Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C220 CDI, 2004, W203 - Kirill.D
#21
Väga hea pöhjalik teema ja ilusad pildid-tubliThumbsup
Vasta
#22
Hei!

Mõningane paus on olnud sissekannetes, ega nüüd ka väga palju targemat ei lisa. Kuna hetkel on täitsa must periood elus ja ikka kõik mis võimalik läheb kiiva siis ei jäänud ka auto sellest puutumata.

Mõni aeg tagasi sai sõidetud Võrus Viljandisse kui täpselt poole tee peal tõmbas ühe tagumise rehvi tühjaks sõidu pealt, ei saanudki aru, et miskit viga oli kui undamine ikka väga suureks läks. Asjas poleks midagi hullu olnud, kui mul oleks olemas tagavararatas, kahjuks tellis mingi Hans võis Gruber tehasest selle auto kompressori ja vahuga, ehk siis põhjavann ei ole varurattaga ja pole ka vahtu ega kompressorit. Eks nikerdama pidi aga sain oma teed jätakata.

Lisaks sai nädal tagasi tehtud ära nahahooldus, kasutasin Mario abi Tartu Automaailmas vahendite ostmiseks (AutoGlym'i nahapuhastaja ja kreem). Palju paremaks sai.

Praeguse seisuga auto toimib ja häda pole, seega niisama ei torgi autot. Peab uurima seda põhjavanni asja ning ostma seni igaks juhuks endale nööripaigalduskomplekti ja kompressori. Kunagi tuleb logar ka uus osta, talvel olin välja vahetanud, aga mingi aeg tagasi maanteel sõites lendas osa sellest nihhi, odav plastmass, mis teha.


Parimat, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#23
Kriban siia ka täienduseks selle, et sai tagumised klotsid ära vahetatud. Mingi aeg tagasi läksin tagumiste rehvidega tegelema (lasid õhku läbi velje vahetl), siis kui ratas oli alt, siis vaatasin moe pärast klotse ja oh üllatust ... ühel pool jumala nullis ja teisel mingil 2-3mm katet ainult.

Kuna tööl oli gramm kiire siis päris kohe ei jõudnud tegeleda, seega venis see asi 1-1.5 nädalat, selle ajaga jõudis üks klots metallini ära kuluda ja veidike kriipis ketast, õnneks mitte väga hullult.

Igatahes asemele läks Mario käest soetatud normaalne TRW klots ja pidin ostma ka uued fikseerimispulgad ja T klambrid, omajagu nussi oli et vana asi muidugi kätte saada, igatahes lõpuks sai ära vahetatud. Kunagi peab nüüd lähiajal vaatama esimesed klotsid ka üle, pole süvenenud mis seis seal on.

Muud nagu pole hetkel väga kirjutada, kunagi tuleb termostaat ka profülaktika jaoks ära vahetada, üks päev viskas check engine'i ka põlema, mootor limp mode'i ei läinud ega midagi, järgmine päev pärast Tartu-Võru otsa kustus üks moment ära mingil käivitusel, peab KTS'iga vaatama mis vingerpussi ta mällu on salvestanud.

Kui hästi läheb siis saan ühe jooksu originaal W203 16" velgi kus on Masteri korralikud talvekad peal. Hetkel on niipidi lihtsam, korra oli mõte vaadata äkki miskit mõistliku raha eest suveks asemele, aga siis hakkasin mõtlema, et piiks ... tegemist kõigest autoga, ei ole viitsimist sellepärast lolliks rabeleda, osta veljed siis peab talvekad ikka eraldi otsima ja läheks ulme kalliks see teema. Jama on ka see, et ei ole väga midagi ilusat müügil MB jaoks, mõistliku hinnaskaalaga, mingeid 19" orig AMG velgi 300e tükk ka nagu ei raatsi ostma hakata.

Praeguseks over n out.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#24
Jätkame monoloogi.

Sai eile käidud Tallinnas ning juhtus nii, et tõin endale MB originaal SL klassi veljed ära. Olen siin juba nädal-kaks mõelnud, et oleks vaja osta teine jooks velgi, kus oleksid talvekad peal. Sai siis pilku peal hoitud ja leitud üks 16" tolline jooks igavaid originaalvelgi koos talvekatega, aga jäi ikka hinge kripeldama ... et kui järgmine suvi tahaks uusi suvekaid siis hakka üht jooksu müüma jne. Viskasin siis pilgu peale ka sellele mis suvekaid müüakse.

Üks pakkumine oli Tallinnas ... hind hea, rehvid peal, rämedalt laiad küll (255/45 R17), aga no vaatama võis ikka minna. Sain müüjaga kokku ning proovisin alla, esimene üllatus oli see, et kuna tegemist on SL'i velgedega, siis poldiaugud on 14x1.5 poltide jaoks, ehk siis 12x1.5 poldi koonus jäi väikseks ning lisaks sellele olid mu praegused orig. velgede poldid liiga pikad. Kuna müüjal oli kiire kalale jõudmisega, viskas ta mulle hinnas korraliklt alla, seega otsustasin veljed ära võtta, arvestusega et isegi kui ei saa alla, siis müüb edasi maha.

Täna möödus siis päev otsides polte ja jebides ajusid Big Grin, käisin kõik kohad läbi kus võinuks leida 12x1.5 polti millel 14mm koonus/pall, aga ei miskit. Leidsin siis ühed V koonusega BMW poldid, ei maksnud midagi väga seega võtsin nad ära, sai velje juba kinni ... kuni jõudsin esimese velje vahetuseni, siis tuli välja, et 255/45 rehv on liiga ränk C220 jaoks ning rehv käib vastu püstakut. See tõmbas masti alla ja läksin koju ning tegin müügi teemad ära, sest ei tahtnud ise nii palju jebi näha, et hakata rehve peale ostma jne, sest see oleks teinud selle velje ostu mõttetult kalliks.

Jõudes koju ei andnud hing ikka rahu ... sigailusad veljed, haruldased, C all näevad sigahead välja, originaalid, korras ... no kuidas siis saaks need ilma ürituseta maha müüa. Läksin siis ühte töökotta Tartus (Turu tn. CarStopi vastas Valmer Auto vms), igatahes oli seal väga asjalik vend, kes esiteks ütles mulle et V koonusega ei tohi polti panna ,sest kontaktpind liiga väike ning kes siis näitas mis polti võiks kasutada ja ohhoo ... tüübil olid 12x1.5 poldid millel on suurem koonus mis istub nagu valatult minu velgedele Big Grin ... no siis sai ta käest võetud 225/45 R17 rehvid ka, kokku lepitud et kui ikka jääb laiaks ja käib vastu siis võtab rehvid tagasi ja maksan ainult tööraha.

Kokku läks see nali maksma mulle pea 400 euri, aga no veljed on tõsiselt ilusad ja ma usun et vägagi haruldased Eestis ning mu C tegid nad ikka VÄGA ägedaks, lisaks on hea et tegemist siiski originaalveljega mitte mingi pehme replica vms käkiga.

Kunagi teen paremad pildid siis sheerin kama ka, hetkel kiire ülevaatlik pilt.

[Pilt: 11720067_10153491691253331_1810007493_n.jpg]


Terv, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#25
Ilus!
Vasta
#26
Tõesti ilus. Aga jäta jah omale meelde, et pall- ja koonuspeaga polte ei tohi omavahel vahetada. Paremal juhul keerad niiviisi vaid veljed pekki, halvemal juhul võib mõni ratas auto alt plehku panna. Muidu on sisukas teema, nii et jätka aga postitamist, hea lugeda seda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#27
Vahepealset uuendust nii palju, et sai ostetud eesmine parem logar, vana oli kunagi piiks lennanud. Uue ostsin Alvadist, ütleme nii et materjal ise pani veidi imestama, väga väga pehme ja painduv ja üldse selline ... pigem mingi kummisema olekuga jubin, aga augud olid see-eest kõik täitsa täpselt puuritud ja ei pidanud ise midagi nikerdama.

Eelmisest logarist mille ma olin ostnud mingist muust netipoest erines praegune sellega et oli tõsiselt õhuke, kui muidu on see logar ikka miski 1.5-2mm paks, siis see oli vast miski 1 tuuri.

Lisaks on enda olemasolust hakanud märku andma DPF filter, ehk siis see check engine, mis mind kimbutanud on, ongi DPF'i täitumine. KTS'iga nullisin ära, näitas 101% täituvust, tegin ühe kiire ringi, kuidagi üritasin enne esile kutsuda puhastamist ... igatahes sain filtri veidi puhtamaks, aga no pikemas perspektiivis tundub ainuke mõistlik variant olevat Jõujaama külastus ... kui Eero seal käis siis sai räägitud prj'iga, 400 euri ja DPF lendab minema, progetakse välja ja tehakse aju remap mis annaks miski 30kW juurde.

Muidu olen olnud suhteliselt seisukohal et piiks "chip" või remap, osta kohe võimsam mootor, aga sai siin nädal aega sõidetud sõbra C320CDI'ga millel on all V6 ja 165kW, siis hiljem enda autosse istumine oli ikka korralik downgrade. Mitte et 110kW ei jaksaks liigutada seda, aga kui juba tegemiseks läheks siis laseks selle pulli ära teha. 130-40nest kilovatist ära ei ütleks.

Jutu lõpetuseks üks pilt ka.

[Pilt: DSC_0712-2_copy.jpg]


Terv, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#28
Tere

Kahjuks seekord siis sissekanne mitte nii positiivsel lainel, hakkasin nimelt uurima mis põhjustas check engine'i süttimist.

Algselt tuli KTS'iga välja kood P2621 Particulate filter ash content not plausible - vaatasin siis DPF'i andmeid ning näitas filtri täituvust 101%, üritasin regenereerimissõitu teha, sain üks hetk selle protsendi madalamaks, järgmine päev uuesti sama jama, siis juba oli protsent suurem, tegin uuesti puhastussõidu, kukkus 162% pealt 42% peale ja 80km maanteesõitu hiljem 101% ...

Proovisin seejärel teha katsetus et ühendada DPF'i rõhuandurilt voolikud küljest, kui rõhuerinevus puudub peaks nagu tegelikult näitama sensor, et filter on täiesti puhas ... ei midagi. Eile siis ostsin uue DPF rõhuanduri, 85e Silberist, panin külge ja ei midagi ikka. Filtri täituvust näitab täiesti ebareaalset - 237% .

Kogu keberniidi käigus on tekkinud veel veateateid:

P2076 - lambda sensor upstream of CAT
P2028 - lambda sensor upstream of CAT (short to B+) ja pärast eilset DPF rõhuanduri vahetust näitab nüüd lisateksti mitte (short to B+) vaid (battery voltage)
P2553 - injected fuel quantity detection

Lisaks sellele hakkas üks hetk limp mode'i minema, ehk rõhku tagant ära viskama turbol:

P2359 - Boost pressure control


Ma ei oska kusagilt alustada ka, algselt oli selline mõte, et v.b kui see DPF rõhuandur pees oli, siis liiga tiheda põletuse tõttu küpsetas lambda läbi ja kui nt küttesegu läheb paigast siis oleks loogiline et annab liigse kütuse viga ja viskab turborõhku tagant ära.

Aga no pärast DPF rõhuanduri vahetust ei muutunud midagi, seega täiesti hädas ja ei oska kusagile isegi mõelda ka. Ei taha sellise hädaga päris autot lampi töökotta viia, et hiljem maksta ulmelt tunde kinni selle eest, et tehti samamoodi diagnosti ja öeldi et vaheta see, vaheta see, vaheta see. Nursi mehed ka puhkavad praegu.

Vigu viskab ka selliselt, et mitte alati kõik korraga, nullida ära, siis hetkel ta enam ei viska DPF'i täituvuse viga, aga viskab neid lambdaga seonduvaid ja boost pressure'it.

On kellegil mõtteid või ideid?

Ma vaatasin google'is ja ei osanud päris midagi sealt leida mis mind ka aitaks.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#29
Filtri täituvus on tagajärg. Esmane prioriteet on lahendada r6hujuhtimisega seonduv veakood. Kas KTS turbo aktuaatorit on v6imeline liigutama?
Vasta
#30
Kui õigesti mäletan siis jah, vist midagi isegi oli, mis see turbo aktuaator täpsemalt on ?

Kas on mingi võimalus, et vigane lambda näiteks on kogu selle asjani hetkel viinud tulemuse ja v.b mõjutab praegu ka seda, et rõhku tagant ära lööb ? Kui näiteks kütte/õhu segu paigast siis vältimaks suuremat vigastust lükkab mingil ajahetkel turborõhu tagant ära?

EDIT

Vaatasin selle boost pressure actuatori üle ... kui teda läbi KTS'i testvormis käivitada, siis turbo juurest tuleb küll mingi kolks, et liigub edasi tagasi, samas kui sõidu ajal jälgisin actual value'd, siis oli ---% seal ees, mida see nagu iseloomustama peaks või võiks?

Lambda on siiski ilmselt läbi, seega selle vahetan välja siis saab edasi vaadata, sest v.b lambda tõttu hakkab ta muid asju ka piirama või kalama.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#31
Otsi parem mõni asjatundja kes ütleb mis autol viga on, lambdavahetusest vaevalt tolku on.
Vasta
#32
Eks kui ise nüüd jagu lähipäevil ei saa uurimisega siis tuleb oodata kuni Nursi vennad puhkuselt tagasi, sest mujale ma seda autot viia ei julge, kas Tallinnas Lesven kuhu lihtsalt füüsiliselt pole mul aega minna või siis Nursi.

Lambi töökotta ma autot ei vii, reaalsus on see, et üljuhul enamikud töökojad oskavad VAG gruppi ja BMW'sid remontida, MB'd mina ei julge niisama kätte anda igale töökohale, eriti kui jutt käib elektroonikast, seda taktikat et "Pead selle, selle, selle, selle ja selle ära vahetama" saan ise ka teha ja niisama tundide eest maksta ilma tulemusteta ma ka ei soovi.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#33
Miks ei pöördu silberautosse. Seal peaksid ju kõige täpsema vastuse saama. Egas nemadgi kohe midagi ei vaheta. Ise asi kui padev on tartu silberi diagnostik.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#34
Täna sain siis uue lambda kätte ja vahetasin ära, hetkel siis tundub et DPF'i ja lambda vigadest olen enam vähem jagu saanud ... enam nagu ei peksa sisse neid vigu ja DPF'i tahmasisaldust näitab ka juba reaalsemat.

Küll aga on rõhu probleem ja limp mode ikka teemas ... ehk siis boost pressure control ja limp mode'i minek.

Usun et kuidagi pidi on see seotud asjaoluga et turbo actuator või mis ta nüüd oligi mida onu_siim mainis on ECU's väärtusega "--- %", ehk siis miskit kuskilt ei tule peale.

Kui läbi KTS'i teda actuator menüü alt liigutada siis see vars liigub, hääle järgi vähemalt. Aga oskab keegi öelda millest võib see kala tulla, et siis auto ei tea temast mitte midagi ? Kas sellel asjal on mingi andur küljes mille järgi ta saab aru kui mitu protsenti on ta suletud või avatud või kuidas see asi täpsemalt toimib ?

Panen ühe niisama pildi ka autost, äkki kellegil hakkab kahju et ilus auto ei ole korras ja tahab rohkem aidata Big Grin.

[Pilt: DSC_0741-2_copy.jpg]


Terv, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#35
Seda aktuaatorit peaks kontrollima mootori pöörded ja kütusekogus, seal vaevalt viga on kui varras liikvel on.. Iseasi on see kuidas seda liigutatakse, kas vaakumi abil (nagu om 606) või elektriliselt. Minul 606 mootoril oli ka kõik ok kuni maanteesõidul pidevalt sõita 110 alas piirkiiruses ja siis viskas ka limp mode-i, viga oli lahtisesse asendisse kinni jäänud aktuaatorit juhtivas vaakumsolenoidis, mis ei lasknud boosti maha, st mingi moment tekkis ülerõhk soovitust ja tõmbas kõri kinni (manomeetriga sain originaal 0.8Bari asemel 1.2Bari)
Kui aktuaator on elektriline, siis % avatusele on lihtne servomootori % või samm-mootori väärtus, kui vaakumiga, siis eks kontrollitaks seda läbi sisselaske rõhu anduri.
Sellel mootoril vist pole geomeetriliste labadega turbot, millel labad saavad kinni jääda ja siis ka limp-i minna valede parameetrite tõttu.
Vasta
#36
Hei !

Auto tänase seisuga korras ! Vähemalt esmaste sõitude põhjal võib seda väita. Auto oli tegemises siis Nursis, vigadeks siiski umbes DPF, kinnine EGR ja üks turbo lõdvik oli katki.

Nursi mees ütles nii palju, et mingi süü võis olla ka õlil, kasutasin küll kataloogipõhist Mobil1 ESP õli, ning see ei soodustanud DPF läbipõletusi vist. Aga no nagu ta ütles ... neid maaletoojaid nii palju seega kes teab kui kvaliteetse partii ma sain. Hetkel peaks olema siis Texaco õli sees.

Olen nüüd miski 200km läbi sõitnud ja pole hetkel probleemi uuesti esinenud. Mees ütles, et kui miskit on tooks auto tagasi, siis võtab filtri lahti ja teeb ta füüsiliselt puhtaks ja kui see ka ei toida, siis viskab selle üldse minema. Kui ta hetkel toimima jääb, siis ei hakka torkima seda asja veel.

Endiselt ainult kiidusõnu Nursi töökoja kohta jagada, oli küll auto seal mõnd aega, aga tehti korda, raha küsiti väga mõistlikult ning suhtumine endiselt tasemel.

Kuna remont läks oodatust kõvasti vähem maksma siis tellin v.b uuel kuul ka parkimisandurid ära, siis saaks selle lisa ka toimima.

[Pilt: DSC_0010_VAIKE.jpg]


Terv, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#37
Tere !

Selleks aastaks sain vastu oma tahtmist siis päris paljud asjad ära tehtud. Pärast DPF hädade korda saamist ilmnes paar päeva hiljem probleem, et mitte grammigi sooja ega leiget õhku ei tulnud salongi. Sai proovitud õhk välja saada jahutussüsteemist, et äkki oli asi selles ... aga no ei midagi, uus kiire käik Nurssi kus tehti süsteemi läbipesu ja ilmselt siis oli mingi mustus või sodi salongiradika ees.

See võis põhjustada ka jama, mis oli ostust saadik - juhi poolel tuli mitu kraadi jahedamat õhku kui kunde pool; vanasti oli nii, et kui full temp panna puhuma, tuli kunde poolt sooja, juhi poolt parimal juhul leiget. Nüüd küpsetab salongi korralikult saunaks - jälle midagi korda tehtud.

Praeguse seisuga ainuke asi mille vahetaks veel ära oleks parempoolne amordipadi / tugilaager, eks vaatab kas jõuab selleni. Hetkel on suurem prioriteet talvekate ost, suvel tuli väljaminekuid palju rohkem kui arvasin ja esialgne plaan, et ostan nad juba suvel ära läks vett vedama. Peab siis vaatama midagi nüüd.

Rohkem hetkel ei olegi midagi, auto sõitnud mu käes nüüdseks läbi miski 16 000 km ja olen ikka ta üle uhke ja rahul. Probleemsed kohad vist nüüd üle käinud ja asi ok. Mõtlesin, et teen vahelduseks suvevelgedega ka normaalsed pildid.

[Pilt: DSC_0082_VAIKE.jpg] [Pilt: DSC_0090_VAIKE.jpg] [Pilt: DSC_0049_VAIKE.jpg] [Pilt: DSC_0078_VAIKE.jpg]

[Pilt: DSC_0075.jpg] [Pilt: DSC_0073.jpg] [Pilt: DSC_0071.jpg]


Terv, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#38
Väga ilus auto ja ilusad pildid.
Jätka samal lainel - on, mida vaadata.
Vasta
#39
Tere,

mõni aeg möödas ja on põhjust täiendada taas teemat. Põhjus on lihtne: sügis tuli see aasta täitsa tuntavalt, vara ja kiiresti ning sellega seoses muutus minu jaoks päris aktuaalseks rehvide teema.

Kuna juulis ostsin suveveljed ja lasin sinna ehkuga peale panna "mingisugused" rehvid, mis olid ilmselgelt aastaid kuuris seisnud ja parajateks LEGO klotsideks muutunud juustud, siis nendega sõitmine oli talutav suvel. Isegi siis ajas närvi METSIK undamine, nüüd aga ... mõni nädal tagasi pesin autot ja avastasin, et kuidagipidi on mu auto suutnud tagumised rehvid kulutada 5mm pealt 0mm peale. Ilmselgelt pani see mõtteid mõlgutama. Plastmass rehv, vana, kulunud ja temperatuurid 2-6 kraadi kanti pole üldse hea värk.

Hakkasin vaatama mis seis rehviturul on ja mida valida saaks, kuna kahjuks alustasin uuesti õpinguid septembrist, ehk siis sai minut koolijüts ning suvine DPF jama tekitasid ebameeldiva kombo: sissetulekut hetkel pole ja väga suur summa läks augustis auto korda saamisele, osa tollest summast oli planeeritud suvel talvekate ostu peale.

Mõtteid hakkasin mõlgutama uutest rehvidest, kuna oleks vaja 1-2 talveks midagi ,siis lootsin et saab mingid asjalikud "hiinakad", Minervad, Sailunid, aga isegi nende hinnad uuest peast olid minu jaoks päris kirved (260e-280e jooks), seejärel mõtlesin et äkki võtta protid ja viimaseks mõtteks kasutatud rehvid.

Hakkasin vaatama mida kasutatuna müüakse ja jõudsin väga kiirelt tõdemuseni, et rehviärikaid peaks vaat et hakkama vastutusele võtma ... see on ikka jube mis saasta müüakse, vaatad HKPL 7 või Goodyeari UltraGrip'e, mustrit on, naastud on ... aga tegemist on mingite aastaid kuurides ja külma käes seisnud rehvidega mis pole enamat kui LEGO klotsid ... Tartus ühes firmas proovisin lamelle laiali ajada ja segu pehmus ... näpuga ma seda teha ei jõudnud, pidin koduvõtme kasutusele võtma. Seega see väljavaade eriti lahe ei olnud.

Täna siis jõudsin otsusele, et pole mdiagi teha, tuleb uued Nankang SW7med võtta uuel nädalal ... seejärel ütles tuttav, et töökaaslasel on samasugused SW7med olemas ... 10k km sõitnud ja ühe talve, hinnaks 145e, juba justkui sobis see idee. Kuid paraku läks hoopis loosi selline variant, et õnnestus SR foorumi kaudu leida kuulutus, kus üks Võru inimene müüs enda kasutuses olnud Continentali ContiViking Contact 5 rehve, üks paar 8mm , teine paar 6mm. Sain kokku ... vaatasin üles ja jäin rahule - lamell küll, aga rehv on pehme, tema segu pole jäigastunud ja ühtlaselt ning hästi kulunud. Eeskujulik diil ... hinnaks 110e. Läks siis see värk loosi. Ühe-kaks talve elab üle, seejärel saab juba jalad alla endale ning ei tohiks probleemi tekkida.

Lisaks sellele sai tehtud ka pisike talve ettevalmistus - klaasipesudüüsid paika (üks pritsis väga võpsi ja üks oli mingit sodi täis) ning talvine klaasipesuvedelik ka sisse.

Muud hetkel ei olegi, pärast salongiradika pesu puhub auto ilusasti kuuma tuppa nagu vaja ning üllatav on ka see, et FL mudelitel on vist seda mootori soojenemise ja salongi soojenemise asja kuidagi parandatud, igatahes siin kaks hommikut oli temperatuur -2 ja võrreldes isa C200 CDI pFL'iga läheb minu oma palju kiiremini soojaks.

Pilt ka rehvidest mis alla läksid

[Pilt: image.jpeg]

Nüüd siis pill uuesti 16" orig 7 hole velgedel. 17" lähevad sõbrale rendiks C320ele, talvevelgedeks kuni kevadeni.


Parimat, Kirill.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#40
Jätkan oma multimeedia kallakuga teemat kus on rohkelt fotosid. Sai nädala lõpus üks kena pilt tehtud autost talvevelgedega ja mõtlesin selle siis siia ka lisada. Auto õnneks toimetab hetkel ilusti ja hästi ning hoian pöialt, et jätkab seda trendi.

[Pilt: DSC_0113_copy.jpg]
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,422 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 100,968 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,120 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,613 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 601 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,601 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,771 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 480 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,001 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,244 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne