Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
21-02-2012, 03:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2013, 07:33 PM ja muutjaks oli KROWN.)
Krown Eesti OÜ pakub nüüd Tallinnas autode täielikku roostekaitse töötlust.
Tegemist on täiesti uuelaadse töötlusega mis kestab ainult kuni 2 tundi, on hinnalt soodne ning töötluse käigus kaitstakse kogu auto. Ainega kaetakse mootor, kogu auto põhi altpoolt, kõik veermiku detailid, uksed, tagaluugid, kütuse-ja piduritorustik ja rattakoopad.
Tegemist on Kanada kompanii toodanguga ning KROWN määrdeaine T40 kaitseb niiskuse ja lühiste eest kõiki juhtmeühendusi millega ta kaetakse, määrib kummidetaile, ukselukke, akna-ja uksemehhanisme, käsipiduritrosse, kapoti-ja pakiruumi lukusteid.
Siin väike tutvustusvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=Y0VfS9gRebE
lisainfot saab meie kodulehelt www.krown.ee
Clubmb liikmetele autode korrosioonitõrje hinnasoodustus -10%!!!
Asume Pärnu mnt.158F, Tallinn
Tel.555-60-303
info@krown.ee
Postitused: 541
Teemad: 63
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
(21-02-2012, 03:37 PM)KROWN Kirjutas: Krown Eesti OÜ pakub nüüd Tallinnas autode täielikku roostekaitse töötlust.
Tegemist on täiesti uuelaadse töötlusega mis kestab ainult kuni 2 tundi, on hinnalt soodne ning töötluse käigus kaitstakse kogu auto. Ainega kaetakse mootor, kogu auto põhi altpoolt, kõik veermiku detailid, uksed, tagaluugid, kütuse-ja piduritorustik ja rattakoopad.
Tegemist on Kanada kompanii toodanguga ning KROWN määrdeaine T40 kaitseb niiskuse ja lühiste eest kõiki juhtmeühendusi millega ta kaetakse, määrib kummidetaile, ukselukke, akna-ja uksemehhanisme, käsipiduritrosse, kapoti-ja pakiruumi lukusteid.
Siin väike tutvustusvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=Y0VfS9gRebE
lisainfot saab meie kodulehelt www.krown.ee
Clubmb liikmetele hinnasoodustus -10%!!!
Asume Pärnu mnt.158F, Tallinn
Tel.555-60-303
info@krown.ee milleks seda 2-e tunnilist kaitset vaja on???
Postitused: 706
Teemad: 70
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Kas kahe tunniga saab kõik pinnad töödelduks? Ukse sisepinnad, poolraamid, tiivad, tiibade tagused, karbid jne? Selle jaoks on vaja ju pool autot laiali kiskuda, 2h vist seda ju ei saavuta.
Postitused: 1,795
Teemad: 54
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(22-02-2012, 05:49 PM)canyondrift Kirjutas: Kas kahe tunniga saab kõik pinnad töödelduks? Ukse sisepinnad, poolraamid, tiivad, tiibade tagused, karbid jne? Selle jaoks on vaja ju pool autot laiali kiskuda, 2h vist seda ju ei saavuta.
Kas sa videot ei vaadanud? Aine pihustataxe suure rõhuga tagamax selle udustumise ja hea levimise. Vajadusel puuritaxe detailidesse väixeid avasid, mille kaudu ainet sisepindadele pihustada.
Küsimus teenusepakkujale. Kas kasutate ka margi ja mudeli septsiifilisi roostetõrje skeeme, kuhu olemasolevad ja juurdepuuritavad avad on peale märgitud? Nagu selles teemas foorumikasutaja stihli näitena toodud Jaguari roostetõrje skeem:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=25861
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 4,245
Teemad: 213
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Iseenesest päris huvitav. Mul vaja oma kaubaliftile igaks juhuks teha taoline protsess.
Minu küsimus on selline, et kas auto pestakse ka enne "mögina" pealekandmist? Või eeldate, et auto on puhas teieni jõudes?
Või on OK lasta soola-sopane auto teie poolt pakutava "möginaga" üle?
Postitused: 4,166
Teemad: 112
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kahe tunniga saab mingi tulemuse, hea see vaevalt on, kindlast jäävad porikoobastes, ustes karpides mõned kohad katmata.
Kahe tunniga autot nii lahti ei võta, et kõikjale ligi pääseks. Vaatasin videot, kõlbab see ehk kusagile pehme kliimaga maal tarbida, kus peal vihmavee midagi pole.
Rohkem meenutab see jutt kuulsat kütuse aktivaatorit.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
23-02-2012, 03:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2012, 04:07 PM ja muutjaks oli KROWN.)
Täname küsimuste eest!
Meie poolt pakutava tehnoloogiaga kulub jah kuni 2 tundi, kuna ainet pihustatakse spets.püstolitega ja otsikutega ning 8 bar. rõhu all.Me ei kisu Teie autot laiali, ainukesed kohad kuhu ei pääse ilma detaile eemaldamatta on logarite alused pinnad, kuna seal on 3-5 kilo liiva ning mustust.See läheb lisa tööna ehk tunnitöö alusel.Osadel autodel pääseb siiski puhastama ka logari ääri, sest sealt siis imbub aine ka läbi mustuste.Kindalsti kui on auto 10. a vana siis ideaalis oleks ikkagi vaja logarid eemaldada ja töödelda ka nende alused pinnad.
(22-02-2012, 05:49 PM)canyondrift Kirjutas: Kas kahe tunniga saab kõik pinnad töödelduks? Ukse sisepinnad, poolraamid, tiivad, tiibade tagused, karbid jne? Selle jaoks on vaja ju pool autot laiali kiskuda, 2h vist seda ju ei saavuta.
Teie küsimusele on vastus olemas eelpool, Krown on Kanadas Nr.1 Roostetöötlus programm, lisaks kasutab Volvo Truck US ja Mack täpselt sama ainet, sellega töödeldakse kõik rekkad mis tehasest väljä tulevad.
Krown-i tehnoloogiat on 30 aastat katsestaud samasugustes tingimustes nagu on meil, tegin ka oma autole sept. 2011 töötluse ja põhja alt on ikka näha, et asi toimib.Kes viitsib vaadaku www.krown.com, et tegu pole mingi alustava ja kahtlase asjaga.Lisaks on Krownil olemas prof. autohooldusari, alates aknapuhastus vedelikust kuni poleerimisvahadeni. (23-02-2012, 02:38 AM)Laur Kirjutas: Kahe tunniga saab mingi tulemuse, hea see vaevalt on, kindlast jäävad porikoobastes, ustes karpides mõned kohad katmata.
Kahe tunniga autot nii lahti ei võta, et kõikjale ligi pääseks. Vaatasin videot, kõlbab see ehk kusagile pehme kliimaga maal tarbida, kus peal vihmavee midagi pole.
Rohkem meenutab see jutt kuulsat kütuse aktivaatorit.
Meie tehnikud on läbinud nädalase koolituse ja nendel on Krown-i poolt väljästatud sertifikaadid, et on pädevad.
Meil on olemas ka joonised kuhu tuleks augud teha, et töötlus oleks efektiivne. Enamus autodel on ka tehasepoolsed augud juba olemas ja saab läbi nende edakalt töötlust teha, loomulikult kui on tegu tehase garantiiga autodega oleme ka ainult autopõhja ja mootori töödelnud kuna on olemas ka sellised kliente kes ei soovi lisaaukusid.
Kui tehakse lisaavad siis peale töötlust kaetakse auk kummipunniga ja määrdega.
(22-02-2012, 07:23 PM)Werewolf Kirjutas: (22-02-2012, 05:49 PM)canyondrift Kirjutas: Kas kahe tunniga saab kõik pinnad töödelduks? Ukse sisepinnad, poolraamid, tiivad, tiibade tagused, karbid jne? Selle jaoks on vaja ju pool autot laiali kiskuda, 2h vist seda ju ei saavuta.
Kas sa videot ei vaadanud? Aine pihustataxe suure rõhuga tagamax selle udustumise ja hea levimise. Vajadusel puuritaxe detailidesse väixeid avasid, mille kaudu ainet sisepindadele pihustada.
Küsimus teenusepakkujale. Kas kasutate ka margi ja mudeli septsiifilisi roostetõrje skeeme, kuhu olemasolevad ja juurdepuuritavad avad on peale märgitud? Nagu selles teemas foorumikasutaja stihli näitena toodud Jaguari roostetõrje skeem:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=25861
Enne töötlust pestakse auto alt ja pealt spets.leotuspesu ainega.
Pesta enne ei ole vaja, kuna nagunii tuleb auto korralikult pesta.
Peale töötlust pestakse auto ka spets. šampooniga puhataks, et eemaldada pinadadelt üleliigne aine mis on sattunud auto välispindadele.
Lisaks on olemas ka selline toode nagu MR35, ehk soola eliminaator, millega pestakse auto küljed ja põhi soolast puhtaks, peale seda ei nakku soola enam nii lihtsalt auto põhjale ja veljed nig auto küljed ei ole enam valged.
Soola eliminaatori pesu maksab 25.-eur, miinus MB klubi allahindlus.Saab osta ka aerosoolpakendis ja kasvõi ise peale kanda enne harjapesu.
Kanadas kasutavad rekkafirmad seda väga palju kuna veokitel on kõik piduri-,kütuse ja suruõhu liinid soolaga koos ning see rikub kõiki metalle.
(23-02-2012, 01:50 AM)hents99 Kirjutas: Iseenesest päris huvitav. Mul vaja oma kaubaliftile igaks juhuks teha taoline protsess.
Minu küsimus on selline, et kas auto pestakse ka enne "mögina" pealekandmist? Või eeldate, et auto on puhas teieni jõudes?
Või on OK lasta soola-sopane auto teie poolt pakutava "möginaga" üle?
Kui tähelepanelikult lugeda siis on ikka kirjas, et töötlus ise kestab kuni 2 tundi
(21-02-2012, 07:34 PM)Ermo Kirjutas: (21-02-2012, 03:37 PM)KROWN Kirjutas: Krown Eesti OÜ pakub nüüd Tallinnas autode täielikku roostekaitse töötlust.
Tegemist on täiesti uuelaadse töötlusega mis kestab ainult kuni 2 tundi, on hinnalt soodne ning töötluse käigus kaitstakse kogu auto. Ainega kaetakse mootor, kogu auto põhi altpoolt, kõik veermiku detailid, uksed, tagaluugid, kütuse-ja piduritorustik ja rattakoopad.
Tegemist on Kanada kompanii toodanguga ning KROWN määrdeaine T40 kaitseb niiskuse ja lühiste eest kõiki juhtmeühendusi millega ta kaetakse, määrib kummidetaile, ukselukke, akna-ja uksemehhanisme, käsipiduritrosse, kapoti-ja pakiruumi lukusteid.
Siin väike tutvustusvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=Y0VfS9gRebE
lisainfot saab meie kodulehelt www.krown.ee
Clubmb liikmetele hinnasoodustus -10%!!!
Asume Pärnu mnt.158F, Tallinn
Tel.555-60-303
info@krown.ee milleks seda 2-e tunnilist kaitset vaja on???
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Et hajutada kahtlusi teeme ka MB klubilistele Superpakkumise, töötleme esimese 5 klubilise auto 50% allahindlusega.Võime vaaadata koos auto üle ja anname garantii, et roostes kohad ei levi edasi.Vaatme kas 6 kuu pärast või 12 kuu pärast auto üle, siis saate ise ka veenduda, et asi toimib.
Kes soovib aega broneerida siis võite saata meili georg@krown.ee, kuna info@krown.ee ei toimi kahjuks hetkel.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
pakkumine kehtib siis ainult klubilistele jah? Muidu endal w210.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Pakkumine kehtib Mb Eesti klubi liikmetele!!!
Postitused: 441
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Täiesti kindel tahtja poole hinnaga. Kas laupäeval teenus võimalik?
5077401
Andres
W 210 1999 a.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 441
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
03 veebr kokku lepitud aeg 12.00. Pärnu 158F. Kui huvilisi, siis tulge vaatama kas ja kuidas üks roosteõrn punnu omale kaitsekihi peale/alla/vahele saab. Eks siis 12 kuu pärast teeme uue ülevaatuse ja hindame tulemust.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 1,238
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(02-03-2012, 01:05 PM)taadu Kirjutas: 03 veebr kokku lepitud aeg ...
...et siis märtsi mõtlesid we?
See juba homme...
Postitused: 706
Teemad: 70
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Kusjuures hakkasin mõtlema ja tegin ise siimruz-i autole kereõlitust, saab küll hakkama ka kahe tunniga, niiet pole see kaks tundi midagi nii utoopilist kui alul tundus. Mina küll kiskusin uksepolstrid eest ära ja tagaots oli mul juba puhas, aga uste sisse aukude puurimisega saab ka hakkama.
Pihustasin ka karbid ja õõnsused püstoliga, mis pihustab viide erinevasse suunda, külgedele ja otse, paari tunniga sai ära õlitatud põhimõtteliselt kogu W126. Siledad pinnad said otse pritsiva (umbes nagu kivikaitsme püstol) püstoliga pritsitud.
Igatahes soovitan igalühel selline töö ette võtta, see on odavaim keevituskindlustus. Olen näinu Audi80-t mis on kereõliga väga paksult kokku mäkerdatud just kere sisepaneelidelt ja rooste sinna pihta pole hakanud. Välised pinnad on iseasi, aga põhi ja luugid, isegi uksed on tip-top korras.
Kas kerealust/põhja vahatamist ka pakute?
Postitused: 4,166
Teemad: 112
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Olen 210 teinud, ilma puurimatta, kasutasin auke keres, kuid paljud neist on pagassis sees, ehks siis pagass puhtaks, mõned logarite all--logarid maha.
Võtsin maha ka esitiivad, et need seest korralikult teha plus porikoobas seest.
Kahe tunniga teeb midagi, aga mitte kõike ei tee.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
(24-02-2012, 10:34 AM)keimps1 Kirjutas: pakkumine kehtib siis ainult klubilistele jah? Muidu endal w210.
(03-03-2012, 10:09 PM)canyondrift Kirjutas: Kusjuures hakkasin mõtlema ja tegin ise siimruz-i autole kereõlitust, saab küll hakkama ka kahe tunniga, niiet pole see kaks tundi midagi nii utoopilist kui alul tundus. Mina küll kiskusin uksepolstrid eest ära ja tagaots oli mul juba puhas, aga uste sisse aukude puurimisega saab ka hakkama.
Pihustasin ka karbid ja õõnsused püstoliga, mis pihustab viide erinevasse suunda, külgedele ja otse, paari tunniga sai ära õlitatud põhimõtteliselt kogu W126. Siledad pinnad said otse pritsiva (umbes nagu kivikaitsme püstol) püstoliga pritsitud.
Igatahes soovitan igalühel selline töö ette võtta, see on odavaim keevituskindlustus. Olen näinu Audi80-t mis on kereõliga väga paksult kokku mäkerdatud just kere sisepaneelidelt ja rooste sinna pihta pole hakanud. Välised pinnad on iseasi, aga põhi ja luugid, isegi uksed on tip-top korras.
Kas kerealust/põhja vahatamist ka pakute? Põhimõtteliselt kasutame ka samasuguseid töövõtteid nagu te oma kirjelduses mainiste, me küll uksepolstreid maha ei võta kuna meie suudame ainet pihustada kõrge rõhu all ja ustessse jõuab ta tolmupilvena mis imendub kõikjale, selle eelis on oluline ajasääst ning pole muret, et midagi katki ei läheks ega tekiks hiljem näiteks naginad jne. anomaaliad mida enne polnud.Kodulehel on ka galerii, kus on näha kaetud pinnad, põhimõtteliselt jääbki selline vahataoline õrnalt rasvane kaitsekiht.
Postitused: 441
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Sry ikka 03 märts oli aeg jah,
vaatame aasta pärast mis juhtunud. Kõigile ju teada et 210 kere on nagu ta on :-(
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
27-03-2012, 04:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2012, 04:41 PM ja muutjaks oli KROWN.)
UUDIS! SOOLA EEMALDAMINE AUTO KÜLGEDELT JA AUTO PÕHJALT
PostitusPostitas KROWN » 27 Mär 2012, 15:36
Talv on läbi ja nüüd on õige aeg pesta auto põhi ja kogu veermik soolast puhtaks.Pakume uut teenust, soola eemaldamine auto külgedelt, autopõhjalt ja kogu veermikult.Tegemist on Soola Eliminaator MR35-ga, millega pestakse auto küljed ja põhi soolast puhtaks, peale seda ei nakku sool auto põhjale ja veljed ning auto küljed ei ole enam soolast valged.
Soola eliminaatori pesu maksab 15.-eur, miinus -10% klubi allahindlus.Saab osta ka aerosoolpakendis ja kasvõi ise peale kanda enne harjapesu.
Kanadas kasutavad rekkafirmad seda väga palju kuna veokitel on kõik piduri-,kütuse ja suruõhu liinid soolaga koos ning see rikub kogu auto põhja all asetsevaid süsteeme.
Postitused: 644
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kas roostekaitset vaid ühele kohale ka teete? Tegemist on lävepaku alla jääva detailiga ning lihtsalt tahaks, et asi edasi ei areneks.
Postitused: 5,310
Teemad: 619
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Palun pakkumist Subaru Foresterile 2009 aasta ja täielik roostetõrje siis. Hea hinna puhul läheb loosi
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
|