Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korrosiooni aeglustamine
#1
Mis vahendeid oleks sobilik kasutada seest roostes olevate autouste korral, et aeglustada edasist roostetamist? Kuna tegemist on varjatud kohtadega, siis ei pea tulem silmale ilus jääma ega pealekantav vahend täielikult ära kuivama.
Mõtlesin toimida nõnda, et püüan eemaldada lahtist roostet nii palju kui ligi mahub ja katta roostesed kohad litool määrdega või mõne õliga. Mida oleks kõige kavalam otse rooste peale määrida?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#2
Roostes kohtadele grafiitmääre,veel kahjustamata pinnale MOVIL

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/38968-MOVIL.jpg
Vasta
#3
Kui niiskust ja roostet roostekoldest välja ei saa võid seda karurasvaga ka määrida, roostetab ikka edasi.

Tee nii puhtaks kui võimalik, siis mingi roostesurm, edasi krunt ja siis igasugu rasvad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Paned roostemuundurit. Mingi vedelikk on
Naftapress.
Vasta
#5
Mingeid õlisid või määrdeid ma üldsegi ei kasutaks, kuna tavaõlid ja -määrded muutuvad pikema aja peale hoopis roostetamist soodustavaks...(mingi happelisuse värk tekib neil vananedes).

Vene ajal lasti karpidesse vana mootoriõli ning mingi aja pärast kukkus karp hoopis küljest.

Või kui vaadata 20a hooldust mitte saanud käigukasti sisse, siis hammakad on samuti pealt roostekirmesed, mis sest, et õlised...Vaata ntx. seda: pilti

Sama on roostesulatajaga - kui mõni polt/mutter sellega (edukalt) lahti keerata ja polti sellest õlist pärast mitte ära puhastada, siis 6 kuu pärast on asi juba nii roostes, et üldse pole võimalik enam midagi sellega tarka teha...



Kui aga põhjalik roosteemaldus (haljaks, krundid, värv + vaha) on majanduslikult ebaotstarbekas (a`la auto, mille nagunii paari aasta pärast välja vahetab jne) ja juba kirme peal, siis pigem muunda ta millekski muuks kasutades suvalist roostemuundurit (kapseldajat) Buvanolist Prestoni, vahet pole; peaasi, et töödeldud koht mustaks tõmbuks, siis on silmale kah näha, et toimib. Enne peaks kasvõi paar korda traatharjaga/suruõhuga üle käima, et suurem roostetolm minema saada.

Muud roostesurmad ja lahustid, mis ei ole kapseldavad, nõuavad lisatööd, s.o. eemaldamist enne järeltöötlemist... (näiteks see: http://www.rustyco.co.uk/), aga see pole meiesugustele laiskadele....Smile

Edasi juba, kui muundur on töö teinud ja pind must, olen mina lasknud selle koha üle kerevahaga. Valik on samuti väga lai, mina olen põhiliselt
kasutanud Würthi saBesto kerevaha, mis meil Eestis täiesti vabalt on saadaval. Sellel on ka pikemad torujupid koos pihustiga kaasas. (et ntx. uste sisse lasta, ei pea seda lahtigi võtma.)
Kui esimest korda vahatad, siis tee seda soojas ruumis, uksepolstrid maas ja nii, et igast august tilgub. Samal ajal jälgi, et väljavooluavad umbe ei läheks. (see, et ustel ülevalt tihendi juurest vesi sisse jookseb ja alt uuesti välja, see peabki nii olema; sestap ka uksekiled jne, et uksepappi vee eest kaitsta; sama teema on karpidega, et augud peavad all vabad olema ja õhk läbi käima). Mehaanikale (lukud) pole otse mõtet peale lasta (sinna käib muu määre), aga lukkude-kere liitepindadele küll.
Ühe 500ml pudeliga teeb ära umbes 2,5 ust kui korralikult teha.
Kerevahad haisevad vähem ja meeldivamalt ning mõnda aega on autos sees seda lõhna tunda, ära muretse, see kaob mingi aja pärast.

Ekstreemsematel juhtudel, kui laiskus eriti suur (nagu mul endal tavaliselt oma isiklike autodega töötades) võib kerevaha ka otse õrnale roostele peale lasta; ikka on temast kasu ja edasi juba niimoodi ei tolma.
Ja nagu teema pealkirigi ütleb, on see korrosiooni aeglustamine, mitte likvideerimine.
Aga täitsa töötab.



Mingi aeg tagasi ostsin ühe 78 aasta Jaguari, mis korrapäraselt, s.o. pea igal aastal oli seestpoolt analoogilise asjaga vahatatud (järeldasin sellest, et karbi ja ukse sees olid vahast juba suuremad hangunud tükid moodustunud) - aga plekk oli korras ning remonti vajas vaid esipõll, mis vahatatud ei olnud; kõik uksed, karbid, tagatiivaääre pealsed jne olid ok.
Vasta
#6
Aitüma nõuannete eest.
Proovin stihli soovitatud varianti.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#7
Aga mida teha auto põhjaga? Soodapritsiga puhtaks?
Vasta
#8
(23-01-2012, 07:47 PM)väikemees Kirjutas: Aga mida teha auto põhjaga? Soodapritsiga puhtaks?
jah kui raha palju....
Vasta
#9
Aga mis oleks siis see õige ja hea tulemusega?
Vasta
#10
(23-01-2012, 07:47 PM)väikemees Kirjutas: Aga mida teha auto põhjaga? Soodapritsiga puhtaks?

Milleks toiduaineid asjasse segada....Eusa_drool
kui saab lihtsamalt ju ka:

[Pilt: IMGP0396.jpg]

Ja miks selle põhjaga üldse midagi tegema peab? Las ta olla parem niisama....

Vasta
#11
Nii oleks loomulikult parem, kuid siis peaks olema suuremad keretööd käsil!
Kuid ilma eriti lammutamata... Pannakse seda mastiksi. Kas ennem ei oleks targem roosteseid kohti alt eemaldada? Piisab lihtsalt traatharjast?
Miks põhjaga üldse tegeleda? See on väga hea küsimus Unibrow Ma ainult sellepärast, et vanasti tehti nii ja ma tean, et mõned inimesed käivad mõnel aastal ikka ja jälle seda põhja mastiksiga määrimas.

Samas järelemõldes,tundub sul päris õigus olema. Korrosiooni vastu on seal kaitsekiht nagunii juba tehase poolt olemas ja see pindmine roostekiht ei tee seal midagi, ennem roostetavad tiivad ja muud keredetailid läbi. Ma arvan mul rahu majasEusa_angel
Vasta
#12
Kui lihtsalt profülaktika on teemaks (autode aastaarve ei viitsi praegu oletama hakata), siis odavaim variant põhja puhul on laste see proffidel teha. Ntx. siin.
Eelduseks muidugi see, et põhi peab vett ja kõik kummikorgid jne asjad omal kohal.
Tegijaid on palju ja hinnad erinevad, mida täpsemalt hind sisaldab, saab ju telef teel järgi uurida ja enda jaoks parima leida.

Kui, aga oled hakkajam ja keerad auto küljeli ja pesed soojaveepesuriga põhja sissejuhatuseks ise ära, siis räägime edasi...
Soe ruum või juulikuu kuum päev on must.
Vasta
#13
Tuleb suve oodata siis. Autoks siis roostet armastav w210, 99a.
Vasta
#14
Kui Sul tagatoast on võtta:
suruõhk
kuumaveepesur
kallutusrauad/kahepostitõstuk
pihustuspüstolid erinevad
kokku vast 10 - 15 purki igasugu möginaid
jne
...siis oota muidugi suve.Eusa_drool

Kui pole, siis lase ässadel kohe teha. Ja vali kindlasti koht, kus teatakse midagi ka karpidele lisa aukude puurimisest, kerevahast, tagasisekoobastest, luukide topeltplekkide vahedest jne jne.

Iga autokere kohta peaks olema olemas ka korrosioonitõrje skeem, mis sisaldab nii umbes 20 kuni 50 punkti, mida teha ja järgida.
Need, kes iga päev teevad, vast teavad.

Kuna ma ise põhiliselt vaid vanakeste peal, siis näide E-type alusel (Dinitroli lahke loaga):

[Pilt: Jaguar%20E%20Type%20right%20440%20253.jpg]

[Pilt: Jaguar%20E%20Type%20left%20441%20379.jpg]

Nagu jooniselt näha, puuritakse keresse julmalt auke juurde (et peidus sisepindu vahenditega pihustada), osad augud umbestatakse pärast õiges mõõdus kummikorkidega, osad mitte (kust võiks tuul läbi käia).
Jne.



210e kohta, olen kindel on samad skeemid olemas. Kui veel õigesti ka teha, toimib kindlasti.
Roostele tõmbab ikka kõva piduri.
Vasta
#15
Ise tegema ei hakka, pole vahendeid ja las kogenud mehed teevad. Peab need inimesed ainult leidma!
Vasta
#16
Ma olen kunagi ammu paar autot (tegu oli täitsa uutega) teha lasknud Peegelautos, Tabasalus...
Tundus ok.
Pealinnas veel seesama Termak on pikka aega teinud ja rohkem kohe ei plahvatagi...Aga kindlasti on neid vahepeal veel juurde tekkinud.

Auto on ikka mitu päeva nende käes (peab ju kuivama vahepeal) ja tegemist on parasjagu.
Ja kui täna sada või alla küsivad, siis on mingi jama...(nagu kahtlaselt vähe).
Materjal ise maksab kokku pea nii palju. Töötund juurde ja 200 vast on norm.

Huvi pärast võid ju Fjordidemaal kah uurida, mis seal maksab. Kliima, talvel ju sama hull kui meil, küllap nad teavad, mis värk on.
Vasta
#17
Fjordidemaal maal maksab töötund 80 eurot ja rohkem. Siin nii kaua oldud ka, et ei tohigi päris niisama Eesti numbrimärkidega autoga sõita.
Siin põhjamere ääres kusjuures miskipärast tundub seda roostet isegi vähem Mercedestel. Kolme w210, mida päris mitukorda hoovipeal näen... Mitte ühtegi roostetäppi mis silma hakkaks.
Vasta
#18
Kui puhastad ise kõik, mis vaja leian sulle Helsinkist tegija, kes annab oma töödele garantii.
Hind? Krt seda teab? Tutika Vito kogu jama eest(töö+materjal) võttis 800.-
See siis sisaldas kogu "paska"- koopad, põhi, uksed,mootoriruum, jne, jne.
Kuna auto oli tehas-uus, andis 5a. roostegarantii.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#19
Mul auto Eestis ja see on ikka kõige odvam koht. Pole vaja kuhugi ekstra sõita.
Vasta
#20
(25-01-2012, 01:03 AM)väikemees Kirjutas: Mul auto Eestis ja see on ikka kõige odvam koht. Pole vaja kuhugi ekstra sõita.

Samas, kui sa mõtled mitmeid aastaid on sealpool lahte roostetõrjega tegeletud? Meil vist max 10-15a?
Sõitmine pole probleem. EW-st käib Soomes tööl ca 50tuhat inimest, keegi ikka viib ja toob Unibrow.

Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Korrosiooni tõrje mbc180 5 4,458 09-07-2010, 10:29 PM
Viimane postitus: Randar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne