Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Nivoo katki - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Nivoo katki (/showthread.php?tid=7962)



Nivoo katki - Pets77 - 09-03-2008

Tere!
Kuna on aeg suvised mänguasjad väljatuua,siis ka järgmine mure.Cl-il on mingi vidin puruks läinud ja tag.ots istub vastu maad.Tag.vasaku ratta juurest jooksis mingi õli väljaConfusedad: ja arvata võib,et tegemist on amordiõliga(nivoo).Proovisin ka vaadata aga ei näinud seal midagi(tungiga ülesse ja peegliga kõhuli alla:biggergrinSmileJärgmisel nädalal vean töökotta ja vaatan mis viga on.Seoses sellega paar küssat.

1.on kellegil sama jama juhtunud(seisva autoga)?
2.kus kohast saab pärast õli juurde panna?
3.kas on ainult orig.õli sinna või ka mingit muud?
4.kuidas süsteemi pärast õhutatakse?


RE: Nivoo katki - Rolz - 09-03-2008

Põhja alt näed ära, kust jookseb. Kui käima paneb, hakkab pritsima. Kapoti all peab olema paaks - Hudraulic fluid tank. Sinna läheb Hydraulic fluid ehk Febi-Bilstein oma (sinistes purigs valge korgiga) on ok, mida saad enamus autotarvete poest, kuid sobib hästi ka Statoili oma (igas Statoilis olemas). Õhutamisega tuleb ise toime (paak kõrgeim koht). Kui, kui arvad,e t oled lekke pidama saanud ja taseme paagis normi saanud, siis jäta 1 pudel endaga kaasa sõitma ja vaata mõne tunni ja mõne päeva jooksul taset, sõites/raputades toob õhu välja.
Kui lekke niisama peatad siis pole oluline aga kui amordid vahetada, siis on alati õige kogu süsteem läbi pesta - eest paak täis ja ükshaaval amordid lahti keerata ja paaki lasta.