Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Mar 2006
Maine:
1
Mercedes Benz BRABUS EV12-T 7.3 (Michael schumacher) W210
Tegu siis brabuse sünnitisega millest mina isiklikult polnud varem kuulnud.
Kiirus piiratud 330 peale.Kiirendus 0-100 ,4.9sek.
Not bad!
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=31750
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Foorumi kasutaja Boxi käsutuses on W211 E55 AMG, selle kiirenduseks pakub tehas 4,7 sekundit. Lõppkiirus, tõsi küll, piiratud 250km/h.
Selline relv siis:
http://marek.cbfoorum.pri.ee/2008-08-17_...width=1280
Uus Audi RS6 Avant 4,6 sekundit, hind algab ka muidugi 1,6 milli
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Tõsi, mitte küll T mall aga Kleemanni massin saavutas 338 km/h http://www.kleemann.dk/site/Main/worldrecords
Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Mar 2006
Maine:
1
R129 Kirjutas:Tõsi, mitte küll T mall aga Kleemanni massin saavutas 338 km/h http://www.kleemann.dk/site/Main/worldrecords
Se tulemus vist oli sedaan mudelil ?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sheik Kirjutas:R129 Kirjutas:Tõsi, mitte küll T mall aga Kleemanni massin saavutas 338 km/h http://www.kleemann.dk/site/Main/worldrecords
Se tulemus vist oli sedaan mudelil ?
Kirjutabki ju, et T mall.
Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Mar 2006
Maine:
1
15-09-2008, 03:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2008, 04:09 PM ja muutjaks oli Sheik.)
Karl Kirjutas:Sheik Kirjutas:R129 Kirjutas:Tõsi, mitte küll T mall aga Kleemanni massin saavutas 338 km/h http://www.kleemann.dk/site/Main/worldrecords
Se tulemus vist oli sedaan mudelil ?
Kirjutabki ju, et T mall.
Tundub ,et sama brabus oligi kuni 2002aastani rekordi omanik.
1997aastal ronis sama mudel guinessi rekordite raamatusse.
Kuni kleemann üle lõi 2002 aastal...kuigi tegu polnud jah T malliga.
In 1997 German Mercedes-tuner Brabus entered the Guinness Books of Records when they pushed their Brabus EV12 7.3 to 330 km/h (205 mph). A groundbreaking record they held until the 23rd of March 2002, when KLEEMANN drove a 607 Hp E55K (W210) on the Mercedes test track Automotive Testing Papenburg in Germany.
After just one official lap the title as the world's fastest street legal car was clinched. The speedometer read an amazing 338 km/h (210 mph) clearly underlining the enormous potential of the KLEEMANN Kompressor and engine tuning.
It was a truly awesome experience to witness 1.900 kilos of Mercedes-Benz E-Class charging at over 330 km/h (205 mph) with Danish race driver Jason Watt behind the steering wheel.
Postitused: 115
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Audi RS6 avant pritsib nullist sajani tervelt 4,6 sekundiga
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
raix Kirjutas:Audi RS6 avant pritsib nullist sajani tervelt 4,6 sekundiga
Kui siin teemas mu esimest postitus loed, siis seal mainisin juba selle ära.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kui läks juba kõvatamiseks ning hüperautode loenduseks siis:
BRABUS B13 T (MB S/CL 600)- 630 hj - (0-100) km/h - 4,3 s 327 km/h
BRABUS CV12 S (MB S/CL 600) - 730 hj - (0-100) km/h - 4,0 s 340 km/h
BRABUS E V12S (MB E klass) - 730 hj - (0-100) km/h - 4,2 s 350 km/h
BRABUS BULLIT (MB C klass) - 730 hj - (0-100) km/h - 3,9 s 360 km/h
BRABUS ROCKET (MB E klass) - 730 hj - (0-100) km/h - 4,0 s 366 km/h
Äkki keegi teab ka AUDI/BMW järgiaitajaid - ametlikke firmasid ma mõtlen kes selliste tulemusteni küündivad.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Sheik Kirjutas:In 1997 German Mercedes-tuner Brabus entered the Guinness Books of Records when they pushed their Brabus EV12 7.3 to 330 km/h (205 mph). A groundbreaking record they held until the 23rd of March 2002, when KLEEMANN drove a 607 Hp E55K (W210) on the Mercedes test track Automotive Testing Papenburg in Germany. kuni 2002a'ni oli rekordi omanik ju w124 Brabus EV12 7.3.
Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Mar 2006
Maine:
1
marek Kirjutas:Sheik Kirjutas:In 1997 German Mercedes-tuner Brabus entered the Guinness Books of Records when they pushed their Brabus EV12 7.3 to 330 km/h (205 mph). A groundbreaking record they held until the 23rd of March 2002, when KLEEMANN drove a 607 Hp E55K (W210) on the Mercedes test track Automotive Testing Papenburg in Germany. kuni 2002a'ni oli rekordi omanik ju w124 Brabus EV12 7.3.
mhmmm...seda ma küll kuskilt välja ei lugenud.
Nii palju kui uurisin siis EV12 7.3 puhul ikkagi W210-st jutt
erinevus peaks siis pigem olema ,et se millest algul juttu oli on
BRABUS EV12-T 7.3 ja se mis rekordi 97aastal tegi oli EV12 7.3
Parandage kui ma valesti aru sain
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
krt ma ka ei suuda leida hetkel...
edit:
krt jah juba 1996 tuli w210 brabus 7.3
http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/b..._w210.html
Postitused: 36
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Oi kurja mul veel palju näppimist, et küündida kiiremate sekka
To Karl
Kiiruse piirajat ple mu autol sünnist olnud kell käib täitsa põhja @320 km/h
Sl 55 AMG softi lisamine andis juurde 472 pealt 525 hp ni: Käisin Maximi juures dynos suisa mõõtmas. ( Miilil andis juurde ca 10 km/h ) 100 hp oleks veel kohe juurde keerata aga see läheks juba ilusa auto lõhkumiseks ( ka Eestis järgi proovitud Üks valge SL 55 on jõudnud juba tulemuseni 700 hp
Aga C63 T mudelit ootan küll huviga, et saaks tunda, kui raju saab olla üks vabalt hingav mootor ja rocketid ja muud asjad on veel alles ju tulekul....
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Box Kirjutas:Oi kurja mul veel palju näppimist, et küündida kiiremate sekka
To Karl
Kiiruse piirajat ple mu autol sünnist olnud kell käib täitsa põhja @320 km/h
Sl 55 AMG softi lisamine andis juurde 472 pealt 525 hp ni: Käisin Maximi juures dynos suisa mõõtmas. ( Miilil andis juurde ca 10 km/h ) 100 hp oleks veel kohe juurde keerata aga see läheks juba ilusa auto lõhkumiseks ( ka Eestis järgi proovitud Üks valge SL 55 on jõudnud juba tulemuseni 700 hp
Aga C63 T mudelit ootan küll huviga, et saaks tunda, kui raju saab olla üks vabalt hingav mootor ja rocketid ja muud asjad on veel alles ju tulekul.... Kurvastuseks pean ütlema, et kui autol 320 km/h kelladel, siis tegelik kiirus on ikka vähem - seda nõuab EU direktiiv (või oli see UNi reegel - ei mäleta), et kõik spidokad peavad rohkem näitama kui tegelik kiiruse väärtus. Endal oli ka anloogne olukord kus 260+ km/h kelladel kuid tegelik kiirus on 250 km/h (piiratud).
Sinu 525 hj - kust sa võtad, et just nii palju - softi uuendamisega peaks ju 510 (DIN) hj saama - või on sul miskit muud ka "näpitud".
Ja Maximi dyno (ja üldse inertsdyno) numbrid on vägagi kaheldava väärtusega
Ja kas see valge 55 SL mitte nitroga pole ning mille põhjal see 700 hj välja käidi - kas ka dyno tõmbega?
Postitused: 36
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
R129 Kirjutas:Box Kirjutas:Oi kurja mul veel palju näppimist, et küündida kiiremate sekka
To Karl
Kiiruse piirajat ple mu autol sünnist olnud kell käib täitsa põhja @320 km/h
Sl 55 AMG softi lisamine andis juurde 472 pealt 525 hp ni: Käisin Maximi juures dynos suisa mõõtmas. ( Miilil andis juurde ca 10 km/h ) 100 hp oleks veel kohe juurde keerata aga see läheks juba ilusa auto lõhkumiseks ( ka Eestis järgi proovitud Üks valge SL 55 on jõudnud juba tulemuseni 700 hp
Aga C63 T mudelit ootan küll huviga, et saaks tunda, kui raju saab olla üks vabalt hingav mootor ja rocketid ja muud asjad on veel alles ju tulekul.... Kurvastuseks pean ütlema, et kui autol 320 km/h kelladel, siis tegelik kiirus on ikka vähem - seda nõuab EU direktiiv (või oli see UNi reegel - ei mäleta), et kõik spidokad peavad rohkem näitama kui tegelik kiiruse väärtus. Endal oli ka anloogne olukord kus 260+ km/h kelladel kuid tegelik kiirus on 250 km/h (piiratud).
Sinu 525 hj - kust sa võtad, et just nii palju - softi uuendamisega peaks ju 510 (DIN) hj saama - või on sul miskit muud ka "näpitud".
Ja Maximi dyno (ja üldse inertsdyno) numbrid on vägagi kaheldava väärtusega
Ja kas see valge 55 SL mitte nitroga pole ning mille põhjal see 700 hj välja käidi - kas ka dyno tõmbega?
See on selge, et 8% on lubatud valetada ja midagi ta valetab ka. OMC l oli mõõtetud kiirus 259 spido näitas 263.
Nipet näpet sai veel tehtud jah niipalju, kui elektrooniliselt on muudetav.
Ja SL oli peale mind dynos ja tõmbas 590 ( chip+ kompressori rihmatatas väiksem stockist) ilma nossita ja nossiga 700+ hp.
Dyno eksib mingi % see on selge mina tegin mõlema softiga tõmbed.
|