Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 (/showthread.php?tid=33793)



Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - kevin68 - 09-12-2013

Tervist, sai endale toodud selline Mercedes-Benz, 2.0 diiselmootoriga ning 55kw, käike vahetan ise ja seda nelja käigu näol + tagurpidi. Kui auto sain oli vigu üsna palju, sidur ei toiminud, amordikann oli olematuks ussitanud juhipoolne, süütelukk ära rikutud, juhipoolne aknatõstuk ei toimi, parktuled ei põlenud, suunatuled ei töötanud, makijuhtmed olid ära rikutud, juhipoolne esitiib on üsna auklikuks roostetanud (ülejäänud välised kereplekid tunduvad viisakad), spidomeeter ei töötanud, seoses süüteluku riknemisega ei tööta ka hetkel salongipuhur ning kojamehed jne jne. Tegemist jagub ühesõnaga, lisade poolest on see auto üsna plank, peeglisoojendused on ja rohkem ei oskagi midagi välja tuua.

Päev peale auto toomist sai masin kohe remonti viidud, seal tehti korda sidur (töösilinder lekkis, paigaldati uus) ning keevitati ära juhipoolne amordikann. Peale seda sain esimest korda autoga sõita, hoolimata miljonist veast olid emotsioonid laes ning tegemine võis jätkuda. Sama päeva õhtul võtsin ette makijuhtmed, kõik juhtmed sai minema sealt visatud ja uued veetud, sai autosse paigaldatud makk ja taha kaks ovaali, spidomeetri sain ka toimima tuli välja et keegi oli spidomeetri trossi lishalt ühendamata jätnud. Kuna tagumistel uste klaasidel oli toonklaas aga tagumisel klaasil mitte sai ka taha toon pandud. Täna sai autoga tehtud minujaoks esimene pikem sõit (75 km Hiiumaalt - Kuressaarde) ning siis jõudsin selgusele et linna sees ei ole ikka väga mõistlik ilma suunatuledeta sõita, sai otsima hakatud viga. Viga oli väga lihtne, kaitsmeid näppides hakkasid järsku suunad vilkuma, sai vigane kaitse uus pandud ning suunatuled on nüüd jälle taas töökorras. Samuti sai puuduolevad parktuled soetatud ning tagumised numbrimärgi tuled said ka vahetatud. Talveks sai veel lisaks soetatud ilukilbid plekkidele, näeb viisakam välja, kevadeks tuleb alla valuvelg.

Aga edasised plaanid, kõigepealt tahaks saada süüteluku vahetatud ning seejärel tahaks ära vahetada käigukasti- ning mootoriõli, samuti tahaks roostest lõplikult jagu saada ning selleks vahetan ära juhipoolse esitiiva ning keevitab põhja ära. Kui need asjad tehtud saab hakata tegelema auto välimuse ning salongiga, kuid sellest kõigest siis kui midagi ka reaalselt arenema hakkab.

Auto päev peale toomist: (01.12.2013)

[Pilt: 0105122748984ce.jpg]

[Pilt: 0105149715c1ba5.jpg]

Keevitatud amordikann:

[Pilt: 010515808569201.jpg]

Ning auto hetkel: (09.12.2013)

[Pilt: 01051794615316c.jpg]

[Pilt: 01051794637dac0.jpg]

Siit pildilt näha ka see nutune esitiib

[Pilt: 0105179465eac74.jpg]

[Pilt: 0105179467f77c3.jpg]

Ning üks kehva salongi pilt:

[Pilt: 0105176431fe545.jpg]

Tegelen autoga niipalju kui õpilase rahakotile võimalik on, aga auto on minu käes alles olnud veidi üle nädala siis olen tehtud töödega üsna rahul ning asi hakkab sõidetavaks muutuma. Smile

terv,
Kevin


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - kevin68 - 10-12-2013

Tere,

kas keegi oskab õelda kui suur on sellise Mercedes-Benz kütusepaak liitrites ja kuidas eemaldada kapoti peal olevad püstist Mercedes-Benz märki? (minu omal see ära murtud ja nädalavahetusel tahaks uue külge panna)

Terv,
Kevin




RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - tommyboy - 10-12-2013

Kytusepaagi mahutavus peaks olema 55 liitrit.
Embleem eemaldatakse kapoti alt tangide/pihtidega keerates http://www.youtube.com/watch?v=uiFNaN38zfk


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - hents99 - 12-12-2013

Mõnel on ka 70-liitrine paak. Mul 2x 70l paaki üle kui pikemalt sõita tahad.


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - kevin68 - 12-12-2013

Sellessuhtes mul vahet ei ole, niikuinii hetkel õpilase ametis ja koguaeg ääreni täis ei jõua seda ikka hoida. Hetkel esimese täispaagiga on alla kolmveerandi alles ja sõita saanud miski ~320km. Kesklukk ka jamama hakanud millegipärast ja eile sai vähe kiiremalt sõidetud miski kilomeetri jagu (130 km/h) ja lõi kärsahaisu salongi, millest see tingitud olla võiks? Homme kodusaarele tagasi ning siis loodan teise Mercedes-Benz pealt uue süüteluku saada ja nipetnäpet pisemat pudipadi veel, kas bensumootoriga W201 süütelukk on sama mis diiselmootoriga W201'el?

Terv,
Kevin.


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - v6sa - 12-12-2013

(12-12-2013, 12:59 PM)kevin68 Kirjutas: Sellessuhtes mul vahet ei ole, niikuinii hetkel õpilase ametis ja koguaeg ääreni täis ei jõua seda ikka hoida. Hetkel esimese täispaagiga on alla kolmveerandi alles ja sõita saanud miski ~320km. Kesklukk ka jamama hakanud millegipärast ja eile sai vähe kiiremalt sõidetud miski kilomeetri jagu (130 km/h) ja lõi kärsahaisu salongi, millest see tingitud olla võiks? Homme kodusaarele tagasi ning siis loodan teise Mercedes-Benz pealt uue süüteluku saada ja nipetnäpet pisemat pudipadi veel, kas bensumootoriga W201 süütelukk on sama mis diiselmootoriga W201'el?

Lukusüdamik on sama. Diisli süütelukul on suretusklapp, mida bensuka omal ei ole. Aga mida peaks sinna edukalt paigaldada saama.


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - l3gion - 12-12-2013

Kui lõi kärsahaisu salongi võiksid karterituulutuse torustiku üle vaadata + pihustite ülevoolud.



RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - tommyboy - 12-12-2013

Soovitaks mootori välispinnalt ölileket otsida- kui kuskilt öli kuumale väljalaskekollektorile tilgub, siis lööbki mönusa kärsaka tuppa...
P.S. 130 km/h 2,0 diisliga on ka ysna lähedal juba selle mootoriga saavutatavale maksimaalsele löppkiirusele Eusa_naughty


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - kevin68 - 12-12-2013

Oeh, üks jama ajab teist taga.. Täna kadusid pidurid ära, sellele sain kiirelt jaole, üks piduritoru oli koostöö lepingu lõpetanud. Autoga töökojast tagasi tulles tekkis aga järgmine probleem, nimelt seisma jättes ja uuesti käima pannes ei saa nagu auto õigesti ühendust, kuna mul praegu süütelukk katki siis käib auto käima niiet võtmest keerad süüte sisse vaakumsüsteemi pärast, siis kaks juhet kokku ja lõpuks lilla juhtmega annad starterit. Praegu aga juhtmed kokku ühendades lõõb korraks vahepeal kõik tuled armatuuris põlema nii nagu alati aga kui starterit anda siis lõõb tuled kustu nagu ei saa õieti ühendust, kas keegi oskab õelda kus otsida sellisel autol veale lahendust? Starterit ma ringi enam ei saanud ja ainult klõpsis, nagu oleks voolupuudus. Oleks vaja kiirelt abi kuna pean selle autoga homme hommikul töökotta sõitma. Vägev on see Mercedes-Benz küll, nädal remondis, nädal sõidad ja nüüd jälle ilmselt nädalaks remonti kuna nädalavahetuseti ei tehta ja nädalasees olen koolis. Big Grin

Elektriga on üldse imelikud lood, mingi asi armatuuris vahel plõksub ka ja siis kui auto seisab süüde väljas ja tuled maas hakkab parktulesi + tagumisi tulesi vilgutama, umbes samas tempos nagu ohutuled.


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - väikemees - 12-12-2013

Palju tolli tuli maksta, et auto Hiiumaale viia? Big Grin


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - umbellatus - 12-12-2013


(12-12-2013, 06:58 PM)tommyboy Kirjutas: Soovitaks mootori välispinnalt ölileket otsida- kui kuskilt öli kuumale väljalaskekollektorile tilgub, siis lööbki mönusa kärsaka tuppa...
P.S. 130 km/h 2,0 diisliga on ka ysna lähedal juba selle mootoriga saavutatavale maksimaalsele löppkiirusele Eusa_naughty

sugugi mitte, 160 polnud probleem ja minekut oli veel!

muidugi oleneb veidi mootori kulumisastmest.


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - kevin68 - 14-12-2013

Kuid kas keegi oskab aidata miks ta starterit järgi ei võta? Juhipoolse amordikannu juures on üks must karp kuhu juhtmed jooksevad ja see plõksub, proovisin vastu starterit ka koputada aga ei aitanud see ka, aku juhtmed ja aku klemmid käisin traatharjaga üle, kuid endiselt midagi. Spidoblokis võtab vahest kõik tuled põlema nagu peab aga kui starterit anda kustuvad need ära, jääb põlema ainult üks kollane tuli.. endal mõistus otsas, oskab keegi aidata?


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - v6sa - 14-12-2013

Kontaktiprobleem. Kontrolli moootori ja kere vahelist juhet.
Välistada ei saa ka eelmiste omanike osavaidCrybaby käsi...


RE: Mercedes-Benz 190D, 1989, W201 - kevin68 - kevin68 - 14-12-2013

Kuna mul piduritoru katki läks siis oli ka korralik õlileke ja tilkus enamasti käigukasti peale ja sealt edasi igalepoole, kas on võimalik et see õli tegi selle juhtmega mingit pahandust? Sest peale piduritoru lõhkemist mul see probleem ka tekkis.