Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s211 self level adjusting mure
#1
Autol parempoolne õhkpadi vahetatud eelmise omaniku poolt. Mersus öeldi ka et nii on.
Vasaku poole oma kehvake aga samas vahest seisis pikalt ja alla ei vajunud, külmema ilmaga vajus paari päevaga alla. Sõidu aeg karjus ka vahest teeninduse järele vedrustus.

Nagu ikka lähenetakse probleemile siis kui see segama hakkab.
Niisiis naine tuli koolist ja parkis auto nii et parem ratas jäi lumekünka peale ja vasak alla. Vasak vedru vajus õhust tühjaks mõne tunniga. Kui nägin ajasin auto otseks aga siis vajus tagumik täitsa vastu maad ja sinna ka siiani jäänud. Punane kiri on ees ja ütleb et auto liiga madal. Täna sain uue padja ja mõtlesin et nullin kts-iga vea ära. Viga nullida ei lasknud, ütles et vedrustus väljaspool töödiapasiooni. Tõstsin siis üles ühe külje pisut ja lasi ära nullida. Aga üles ikka ei tõsta. Proovisin ka mõlemad pooled tungraudadele upitada aga ei midagi. Punane kiri kaob ära aga õhk patjadesse ei jää. Teeb vahepeal pssssst ainult. Paremalt poolt algul susises midagi aga pärast tegi ka pssst. Vasakult poolt oli klapi klõpsumist ka kuulda, paremalt ei kuulanud. Ja kui tõsta tungiga siis kõrgusanduri millimeetrinäit suureneb. Niiet andur ka ilmselt toimib.
Mis teha et autoga tõstukini saaks sõita? St kuidas tagumik jälle püsti saada?
Vasta
#2
Kuskil oli siin diy kuidas paigaldada tavavedrud ja amordid.
Vasta
#3
(30-01-2013, 12:51 AM)killer666 Kirjutas: Kuskil oli siin diy kuidas paigaldada tavavedrud ja amordid.

lihtsam on kohe auto osta millel tavavedrud on. Aga õhuga on kolm autot olnud ja mulle meeldib. Jääb segi nii nagu ta loodud on.
Vasta
#4
Soovitaks näiteks Amservi külastada ning lasta test ära teha, umbes 60 euroga ütlevad ära kas viga on kompressoris või milleski muus. Siinjuures kui viga on kompressoris siis nad edasi ei otsi, vahetad selle ära siis kaevandavad edasi.
Usun et su autol kompressor ei löö piisavat survet ülesse, on kohvi juba. Muud probleemi ei usu.
Kompressor koos vahetusega Amserv kusagil 450 euri.
Vasta
#5
(30-01-2013, 12:21 AM)thalenfrei Kirjutas: ...
Mis teha et autoga tõstukini saaks sõita? St kuidas tagumik jälle püsti saada?

Kusagile sooja ei saa nihutada? Või tummisemat soojapuhurit sabaalust soojendama?

Plusskraad teeb imet...

Kas praegu lohiseb juba mööda maad?
Vasta
#6
(30-01-2013, 10:59 AM)v6sa Kirjutas:
(30-01-2013, 12:21 AM)thalenfrei Kirjutas: ...
Mis teha et autoga tõstukini saaks sõita? St kuidas tagumik jälle püsti saada?

Kusagile sooja ei saa nihutada? Või tummisemat soojapuhurit sabaalust soojendama?

Plusskraad teeb imet...

Kas praegu lohiseb juba mööda maad?

Mis see soe teeb? Klapid jääs? Praegu on täitsa vastu maad jh. Omal ka mõte et äkki kompressoris asi aga kui auto sinna sõitis, kus praegu seisab ja pepu seisma jättes püsti oli siis järelikult kompressor ju lõi veel kenasti. Ja õhusutsakad mis taga käivad annavad ju ka tunnistust sellest et survet seal on. Pool baari ei tee nii kõva sutsakat.
Range roveril piisas patjades juba baarist et tagumik üles tõsta niiet kompressor peaks toimima.
Vasta
#7
(30-01-2013, 12:55 PM)thalenfrei Kirjutas:
(30-01-2013, 10:59 AM)v6sa Kirjutas:
(30-01-2013, 12:21 AM)thalenfrei Kirjutas: ...
Mis teha et autoga tõstukini saaks sõita? St kuidas tagumik jälle püsti saada?

Kusagile sooja ei saa nihutada? Või tummisemat soojapuhurit sabaalust soojendama?

Plusskraad teeb imet...

Kas praegu lohiseb juba mööda maad?

Mis see soe teeb? Klapid jääs? Praegu on täitsa vastu maad jh. Omal ka mõte et äkki kompressoris asi aga kui auto sinna sõitis, kus praegu seisab ja pepu seisma jättes püsti oli siis järelikult kompressor ju lõi veel kenasti. Ja õhusutsakad mis taga käivad annavad ju ka tunnistust sellest et survet seal on. Pool baari ei tee nii kõva sutsakat.
Range roveril piisas patjades juba baarist et tagumik üles tõsta niiet kompressor peaks toimima.

Padjas peab olema minuteada üle 10 bar rõhku. Tõstmiseks peab kompressor korras olema.
Tavaliselt see nii ongi, et külmaga laseb tühjaks ning kohvi komressoriga enam ei suuda rõhku ülesse saada.
Vasta
#8
(30-01-2013, 12:55 PM)thalenfrei Kirjutas:
(30-01-2013, 10:59 AM)v6sa Kirjutas:
(30-01-2013, 12:21 AM)thalenfrei Kirjutas: ...
Mis teha et autoga tõstukini saaks sõita? St kuidas tagumik jälle püsti saada?

Kusagile sooja ei saa nihutada? Või tummisemat soojapuhurit sabaalust soojendama?

Plusskraad teeb imet...

Kas praegu lohiseb juba mööda maad?

Mis see soe teeb? Klapid jääs? Praegu on täitsa vastu maad jh. Omal ka mõte et äkki kompressoris asi aga kui auto sinna sõitis, kus praegu seisab ja pepu seisma jättes püsti oli siis järelikult kompressor ju lõi veel kenasti. Ja õhusutsakad mis taga käivad annavad ju ka tunnistust sellest et survet seal on. Pool baari ei tee nii kõva sutsakat.
Range roveril piisas patjades juba baarist et tagumik üles tõsta niiet kompressor peaks toimima.

See oli lihtsalt tähelepanek pneumosüsteemidest. Miinuskraadil esineb vesi jää kujul ja see võib palju paha teha. On jäätükk usagil trassis/klapis vahel ja korras.

Loomulikult oleks õige panna auto platele ja vedada servisesse. Kuid seda soovitust Sa vist ei oota siit foorumist...

Peaks-võiks-tundub on pahad määratlused. Ilma mõõtmata ei ütle keegi miskit. Pista pea alla ja uuri, kes ja kus susiseb.

Õige on, et seistes asjad ei hapne. Aga viimasel vindil olnud asi võib peale seiskamist enam mitte käivituda...
Vasta
#9
niisiis kakkusin ratta ära alt ja viga oli kohe näha. õhutoru oli küljest ära karanud. Tundub et see sõrmus, stutsi taga, oli valetpidi pandud sest alguses proovisin toru sealt august sisse lükata ja läks hulga maad. Kui sõrmus oleks õiget pidi olnud oleks see pidanud koonuse sees kinni olema ja poleks kuidagimoodi see toru sealt sisse tohtinud mahtuda.
Aelesin mis ma aelesin seal märjas ja lume sees tagasi ma seda sinna ei saanud. Homme vaja kuskilt selline lõhega 10 padrun tekitada, siis saab ehk jutti asja.
Oskab keegi soovitusi jagada sel teemal?
Vasta
#10
(31-01-2013, 12:17 AM)thalenfrei Kirjutas: ...
Oskab keegi soovitusi jagada sel teemal?

IKH ümberthaarav silmus on üllatavalt asine tükk. Tööriistamarketis letikaupWink
Vasta
#11
(31-01-2013, 12:35 PM)v6sa Kirjutas:
(31-01-2013, 12:17 AM)thalenfrei Kirjutas: ...
Oskab keegi soovitusi jagada sel teemal?

IKH ümberthaarav silmus on üllatavalt asine tükk. Tööriistamarketis letikaupWink

Kui see on kõver ja ulatub sügavale nagu padrun siis on sellega täiesti võimalik asi lahti saada.
Muidu võimalik padrunile küljepeale vahe sisse lõigata ja saab ka hakkama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 361 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,164 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,997 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 690 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 1,608 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 721 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,329 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  S211 4 tsooni kliima paigaldus TeccccccH 1 602 27-04-2022, 11:18 AM
Viimane postitus: vreps
  W212 2.2 diisel 2009 mure exest 2 1,014 23-07-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: exest
  mure w124 e320-ga --Arx-- 3 2,656 31-03-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne