Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Olemas 124 92a. 300D 83kw.
1. Küsimus uudishimu kohta; mis on ja kas oluliselt vajalik üle mootori tagaosa olev kuuenda silindri väljalaset ja sisselaset ühendav toru, mille sisselaskepoolses osas ka vaakumregulaator?
2. Soovin Tartus leida asist ihutohtrit sellele 124-le. Kas oskab keegi kedagi soovitada?
Tänud aitamast.
Ei toeta saksa täpsusega igasugu eeskirjade ja reeglite järgimist! Ennast saab teostada väärikamal moel, Darwin`it häbistamata.
Postitused: 60
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
EGR on ka vajalik külma mootori ühtlasemaks käimiseks. mina seda välja vahelt ei viskaks.
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Tervitused ja Head Uut!
Kas selle
EGR-i kohta diislil on ka kusagil pikemat juttu või infot?
Selle eemaldamine vist vajab pisut eelteadmisi, mitte et punn ette ja juhtmed lahti?
Ei toeta saksa täpsusega igasugu eeskirjade ja reeglite järgimist! Ennast saab teostada väärikamal moel, Darwin`it häbistamata.
Postitused: 3,899
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(02-01-2011, 04:09 PM)hannes_s Kirjutas: (02-01-2011, 12:48 PM)kaido Kirjutas: me ühel peugotil võtsime hammakad seest välja EGR ise jäi vahele ja asi töötas laitmatult, eelnevalt olime neid vahetanud juba paar tükki ja mitmeid kordi puhastanud.
Kuidas aru saada, et on vaja puhastada?
Uuematel autodel läheb mootor avarii reziimi kui
EGR ei tööta korralikult. Sellepärast on ka diislitel õhukulu lugeja. Kui
EGR avatakse, tahab mootori tööd juhtiv "aju" näha õhukoguse vähenemist, kui seda umbse
EGRi pärast ei juhtu ettenähtud kogustes, siis tõmmatakse mootori jõud maha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans