselt jälgin oksjone siis mõtlesin, et panen siia mõned huvitavad autod.
Esimene kandidaat ja ka küsimus on W210 kerega masinad. Kuivõrd ihaldusväärne on väikese läbisõidu ja väga heas seisukorras auto? Kes näeks antud mudelis hobiautot?
Antud eksemplar küll parempoolse rooliga. LS 3000 km. Hinda pole, ainuke info, et viimane pakkumine oli tehtud autole 590 000 yen ja sellega ta ära ei läinud.
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Mis hinnaga seal 2008-2012 (ümarate kelladega) G55 liiguvad?
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ei ole odavad. Näen ainult 3 viimase kuu statistikat ja kuna enamus läbisõidud alla 100 k siis võid ise arvata milline on nende hind. + pane Eesti maksud juurde. Ei ole küll mobile.de vaadanud aga eeldan, et seal pole müügil odavaid G klasse Jaapanist.
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
24-01-2020, 08:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2020, 08:04 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kuna Eestis G turg sisuliselt puudub (aastaid tiksuvad ühed ja samad 20 +/-3 isendit) üleval siis olen u viimane aasta pea iga päev ka Mobile G55K turul (stabiilselt 50-60 isendi vahel) silma peal hoidnud.
Mobiles pole jah Jaapani G-sid.
Seal 4 varianti:
1) kallid Saksast uuena ostetud mis seisavad aastaid müümata vanad 2004-2006 vana C-klassi oranzhi sisuga mudelid 50.000€+ mida mitte keegi ei osta.
2) soodsamate hindadega valdavalt Dubaist/Qatarist jne Araabiamaadest mis lähevad ka kiiresti ära 1-2-3 nädalaga. Vöetud Saksas arvele+SaksaTÜV aga neid ei pidanud pruukida Eestis sellest hoolimata arvele saada?
uuema 2008-2012 sisuga tihti ka valget värvi 40-45K vahel tavaliselt.
3) Kolmas teema Venemaa G-d mis millegipärast Saksasse müüki viidud-need ka seisavad üsna kaua kuna ei usaldata väga Venemaa taustaga. Vöivad olla üsna soodsad-eriti "tuunitud" isendid.
4) Petturid kes üritavat ettemaksu kätte saada. Üsna läbinähtavad-pannakse ilusad netist vöetud PEIDETUD REG MÄRGIGA pildid uuematest mudelitest mille tavahind 50-60K vahel ja pannakse siis naeruväärse summaga üles a'la 20-30K
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
24-01-2020, 09:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2020, 09:23 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Facelift w210 ilmselt veel päris sellise youngtimeri valdkonda ei kuulu. Eks see ole vaieldav, nagu automoto foorumis kunagi üks härra võttis omale südameasjaks ja ütles ise, mis selleks noorklassikuks sobib ja mis mitte
Pre-facelifti huvitavamad mudelid on vähemalt minu silmis küll igatahes juba noorklassik, arvestades, et ka kõige nooremad neist on tänaseks 21 aastased. Vähemalt ma ise nendest niimoodi mõtlen ja enda oma selleks pean.
Küll aga leian, et kui seda eelnevat teemat otseselt taga ei aja, on w210 puhul tegu ideaalse hobiautoga. Eriti kui ta on tehniliselt ja visuaalselt korras, vähe sõitnud ja originaal. Ausalt, palju selliseid Eestiski näeb? Suviti mõned üksikud korralikud jäävad silma. Enamik meie rahva 210ed on ikka täielikult läbi aetud surmad.
Sõiduomadused eeskujulikud, turvalisus juba tänapäeva standardites ning vastupidavus kiiduväärt. Sile kurvasilmne püüab juba tänaval ka võhikute pilke.
Minul endal paneb küll alati tšakrad käima, kui enda oma nende nurkade alt vaatan.
E55 AMG
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Wow, kena masin. Kunagi ammu mäletan kui foorumis hakkas tekkima jube palju C124, nüüd võiks öelda, et Eestlased on nii hea järje peale jõudnud, et AMG´sid tuleb nagu seeni peale vihma.
Eeldatavasti saan enda oma 29.01 kätte
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Lahe, kompressoriga?
Mis seal korralikumad C216 CL63 ka vöiks maksta?
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ehk siis al. 10K ja see isend 14K.
Sinna lisanduvad siis Tollitasud jne u palju? Vöi mis vöiks tulla löpphinnaks Eestisse arvelevöetuna?
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Auto+Jaapanis oleva vahendaja tasu+ transport+Eesti maksud = ~20 k selle valge variandi puhul
E50 ja E55 algavad umbes 400 k yen.
See antud isend alumise otsa hinnaskaalal kuna kõrvalistujapoolne külg on avariis olnud. Ja eks seda hinda mõjutavad mitmed faktorid.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Paned järsku selle oksjoni lehe link ka uuesti siia. Tean, et oled seda varem teises teemas teinud, aga uuesti pannes oleks siin ka käepärast.
Herki
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ütleme nii, et kuna mul eelmise koostöö partneriga katkes ühendus(erinevatel põhjustel) siis ei hakka ma siin kedagi reklaamima. Neid vahendajaid on sadu, kes tegelevad sellega. Kui kellelgi tekib tõsine soov soetada auto Jaapanist siis pakun erinevaid konsultatsiooni "pakette"(oksjonil osalemise protsess jpm). Rohkem infot PS teel.
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
05-02-2020, 11:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2020, 11:24 AM ja muutjaks oli hents99.)
Soodsamaid autosid on ilmselt mõistlik omale tuua, mitte vaheltkasu eesmärgil... lisakulud ajavad hinnad üles, nagu mistahes kaubaga kolmandatest riikidest, massi puhul tuleb vahe sisse.
Mittesõitev 500SL r129 tundub asjalik, mida tuua....või otsida 6.0 mootoriga, neid tehti ka palju...
Mootorid ei tööta sageli vana hea KE jetronic süsteemi defektide tõttu.
Hea koht, mille arvelt tingida.
Varsti (mõned aastad veel, siis on õige aeg, praegu oleks ideaalne kokku osta....investorid? ) võiks vanu mittesõitvaid tuua....et taastada ja turustada nt USA’s.
Arvelevõtmata.
Või Hiinasse, kui neil autode impordimaks (130%) vanadele autodele soodsam oleks...või siis nagu seni läbi HK...tasakesi....
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Nagu aru olen saanud siis USA kehtib 25 a impordikeeld, ehk kui autol vanust 25 + siis alles võib USA´śse importida. See muudab kohe ka Jaapani hindasid märgatavalt, sest nõudlus kasvab. Mittesõitvate autode äri on Jaapanis päris korralik. Väga palju liigub neid masinaid Venemaale ja endistesse nõukogude riikidesse. Samuti kasutatakse skeemina võttes masina osadeks ja hiljem panevad Venemaal taas kokku, sellega väldivad nad impordimakse.
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
11-02-2020, 04:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2020, 04:59 PM ja muutjaks oli k2rpman.)
Tuttav jaapanis mul siin pressib peale, et ma siia saadetud masinat müütaks.
Aga see masin tundub eesti hinnklassi järgi nö "odav pann" et sellise asjaga jamamise puhul tundub mulle, et ta peaks selle masina tasuta saama, et mingitki kasumit teenida..
Tegu clk320-ga 2005aastast.
Ma muidugi ütlesin talle korduvalt, et kui tuua. Siis pigem huvitavaid/haruldasi masinaid.
Mida kaaskannatajad arvavad.
Postitused: 1,799
Teemad: 203
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
|