Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Esivedrude vahetus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Esivedrude vahetus (/showthread.php?tid=3730)



Esivedrude vahetus - Andres65 - 18-01-2007

Tundub, et esivedrud on pehmeks muutunud (sujuvates lohkudes käivad porilapakad vastu maad) siis peaks need ära vahetama. Küsimus siis selles, et millised vedrud panna (originaal või B-osa) ja milline töökoda seda hästi teha võiks. Auto - MB E300D S124 aastast 94.


RE: Esivedrude vahetus - ralak - 18-01-2007

Andres65 Kirjutas:Tundub, et esivedrud on pehmeks muutunud (sujuvates lohkudes käivad porilapakad vastu maad) siis peaks need ära vahetama. Küsimus siis selles, et millised vedrud panna (originaal või B-osa) ja milline töökoda seda hästi teha võiks. Auto - MB E300D S124 aastast 94.

kaldun arvama, et originaal oleks mõistlikum, kuigi ise pole katsetanud.
ostsin ühele 3,0 turbodiislile kilo eest tutikad Lesjöfors vms vedrupaari, lükkasin alla, oh väga lahe, nina tõusis kõrgemale kui pagass, kuid natu rohkem kui poole aasta pärast oli jälle paras lumesahk. Järgmine kord võtsin nö tugevdatud vedrud, mingi 1 mm jämedamad vist olid ja panin kõige paksemad padjad ka lisaks vahele (sedakorda siis tagaotsale), et haagist vedades puksimajandust ära ei tapaks ning siiani hoiab kenasti "kikkis".


RE: Esivedrude vahetus - Kalev - 19-01-2007

Originaalid on mõistlik valik igal juhul.


RE: Esivedrude vahetus - Andres65 - 16-08-2007

Nüüd siis lõpuks vedrud vahetatud. Läksid alla originaalvedrud, mille väljaselgitamine oli üks kõva punktide kokkulugemine (iga lisavarustus andis miskid punktid ja vastavalt punktisummale siis vedru number) aga tulemus sai hea. Padjad olid kenasti terved ja jäid vanad. Hind vedrupaaril 2100.- EEK. Vahetus õige tööriistaga võttis aega 45 minutit.


RE: Esivedrude vahetus - v6sa - 16-08-2007

Kui see just ärisaladus pole, siis kus teha lasid?

Meite säästukal maksid ka kolmetähelise markeeringuga spiraalid ja vahetus sama palju...


RE: Esivedrude vahetus - jansa - 16-08-2007

Andres65 Kirjutas:Nüüd siis lõpuks vedrud vahetatud. Läksid alla originaalvedrud, mille väljaselgitamine oli üks kõva punktide kokkulugemine (iga lisavarustus andis miskid punktid ja vastavalt punktisummale siis vedru number) aga tulemus sai hea. Padjad olid kenasti terved ja jäid vanad. Hind vedrupaaril 2100.- EEK. Vahetus õige tööriistaga võttis aega 45 minutit.
VINi järgi siis ei saanud või?
Mina võtsin Heiksi käest- toksis vinni sisse ja voilaa: siuke vedru, siuke padi.
Ei mäleta küll mingit punktide lugemist. Auto nina kenal kõrgusel ja mõnus sõita.
A ega ma tea ka muidugi, v-b jättis Heiks mõne sammu vahele Tongue


RE: Esivedrude vahetus - R129 - 16-08-2007

Silberis loevad ka punkte - VIN kood ei anna seda tulemust. Milleks neile veel ühte andmebaasi mis arvutaks lisade järgi kaalu - lihtsam on teha tabel. Lisaks on eri maadel veel erinevad vedrud, näiteks MB puhul on Austraalia ja USA hoopis teine teema kui Euroopa pillid.


RE: Esivedrude vahetus - v6sa - 16-08-2007

Loevad-loevad. Keila poisid pusisid kah tükk aega VIN järgi, kuna meite masin on mingine üleminekumudelConfusedilly: Liitsid ja lahutasid varustust, kontrollisid varuosakoodi ja alustasid taas otsast.

Millegipärast ei olnud EPC sugugi kindel,millised vedrud meite säästukal all peaks käima, pakkus nelja varianti... Ei teagiu, mis seal all täpselt on, aga praegu on auto igatahes loodis&vedrutab kenasti.:cool_rsvd:


RE: Esivedrude vahetus - Andres65 - 17-08-2007

v6sa Kirjutas:Kui see just ärisaladus pole, siis kus teha lasid?

Meite säästukal maksid ka kolmetähelise markeeringuga spiraalid ja vahetus sama palju...

Autotall 59, Petrooleumi tänaval, Tallinnas. Oli miski õige tõmmits. Midagi lahti ei võetud, kokkutõmmatud vedru tuli õõtsa vahelt vabalt välja ja uus läks tagasi ka. Töö maksumus 400.- EEK


RE: Esivedrude vahetus - jansa - 17-08-2007

Õigus teil on, uurisin ka eile õhtul üle, tabel ja punktid ja puha.


RE: Esivedrude vahetus - Laur - 17-08-2007

Kas padjad ka miski punktisüsteemiga?
Pean hakkama oma autole ka ostma, kuid sellise konstruktori puhul pole WIN`iga miskit teha


RE: Esivedrude vahetus - R129 - 19-08-2007

Patjadel on niiöelda erinevad paksused (vist oli default 8 mm) ja siis mitme kordne padi on - nii mitu korda 8 mm ongi padja mõõt. Oli vist 8, 16, 24 ja 36 mm (võin eksida).
Patjade küljes on kummist "kõrvakesed" ja nende arv näitabki mis mõõtu on asi.


RE: Esivedrude vahetus - python - 27-10-2007

Kas 124 mingi v8 raskema mootoriga isendi vedrud sobivad w201-le? Mõtlen läbimõõdult.


RE: Esivedrude vahetus - meego - 28-10-2007

Siit peaks saama ka ühtteist kasulikku!


RE: Esivedrude vahetus - andrer - 29-10-2007

Mul vahetas Priit männikul esivedrud ära, 45min. Täpselt sama jutt: originaalid ja Silberist, kuna siis saad õige kõrguse ja jäikusega. Samamoodi 2100 paar. Kuna vanad padjad, mis uuesti alla läksid, olid kõige paksemad olnud, siis nüüd mõtlen tagavedrude vahetamise peale... p***e on lausa inetult vastu maad nüüd.