Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nukkvõlli käituskett (timing chain)
#1
tühikäigul on kuulda sellist pleki klõbinat, aga nii kui gaasi anda kaob.
millise kilometraasi tagant tuleks seda vahetada?
või piisab pinguti vahetamisest?

autoks e220 cdi 2001a. sõitnud pakun 250k? täpselt ei oska öelda, sest arvan et seda numbrit muudetud parasjagu.
Vasta
#2
võta genekarihm maha-kui tirin ära kaob-saad vahetada ainult rihmapingutus amorti v pingutusvedru puksi. kui tirin ära ei kao-siis pead targematelt nõu küsima v tegema endale kuulamisatribuudi-pikk metallvarras millele kilukarp otsa keevitatud-annab päris hea tulemuse kolinate-tirinate-tiksumiste diagnoosimiseks-silberi motorist näiteks kasutab ka sellist värgendust...väidetavalt pidi kett ikka kõvasti rohkem kilomeetreid vastu pidama, ennem kui häält tegema hakkab.
Vasta
#3
antud juhul peaks siis klõbisema tõesti mitmikrihma pingutusamort mille puksid läbi. 124 jal sama asja kogetud. ja kui kett läheb siis kindlasti on mootoriga ühelpool aga kett üldjuhul hakkab ragisema mitte plekiklõbinat tegema. kontrolli pingutusamorti. mina lükkasin puust haamrivarrega rihmapingutusamordi pinge alla ja oli hääl kadunud. sellest ka selline diagnoos
Vasta
#4
selge, uurin seda asja.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Nukkvõlli andur Toni 3 4,409 02-12-2009, 07:52 PM
Viimane postitus: Toni



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne