Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
OM616 nukkvõlli pikilõtk - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: OM616 nukkvõlli pikilõtk (/showthread.php?tid=17732)



OM616 nukkvõlli pikilõtk - Nustu826 - 29-03-2010

Tere

Mure siis OM616 2,4D mootoriga 54kw(vist).

Küsimus siis selline, et kui suur võib olla nukkvõlli pikilõtk antud mootoril ja kuidas nukkvõll oma laagripukkades paika fikseeritakse?

Antud juhul siis nukkvõlli peaks paika fikseerima ketiratas, nagu mina peale vaadates aru saan. Kui nuka ketiratta ära võtan, siis saan vastaspoolelt nukkvõlli kätte. Aga asi selline, et kui ketiratas otsas ja mutter kinni, siis annab nukkvõll edasi-tagasi liikuma kuskil poole cm jagu ja minu arvates on seda palju. Samuti liigub ketiratas oma pesas mööda kiilu edasi tagasi paar-kolm millimeetrit, kuigi minuarust peaks ta fikseeritud ju olema. Või ma eksin? Reaalselt ei tohiks ju ketiratas loksuda, niisamuti ka nukkvõll peaks püsima oma pesas suhtkoht pikilõtkuta.

Kas võib olla, et sealt ketiratta poolselst otsast on mõni reguleerseib kadunud lihtsalt kellegi tegemise(või tegematuse) tõttu?


RE: OM616 nukkvõlli pikilõtk - arts24h - 29-03-2010

Nukvõlli pikilõtku peaks ära hoidma pikilõtku seibid. Neid peaks olema 2 tükki. r6 bensiinimootoril asuvad need keskimse paku vahel. Diislil ei tea aga usun et süsteem sama.


RE: OM616 nukkvõlli pikilõtk - Nustu826 - 31-03-2010

Keskmise puka vahele ei käi miskit. Nukkvõll ühest otsast sisse lükatav, mitte ei käi kaaned peale.

Kas tõesti ei ole kellelgi laiali sellist mootorit mille pealt oleks võimalik järgi vaadata? Oleks vaja nädalavahetusel mootor kokku ja käima saada.