05-05-2014, 03:02 PM
Ilma konditsioneeri/kliimata autol vast seda tempi andurit pole.
MB w124 300d 1992 fedja
|
05-05-2014, 03:02 PM
Ilma konditsioneeri/kliimata autol vast seda tempi andurit pole.
07-05-2014, 12:15 AM
On ikka. 124-jal ju Tempmatic ehk keerad rullikust sobiva temperatuuri ja seda ta üritab saavutada/hoida, ka siis kui autol puudub kliima. Millex muidu süsteem magnetklappidega on? Ikka sellex, et pliidinuppude tagune trükiplaat/aju saax neid vastavalt tempanduri signaalile elektriliselt kontrollida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
07-05-2014, 01:13 AM
Kui kliimat pole siis ei ürita ta midagi saavutada, puhub ainult selle järgi kuhu rullikud keeratud. Ühe rulliga kliima hoiab ise tempi.
07-05-2014, 08:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2014, 08:56 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(07-05-2014, 01:13 AM)erx000 Kirjutas: Kui kliimat pole siis ei ürita ta midagi saavutada, puhub ainult selle järgi kuhu rullikud keeratud. Ühe rulliga kliima hoiab ise tempi. Noo, saavutada on ikka küll. Juba küttevõimsusega mängides annab päris palju ära teha. Ka ilma jahutuseta. Ühe rulliga automaat nii hoiab temperatuuri, suunab õhku kui muudab ventilaatori kiirust. Temperatuuriandurist imeb õhku läbi ventilaator, mis eluneb kindalaeka taga. Kui see ei toimi, siis on süsteem väga laisk ja äkiline (loe Säästuka teema algusest).
07-05-2014, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2014, 09:46 AM ja muutjaks oli Eero_S.)
Konkreetsel isendil pole ju ei kliimat, ega konditsioneeri. Lihtsalt tavalised pliidirattad, ma hästi ei usu, et see soojenduse kasutamine ainult talvisel ajal toimib, suvel ta nii kui nii ju midagi ei jahuta. Ma konditsioneeriga isendi pealt küll ei mäleta, et see oleks üritanud temperatuuri hoida, sai ikka ise neid rulle koguaeg kruvitud.
07-05-2014, 09:59 AM
Saavutamise all ma mõtlesin seda, et kui kliima rull on näiteks 22 kraadi peal, siis talvel külma salongiga puhub kuuma ja suvel palavaga puhub leiget/külma, ilma kliimata kaherulliline puhub salongi temperatuuri arvestamata ühesugust leiget/kuuma.
07-05-2014, 10:49 AM
(07-05-2014, 09:59 AM)erx000 Kirjutas: Saavutamise all ma mõtlesin seda, et kui kliima rull on näiteks 22 kraadi peal, siis talvel külma salongiga puhub kuuma ja suvel palavaga puhub leiget/külma, ilma kliimata kaherulliline puhub salongi temperatuuri arvestamata ühesugust leiget/kuuma. Kust säärane info? Milleks sellele siis temperatuuriandur laes ja sellest õhku läbi imev ventilaator on monteeritud? Mul on vaid Kiirlifti kogemus, kuid ka see oskas kenasti kütet väiksemaks keerata, kui rullikust tellitud 22 kraadi oli saavutatud. Ilma igasuguse jahutusvõimaluseta auto on. Iseasi, et enamus neljakasutajaid oma autot ei tunne ja seetõttu kogu aeg neid rulle kerivad
08-05-2014, 11:36 AM
+1 V6sale.
Hommikul külma auto paned käima, siis puhub nii kaua kuuma, kuni tuba normaalne. Peale seda hoiab/jahutab vastavalt vajadusele. Tavaline ilma konditsioneerita pliidinuppudega isend.
08-05-2014, 05:58 PM
Mina ka seda ei teadnud. Mul ka täiesti plank 124. Need autod olid vist tõesti oma ajast ees
09-05-2014, 08:12 PM
sellest olin teadlik,sai lammutatud kogu süsteemi,ka rullide taga olev trükiplaat sai välja kakutud ja kõik üle kontrollitud,sai ka ülevalt andur puhastatud,mis oli üsna tolmune ikka,kuid ei midagi.
järgmine päev oli üks pikem sõit ees ja ei suutnud ära imestada kui süsteem järsku toimis,ilmselt see anduri puhastamine ikka mõjus. ja nüüd järgmine jama juba,mõnda aega on külma mootoriga see rihmapingutus amort? lagisenud,kas asi amordis?loogika nagu ütleb,et seda peaks seal allpool mõni laager vms põhjustama?
10-05-2014, 03:10 PM
Rihmapingutusamordi puxid on äkki läbi?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
10-05-2014, 03:22 PM
Rihmapinguti ülevalt ainult ühe M8 poldiga kinni mida kerge ära võtte, max 2 min ?
Võta lahti, siis saad aru kas amort ise või puksid.
12-05-2014, 08:34 AM
(09-05-2014, 08:12 PM)fedja Kirjutas: ... Üldiselt on amort ja selle puksid kulumaterjal. Kui peale vaadates väriseb kas amort, pingutusratas või rattalt lahkuv rihmaharu, on amort peetis. Rihmaseibi ja selle kiige laagri seisukorda saab tegelikult hinnata vaid rihma eemaldamise järel ja ka siis on ruumi sigavähe... Amordi eemaldamiseks tuleb veepumba rihmaseib (ja ventikas) maha võtta, alumise pea polt ei mahu seibist mööda.
12-05-2014, 11:09 PM
tänud info eest!
väriseb amort ja selle all olev osa,pole täpselt aru saanudki mis seal on,pole veel mersuga nii sinapeal ka loodetavasti kestab veel nädalakese,kodust veidi eemal ja pole võimalust kuskil sellega tegeleda.
03-06-2014, 11:46 PM
eest sai vähe madalam,tagumiste vedrude kallale pole jõudnud veel
esimeste uste toon kestis natuke üle kuu aja ilma jäin ka väga lolli juhuse läbi. koju jõudes sai kohe uus asemele ja seekord võtsin klaasid küljest ka,sai palju paremini.
25-08-2014, 10:00 PM
ühe keeru.
tagant ka nüüd madalam ja peale seda selline jama. tagumiste rehvide sisemine serv läheb ikka väga kiirelt...natuke üle 1000km ja uueväärsed rehvid traatideni,nagu kakub täitsa seda kummi sealt lahti. annab seda tagasilda regullida,et asi paraneks?nii läheb sõit maru kulukaks. ideid?
26-08-2014, 08:49 AM
26-08-2014, 10:34 AM
kusjuures ei kisu,vähemalt mina ei ole aru saanud,vabajooks ja küttekulu ka samad mis varem.
12-10-2014, 07:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2014, 07:38 PM ja muutjaks oli fedja.)
sai soetatud el aknad ette,sellest ka mõni küsimus,sain kaasa kaks nuppu,kaks tõstukimehanismi mootoritega.
kuid midagi peab ju veel kuskil olema(mingi juhtblokk)? mingit infot leidsin et tagaistme all mingi keskluku juhtblokk,mul kesklukk olemas,kuid kas sel on niiõelda selline funktsioon kohe olemas,et el aknad toimiks? |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|