Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 280 1997? jõnksutab kiirendades - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W210 280 1997? jõnksutab kiirendades (/showthread.php?tid=30200)



W210 280 1997? jõnksutab kiirendades - whiteknut - 23-01-2013

142kw mootor 4matic kast.
Aasta 1997

1.Probleem
Kiirendades (enamasti pärast mõningast sõitu) kostub pedaali liiga hoogsalt vajutades mootorist metalne kõlksatus ja kiirendus peatub hetkeks, kuid jätkub pärast seda tavapäraselt.

2.Probleem sooja mootoriga kohalt ära minnes ei tohii liiga palju gaasi anda, muidu hakkab auto nagu puterdama, ning ei taha üldse kohalt liikuda(välja ei sure)

3.Nüüd pärast -28C ööd hommikul pärast auto 5minutit soojendamist, ei läinud tagurpidi käik sisse. Lasin autol seista töötava mootoriga Parkingu peal veel 20minutit, ning seejärel tagumine käik töötas. Pärast seda hommikut on probleem igahommikune. Edaspidised käigud kõik töötavad esimesest hetkest alates. Eile lisasin targemate soovitusel natuke käigukasti õli, kuid hommikul tuli jälle oodata, enne kui parkimiskohalt välja tagurdatud sain.
PS!Tagurdamistuli läheb põlema, kui R peale panna, lihtsalt käik ei rakendu vist.


Küsimused:
1.kas tõesti on jõudnud kätte hetk, mil mu käigukast on otsustanud hingusele minna? Ning kas selle remont või asendamine on üldse nii vanal mudelil mõistlik teguviis.

2.Kas esimene probleem on teistest sõltumatu, kuna käiguvahetusi sellistel hetkedel üldjuhul toimuma ei peaks(ei alla vahetamist ega üles vahetamist)?



Mootor liigseid vedelikke ei tarbi, display erroreid ei näita. Ise arvan, et küllap käigukastil sai 180k km liigseks koormuseks.



RE: W210 280 1997? jõnksutab kiirendades - kriipspois - 24-01-2013

Kütuse filter,võib jõnksutada?


RE: W210 280 1997? jõnksutab kiirendades - whiteknut - 24-01-2013

(24-01-2013, 12:06 AM)kriipspois Kirjutas: Kütuse filter,võib jõnksutada?

Kas sellega kaasneks ka autost eemale kostev kõlksatus? Kui jah, siis ehk tõesti.


RE: W210 280 1997? jõnksutab kiirendades - kriipspois - 24-01-2013

(24-01-2013, 09:58 AM)whiteknut Kirjutas:
(24-01-2013, 12:06 AM)kriipspois Kirjutas: Kütuse filter,võib jõnksutada?

Kas sellega kaasneks ka autost eemale kostev kõlksatus? Kui jah, siis ehk tõesti.
Ei usu et filter mingit kõlksu teeb,lihtsalt kui on vaja rohkem kütust mootorisse,kiirendades,raske vedu,ei suuda umbes filter kütust piisavalt läbi lasta.



RE: W210 280 1997? jõnksutab kiirendades - whiteknut - 24-01-2013

(24-01-2013, 12:28 PM)kriipspois Kirjutas:
(24-01-2013, 09:58 AM)whiteknut Kirjutas:
(24-01-2013, 12:06 AM)kriipspois Kirjutas: Kütuse filter,võib jõnksutada?

Kas sellega kaasneks ka autost eemale kostev kõlksatus? Kui jah, siis ehk tõesti.
Ei usu et filter mingit kõlksu teeb,lihtsalt kui on vaja rohkem kütust mootorisse,kiirendades,raske vedu,ei suuda umbes filter kütust piisavalt läbi lasta.

Aaa enne olin mõtetega töö kallal, nüüd tundub loogilisem küll. Pean seda asja uurima, kui aega leian. Kui sellega saaks ühe probleemi lahendatud, oleks juba hea. Siis jääks vaid kõlks ja tagurpidi käik veel mõistatada. Kõlksukohta, et see võib mitu korda järjest ka kõlada, ei ole täpset asukohta suutnud tuvastada, aga kuskil juhikoha ees tundub olevat.