Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Iseloomustage-W140 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Iseloomustage-W140 (/showthread.php?tid=274)

Lehed: 1 2 3 4


Iseloomustage-W140 - Lõoke - 07-12-2005

Huvitaks kõik head ja vead.Laduge kõik oma teadmised ja kogemused välja!Mootorite poole pealt huvi diislite vastu(esialgu).Erinevate mootorite särtsakus ja küttekulu ja loomulikult vastupidavus.Kas diiselmootor mõjutab üldjuhul ka lisavarustuse taset?jne.Andke tulla!

PS.Vastanutele +punktid garanteeritud!



RE: Iseloomustage-W140 - Karl - 07-12-2005

Ma loodan,et sa vanast foorumist ikka vaatasid,seal oksendamiseni seda teemat lahatud.Confusedilly: Linnuke,kas hakkad küürakat ostma?


RE: Iseloomustage-W140 - indrek - 07-12-2005

isiklikke kogemusi olnud pole, aga mida oaskan muidu öelda.

Välimus - minu arvates supervälimusega auto, aga see on suhteline. Minu mõtted liiguvad ka sinnamaale, kuid läheb veel natuke aega sellega. Välimus on ideaalne, mis üldse autol olla võib ja kui vaadata veel enamvähem kobeda aastaarvuga isendi lisavarustust ja sisu, siis se samamoodi ju ülim, mis sellise raha eest soovida võiks.

Minu jaoks pani asjale punkti ka Tony Blairy visiit Eestisse, kui ta sõitis W140 - see peaks juba kõik ütlema ju, kui üks maailma tähtsamaid mehi eelistas sellist masinat


RE: Iseloomustage-W140 - Lõoke - 07-12-2005

Karl Kirjutas:Ma loodan,et sa vanast foorumist ikka vaatasid,seal oksendamiseni seda teemat lahatud.Confusedilly: Linnuke,kas hakkad küürakat ostma?

Ikka olen sirvinud aga aeg läheb ju edasi.Räägi välja mis sul küüraka vastu on?(Arvad et 126 oleks etem?Stiilsem küll aga....)


RE: Iseloomustage-W140 - Karl - 07-12-2005

Oot,millest sa seda välja loed,et mul midagi küüraka vastu??? Pigem vastupidi,väga läheb peale.Mingi 300 TD oleks just see mis kuluks ära,nämma.


RE: Iseloomustage-W140 - Lõoke - 07-12-2005

Ei loe ma midagi valja , lihtsalt lipsas üle klahvide.Aga miks just 300TD?(Kas on erinevusi aastaarvudes ja mootorite võimsuses?)


RE: Iseloomustage-W140 - indrek - 07-12-2005

300ne oli vist vanem tüüp ja mootor töökindlam 350TD uuem, kuid kapriissem.


RE: Iseloomustage-W140 - Lõoke - 07-12-2005

Indrek Kirjutas:300ne oli vist vanem tüüp ja mootor töökindlam 350TD uuem, kuid kapriissem.
Kas toitesüsteem või midagi veel?


RE: Iseloomustage-W140 - Sulo - 07-12-2005

Ära tõmble LÕOKE, endal pere kodus kurat ja vaja vahel ka kipsplaati vedada! Osta endale V ikka!!!!!!!!


RE: Iseloomustage-W140 - Lõoke - 08-12-2005

Sulo Kirjutas:Ära tõmble LÕOKE, endal pere kodus kurat ja vaja vahel ka kipsplaati vedada! Osta endale V ikka!!!!!!!!
Keegi pole veel midagi ostnud aga peres võiks ju vähemalt 2 AUTOT olla.(S ja siis mingi sinna V .kanti)

Ootan veel arvamusi.(ja hästi palju.)


RE: Iseloomustage-W140 - Karl - 08-12-2005

Indrek Kirjutas:300ne oli vist vanem tüüp ja mootor töökindlam 350TD uuem, kuid kapriissem.

Siin läks nüüd küll vähe nihu..... 350TD vanem mootor 110kw ja 300TD uuem (vist aastast 1997) ja 130kw.Kolmeliitriseid liigub müügis vähe ja tunduvalt kallimad ka (loogiline tegelikult,uuem ka ju).Käisime Kuldariga hiljuti ühte müügisolevat 300TD proovimas,väga fun masin.Ainult mingi kala oli turboga vist,tõmme oli Saksamaale jäänud.


RE: Iseloomustage-W140 - Sulo - 08-12-2005

Osta siis juba bensukas. Saad sõidumõnu ka!


RE: Iseloomustage-W140 - Karl - 08-12-2005

300SD? Pole kuulnudki sellisest varem,meibi Euroopasse ei tehtud siis.


RE: Iseloomustage-W140 - Lõoke - 08-12-2005

See viimane on ju paris hea- seal isegi rakise postid püsti.Aga tegelikult veame kipsi peugeot boxeriga.(parem ikka kui seljas.)


RE: Iseloomustage-W140 - marek - 08-12-2005

kas sul nende 350TD ja 300TD pilte ka on? universaale tehti mõned üksikud "nafta maadele" mu teada.

350 on hea mootor, sööb ka solki, uuem tahab juba tiba paremat kütust, 2 nukka jne, tunduvalt asjalikum loomulikult. kui 350 mootoril turbo ei tööta, siis on ikka kohutav tigu... aga no ökopill on küll, maal alla 10 ja linnas tiba üle. kui koguaeg kickdowni ei kasuta, siis keskelt läbi 10ga peaks hakkama saama. vedrud kipuvad ära vajuma, rehvid on suht kallid(tehase mõõt 235/65/16), pukse ja värke ikka sigapalju....aga sõidumõnu kompenseerib selle, eriti nüüd kui jupid on odavamaks läinud. kere detailid olid vist ikka päris kirved.

küsi midagi konkreetsemalt.

diislid on eranditult SE'd, kui tahad ikka SEL'i siis pead bensuka võtma, soovitatavalt 4,2. või siis korraliku auto ära rikkuma ja löga löga vahele kruttima.


RE: Iseloomustage-W140 - Rolz - 08-12-2005

Välimu maitse asi, isiklikult meeldib välimuselt face-liftitud varinant, seest jätavad külmaks. natuke "soojemaks" teeb täislisadega isendi sisu koos aut. digi plokiga kliimaga, see juba enam-vähem..... Turbo - nõrk koht neil, nagu Karl ütles, enamus neist on Saksamaale jäänud.... Sillaosa - meeletult juppe, kallid ka.... Mugav on loomulikult..... Nõrk koht veel elekter.. see auto on meeletult täis vaakumvoolikuid ja elektrijuhtmeid....õnnestus kunagi lammutada s500 täislisadega ja see juhtmekimp, mis juhipoolses juhtmekarbi läks, sellest käega ümbert kinni ei võtnud....Elektrikud ei taha nende vigade otsimisest eriti kuulda ka...


RE: Iseloomustage-W140 - v6sa - 08-12-2005

Kui soome keel üle jõu ei käi, siis on siin üks link põtrade foorumisse:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=30789

Emotsionaalne proovisõit Shy


RE:  Iseloomustage-W140 - soul - 08-12-2005

Mina soovitaks S aastast alates 1996, siis toimus  facelift ja hakati peale panema uut 300 Turbodiislit 130kw. Sel peaks ka turbo vastupidavam olema kui vanemal diislil. Saksa kiirteedel pikalt spido põhjas sõitmine pidi just 350 turbodiislile kõige suurema põntsu panema. Lisadest peaks-võiks ikka enamus peal olla, muidu ei anna juu  S  mõõtu välja.


RE:   Iseloomustage-W140 - Karl - 08-12-2005

soul Kirjutas:Mina soovitaks S aastast alates 1996, siis toimus  facelift ja hakati peale panema uut 300 Turbodiislit 130kw. Sel peaks ka turbo vastupidavam olema kui vanemal diislil. Saksa kiirteedel pikalt spido põhjas sõitmine pidi just 350 turbodiislile kõige suurema põntsu panema. Lisadest peaks-võiks ikka enamus peal olla, muidu ei anna juu  S  mõõtu välja.

Olen sinuga täiesti ühel nõul,kuid paraku 300TD tuntavalt kallim kui 350TD,hinnavahe võib isegi 100 kiloni kõikuda.Näiteks:

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?sid=ac962a28b57a330e50d5a65b2981568e&tid=1134041537

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?sid=c6c6122d1f8f2afd704762a8ea72f2c2&tid=1134041612


RE:    Iseloomustage-W140 - soul - 08-12-2005

Lõoke võiks ka mingi S hinnapiiri kirja panna. Aga 300D on  Saksas juba kõva hinnga ja pakkumisi on üsna vähe. Samas võib Eestist 10 aastat vana bensiini S saada ikka  üsna hästi kätte ja  ka Saksas on kõva  valik.  Paar tutavat on enamvähem OK autol päris palju alla andnud, et üldse lahti saada.