Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
		
		
		19-08-2008, 03:18 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2008, 03:39 PM  ja muutjaks oli auto.)
	
	 
	
		Tahaks siis teada saada kuidas w124 armatuuris olevad kõlarite juurde pääseks.Kas keegi võiks pildi anda kaitseploki kaitsete kohta,sest mul ei ole autol seal karbi peal üldse midagi ja ei tea mis kaitse mida teeb 

 . Järsku ükskord enam nuppude,kellade ploki juures enam üldse valgustus ei töödanud.Muidu need  vea tuled töötavad ilusti.
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 505
	Teemad: 30
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		urgitsed lapiku kruvikaga õrnalt nood liistud ära, mis katte servas näha, nende all on kruvid.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		kus kohast need liistud ?
võib-olla ise olen nii dummie,et aru ei saa.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		kui ma nüüd õieti aru sain,et kas siis kõlari katete ääres olev liist maha võtta ?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		aga keegi armatuuri ja nupude valgustusega oskab aidata ?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
		
		
		24-08-2008, 12:37 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2008, 12:44 AM  ja muutjaks oli auto.)
	
	 
	
		ei tahaks nagu uskuda,et kõik pinrid otsa said
akna lülitite omad kah ei tööta üldse ja see kellade valgustus kah mitte lakkasid järsku kõik töötamast
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244
	Teemad: 150
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
20
	 
	
	
		Kas kaitse jebib või reostaat, see millest saad valgustuse eredust regulida, mudi seda.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		valgustust ja eredeust regullimisn nupp ?
kus see veel asub ?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 81
	Teemad: 4
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		See on see nupp, kust saab alumise odomeetri näitu nullida teda sisse vajutades. Keerates saab sellega näidikute/lülitite pirnide valgustugevust reguleerida. See reostaadi kulumine on vanade masinate tüüpviga.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		mis asi see reostaat on ?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244
	Teemad: 150
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
20
	 
	
	
		Vabandust mu otsekohesuse pärast, kuid: kas sa üritad meid lollitada, pole elus ühegi autoga kokku puutunud, oled naisterahvas või lihtsalt blond? Su küsimused on.......kuidas nüüd öelda......kohati nagu kohtlased....
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		mul pole ennem mersut olnud ja teistel autodel ju seda reostaati ei ole ju sellepärast tahangi teada mis asi see on või teistel autodel on see teise nimega
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244
	Teemad: 150
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
20
	 
	
	
		Reostaat kui selline ei esine ainult autodel, ka muus eluvaldkonnas :-)
Kui kinos käid, siis seal ka valgus vaikselt kustub tänu reostaadile jne.
Ok, loe mis Kriipc kirjutas, see ongi reostaat.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		kriipc Kirjutas:See on see nupp, kust saab alumise odomeetri näitu nullida teda sisse vajutades. Keerates saab sellega näidikute/lülitite pirnide valgustugevust reguleerida. See reostaadi kulumine on vanade masinate tüüpviga.
proovisin seda aga funkama ei hakkanud kas nende valgusutste jaoks on kah mingi kaitse olemas ja kui on siis mis numbri all see on
	
 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244
	Teemad: 150
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
20
	 
	
	
		Kas logistasid/mudisid korralikult seda nuppu? Kui kulunud siis ainult keeramisest ei aita, vajuta korduvalt sisse ja kruti vasakule-paremale.
Kaitsmekaane all paber kus kirjas mis on mis kaitse, ühel pool saksa keeles ja teisel pool inglise keeles.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 56
	Teemad: 2
	Liitus: Oct 2007
	
	
 
	
	
		vot selles ongi asi,et mul ei ole neid nii saksa või ingliskeelseid sellepärast teema alguses küsisin kah,et kellegil skeemi ei ole selleks
Aga jah kuidas muidu keerata ja kas süüde peab täiesti sees olema ja mootor töötama või piisab kah sellest kui üks nõks ennem käivitust põlema peaks ?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 81
	Teemad: 4
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kaitsme number on 3 (8A). Kaitsmeploki ülemises reas vasakult neljas pesa. Valgustus läheb põlema koos gabariitide/lähitulede sisselülitamisega. Võtme asend süütelukus pole üldse oluline.