Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz SL 500 on mõttes ;)
#1
Smile 
Kas keegi oskab öelda selle isendi kohta midagi,kui ei,siis mis on head ja vead,jne...sellise auto puhul...ei taha alt minna,ei ole odav lõbu vist UZI

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#2
Üsna kaua on müügis olnud, tean ainult seda ja kui ei eksi siis oli kunagi tartus see auto ja samuti müügis.
Vasta
#3
Ehk leidub siin ka sama laadse isendi omanik,kes oskaks seletada autokohta rohkem,kas on mõtet mõelda sellise auto ostu pealeDoubt
Vasta
#4
Merslane, Kuld, Siimruz, kus olete, tulge jagage muljeid!
Vasta
#5
Karl Kirjutas:Merslane, Kuld, Siimruz, kus olete, tulge jagage muljeid!

Veiko ei saa, tal naine ei lubaEusa_danceEusa_dance
Vasta
#6
Indrek Kirjutas:
Karl Kirjutas:Merslane, Kuld, Siimruz, kus olete, tulge jagage muljeid!

Veiko ei saa, tal naine ei lubaEusa_danceEusa_dance


Smoke
Vasta
#7
No nii .No mis ma oskan öelda sellise raha eest sa igaljuhul korralilu isendit ei saa.Esimene probleem neil autodel on kohe pehme katus.isegi minu omal oli nad katki kuigi maksin auto eest oluliselt rohkem.veermik neil autodel tugev sama mis 124 l.isegi osad detailid vist kattuvad.jälgida tuleks ka salongi detaile et need korras oleks.need eriti odavad pole.muud asjad nagu mb ikka mootorid samad valikus mis küürakal.kuigi jah 600 ne natuke palju selle auto jaoks 500 super.eriti kui veel pühaoäevakas on.mul on 3,2 uuem versioon ja 5 ne kast.liigub ka vägagi normaalselt edasi .seda antud isendit müüdi vahepeal minu teada mingi katuse rikke pärast.mis veel.......söidu mugavuse kohapelat peab utlema et mb nagu mb ikka söites kasvab isu.kuigi jah mida pikemat kasvu oled seda vähem ruumi seal on.minul pikust 188cm ja suht täpselt mahun sinna rooli taha ära pikemal mehel juba tekib natuke raskusi ma arvan.aga hinna koha pealt arvan et peaksid vaatam ikka sinna 200 kilo kanti pakutavaid saad midagi asjalikku alla .need mis siin müüakse alla 150 kilo need . ei ole ikka päris need enam mis nad olema peaksid.kui omale otsisin.siis sai neid kaemas käidud ja sellisele järeldusele ma igal juhul jöudsin.ja ega selle 200 kiloga ka sa veel päris komput ei saa tegemist tahavad nad köik.Nii et uuri ja vaata ja mötle.aga soovitan ikkagi vähe kallimaid isendeid vaadata.ja natuke uuema aasta arvuga ka.
Vasta
#8
225000.- saab päris kompu Nod
Vasta
#9
Sain naiselt kirjaliku loa kolmes eksemplarisThumbsup Igaljuhul tasub pill üle vaadata, sest nii palju kui olen neid kallimaid vaadanud on neil samasugused vead küljes. Veermiku osad on tal odavad ja kui ego lubab ka B-varuosasid alla panna siis ple üldse probleemi. Nagu siimpoiss ütles siis kallimad asjad on lisavarustuse korda tegemine nt. katus, puitliistud salongis, tagatuled jne. Mootori poole pealt tasuks vaadata ka juhtmestik üle sest neil kipuvad ka isolatsiooni probleemid olema. Samuti vedrustus, peaks ju neil ka nivookad olema. Sisuliselt oleks ost sama kui ostaks E500 124 kerega ainult et kahe uksega ja cabrio[/align]. Mine vaata asi üle ja anna teada mis head ja vead silma jäävad.
Vasta
#10
[/b]Kütet rüüpab ka vist nagu loomIcon_biggrin
Vasta
#11
SL 500 ja küttekulu ei kuulu samasse lausesse. Või teistpidi: kes tahab SL 500 sõita, peab olema võimeline tankimisel summat mitte vaatama (küll aga selle hiljem kinni maksma).

Saage aru: suure mootoriga auto puhul pole kütusekulu väga teemaks. Kõik kulub ära, mis paaki paned. Kuigi paras müstika on see, et kütusekulu kasv mootori mahu suurenedes aeglustub...

Selle õnnetu katuse kohta on kuulda hammaste krigistamist ka mujalt. Originalteile hind on küll megagiga, kuid see on ka ainus võimalus asi auto vääriliselt ära lahendada. Igasugu paadiaknad jm on lühiajalised lahendused. Kahjuks...
Vasta
#12
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=297fa777...&id=511311
Ise käisin seda piilumas. Äkki keegi teab selle isendi kohta midagi öelda.
Endale tundus, et tegu korraliku ja ilusa masinaga.
Vasta
#13
Mida siis öelda - tee endale hinnaskaala selgeks ja siis otsusta. Õigemini enne tee endale mootori valik selgeks ja siis hakka hindasid vaatama. Nagu aru olen saanud siis 500. Igati hea valik.
Lahjematest "kõlbab" interneti kommentaaride põhjal ka veel 320 (24 klappi) mis on hea kooslus minekust ja ökonoomsusest, tõsi maanteel enam vahet pole (500 on isegi andmete järgi ökonoomsem). Mootorite puhul sõltub palju veel ka valmistamise aastatest. Vana KE pritsega on janusem kui uuemad (alates 92). Siin on hea link kus leiad erineva mootoriga autode kiirendused, küttekulud ning pöördemomendid jne: http://www.129sl-club.de/start.php?adr=/r129/daten.php Loodetavasti saad aru, et tegemist ei ole igapäeva sõidukiga ning 2- tonnise kere liigutamiseks läheb ikka jõudu vaja.

Hinnaskaala: Odavamat hakkad kindlasti parandama kuid ega 100% töökindlust ka kallimate isendite puhul keegi taga. Kui endal käed küljes, siis ei tohiks probleeme olla.
Eks SLil ole mõned tüüpvead mida ajapikku ole parandatud.

Mootorid on suht tugevad - tasuks kontrollida jahutusvedelikku ning õli. On ette tulnud, et radiaatori vigade tõttu kipuvad nad segunema. Sama lugu on käigukasti õliga.
Katus: nagu öeldud on pehme katus murelaps. Kõigepealt vaata kõva katus üle. Proovi mtu korda sulgemist ja avamist. Siis tee sama protseduur pehme katusega läbi. Üldiselt on nende eluiga sõltuvalt hooldusest 10 a. Nii et vahetust vajavad nad naguinii. Mina tegin enda selle ise ära. Suur töö kuid asi on seda väärt. Loe ka seda linki siis tead miks ma just sellise ostu tegin: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=8711

ADS - nivoo vedrustus. Sellest soovitan sul loobuda. Õigemini peale 600-ste isendite on seda väga vähestel. Minu arvates suhteliselt mõtetu asi, kuna tootearenduse seisukohast on ta ABC vedrustuse eelkäia ja alles lapsekingades. Idee järgi peaks pidusrdamisel nina otse hoidma aga reaalselt .... Smile Kõiksugu kraane jne on seal suht palju ja kindlasti hakkab midagi jebima. Loe: http://v12uberalles.com/Adaptive_Damping_System.htm saad targemaks.

Auto alla kiigates vaata väljalaske olukorda ning heida pilk ka diffrile. Tihtilugu on see higine, egas midagi lihtsalt teadmiseks sulle. Ka minu autol on samasugune olukord.
Kui sõitma hakkad siis proovi kiirendada (järsku) ja siis pedalit maha lasta - kui käib jõnks läbi siis on differ niiöelda juba kulunud (tavaline probleem). Seda annab muidugi seadistada, aga vaevalt sa seda teha tahad (jube k...p töö koos erivahenditega). Minu autol sama viga - aga näe sõidab veel Smile

Automaatkastidest - vana 4 käiguline on ausalt eldes s..tt kuna ta on vaja ja sisuliselt kadunud ATLANTISE linna väiksme hürdoarvuti. Proovi vaikselt kiirdendada ja ka täisgaasiga. Vahetus peab olema sujuv ja ühtlane. Mingeid jõnkse korralikul kastil pole. Ühesõnaga pane kast proovile, vajuga gaas äkitselt käiguvahetuse ajal põhja ja vaata kas libiseb. Tagurpidi käik peab samuti koralikult sisse minema, mitte 2 sekundilise intervalliga. Nüansse on väga palju mis vajaksid kontrollimist, aga ei suuda kõik siis kirja panna.
5 käigulistel on probleeme hulga vähem.

Rooste probleeme tal tavaliselt pole. Üks õrnem kont on tundraua augu ümbrus (4 auku autos). Kontrolli. Kui seal ka on, siis koduste vahendistega on see hõlbsasti eemaldatav probleem.

Vanadel isenditel vaata tuuleklaasi olukorda. Palju täkkeid ei meeldi kellegile - B varuosa saada pole ja A on 14 kilo kui ma õigesti mäletan.

Salongi kohta juba öelda - igasugused detailid on HIRMAKALLID. Käetugi näiteks 25 kilo. puit konsool ca samapalju. Kontrolli KÕIK süsteemid üle. Soojendused, mälud (kui on), peeglid (ka keskmine el peegel), kliima jne jne.

Kombiinstrumendil on tavaliselt mõrad ääretes sees. Ei mäleta kas andis eraldi tellida kuid kirves on ta igaljuhul.

Veermik on tugev ja jutt eelnevate poolt öelduna õige. Ainuke viga on roolimehhanism. Karp nimelt kipub tilkuma (on olemas tihendi komplektid paari tuhande eest). Samuti vajab tavaliselt vahetust parempoolne pendelhoova mehhanism. Plastikpuksid tuleb asendada uutematega, sest muidu sa rooli lõtkust lahti ei saa. Jällegi mõni tuhat, mitte rohkem.

Tagumine stange - vaata kas ta on äärtest (seal kust stange lõpeb tiiva koopa ääres) kindlalt kinni, mitte irvakil. Olemasolevad tüüblid on tihti ära murdunud ja tegelikult vajaks kogu stange välja vahetamist või siis mingitmoodi "taasta saasta" programmi kasutamist. Ühesõnaga annab parandada Smile tegelikult koos neetide ning värviparandustega.
Kõiksugu tüüblid jne väsivad ka salongis ära - näiteks käetugi (avamismehhanism ja hoovad), sigareti süütaja kate, ERITI VAATA uksesahtlite kinnitust (tüüpiga et ära murduvad - näiteks minu autol sama lugu).

Need oli aspektid mis praegu meelde tulid. Tõsisema soovi korral võin appi tulla autot kaema.
Edit: kirjavead
Vasta
#14
Eelkõneleja jutu paneme nüüd kleepekaks kuidas osta SL-i, nii sisukat vastust ei viitsi arvatavasti keegi, au R129
Vasta
#15
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=9298
Vasta
#16
Suured tänud kõigile,kes oskasid abiks olla,eriti R129-le(pika ja põhjaliku infi eest),kui ikka peaks autot vaatama minema,ehk leiad aega kaasa tulla,sa jagad sellisest vist kõige rohkem;p.Ma siin saatsin neile maili paari küsimusega,aga nad ei ole vastanud veel.Aga eks annan teada kui vaatama peaks minemaWink
Vasta
#17
sisu on 180T läbisõidu kohta kuidagi liiga ära kulunud Eusa_whistle
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz CLA 180 1.6 90kW torukas 6 746 13-04-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 443 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,292 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,288 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,106 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S 500 5.5 285kW Even88 0 1,810 07-07-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Even88
  C124 Mercedes-Benz 230 CE müügis KalevE 26 14,150 20-03-2019, 02:52 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz S 350 3.5 110kW Treufeldt 17 13,934 07-04-2018, 09:16 AM
Viimane postitus: pikkvint
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,534 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
Big Grin Mercedes-Benz C 200 2.0 120kW uduvere 0 2,693 02-09-2017, 01:49 PM
Viimane postitus: uduvere



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne