Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
probleem automaatkäigukastiga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: probleem automaatkäigukastiga (/showthread.php?tid=25101)



probleem automaatkäigukastiga - Ell2 - 14-11-2011

äkki oskate mind aidata ühe probleemiga,
nimelt endal mb w201 190E 2.3 97kw automaatkastiga.
ja mure järgmine:

probleem sis selline et sai uus kast alla pandud ja ei toimi enam sedasi nagu vana kast?
nimelt vahetab käigud kohe 4-da käigupeale, kiirendust ega midagi ei toimu
kick-down sammuti mitte. Ise eneselt kast ei libise aga kuidas saaks sedasi et kast töötaks korralikult et kohe ära ei vahetaks
et laseks pöörded vähemalt 2000 peale ja sis vahetaks?
et kus asuvad käiguvahetus reguleerimis kohad w201-l.
äkki oskad nõu anda natukene
oleks suureks abiks.
kapoti all trossist saab reguleerida küll aga paika ikka ei saanud sealt

ettetänades Elari


RE: probleem automaatkäigukastiga - hannes_s - 14-11-2011

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=98


RE: probleem automaatkäigukastiga - Ell2 - 26-11-2011

äkki keegi oskab aidata veaga .?
trossi reguleerimisel käiguvahetus ei muutu koguaeg sama et vahetab liiga kiiresti ära.
see vaakumregulaator ainult pehmendab käike niiet selles ei sa viga olla, kui ma valesti ei ole aru saanud.
kas võib olla et w124 2,3 ja 190 2,3 automaatkastid erinevad kuna ma enda vanalt kastilt võtsin selle kick-down süsteemi mis läheb kasti külge ja ette kapotti alla se reguleeimis tross võivad erinevad olla w.
kuna teisel kastil oli selle süsteem küljes tross pluss mingi kumm voolik.
aga minuomal seda kumm voolikut ei olenud.

äkki keegi saab aru millest ma reegin.


RE: probleem automaatkäigukastiga - R129 - 26-11-2011

Asju võib olla mitmeid. Trossiga öeldakse käigukastile gaasi asendit. Ehk siis pingul tross ütleb kastile, et ma annan pedalit. Sellega avatakse väike siiber kastis ja seega suureneb üks rõhk. Teisel poolt surub vastu käigukasti kiiruse rõhk. Emb kumb on tugevam ja nende pealejäämise järgi kast käike vahetabki. Kui kasti jaoks gaasi ei anta siis kiiruse rõhk vahetab käike. Kui kasti jaoks gaasi aga antakse ja kiiruse rõhk on piisavalt väike, siis käiguvahetust ei toimu. Kick downi lüliti lisab selle trosii poolt tekitatavat rõhku veelgi, avades kastis ühe solenoidiga järjekordse kanali, et kiiruse rõhku tappa.
Vaakumiga antakse kastile teada mootori koormus. Selle järgi saadakse aru mootori hobujõududest.
Võiksid muidugi ka hüdroplikid ära vahetada - vaata kas muutub midagi. Kui muud ei aita, siis tõmba see tross füüsiliselt LÕPUNI ja vaata mis toimub.