Postitused: 322
Teemad: 36
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tere!
Autoks on W210 1997.a. sedaan 2,9 DT
Talve lõpus hakkas rool natuke värisema, ja tegi niimoodi iga kiirusega.
Arvasin,et esimesed kummid on äkki löögi saanud. Eile panin suverehvid(veljed on ka teised), aga ikka rool väriseb, ja auto nagu ei püsi tee peal, kaldub otse sõites sinna-siia, ja kui vajutan piduripedaali,siis jälle kaldub kas vasakule või paremale.
Milles konks võiks olla?
P.S. alumised šarniirid on 3 nädalat tagasi vahetatud uute vastu
Ette tänades
The soul smells like diesel
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kas esisild on kontrollitud?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
kui kokkujooks paigast ära, siis hakkab ujuma küll. ja kas pidurdamisel ka rooli väristab? ja kas järsul kiirendamisel või sujuval kiirendamisel on värinal vahet?
Postitused: 322
Teemad: 36
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ei,pidurdamisel rool ei värise..Ja kiirendamisel värinal vahet pole.
The soul smells like diesel
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
vaatamata kõigele pakun ikka alustada A-B st.
1. Rattalaagrid, lõtkud, rehvirõhk
2. Veljed koos rehvidega pinki ja tasakaalu (puhtana muidugi)
3. Kokkujooks (silla stend, aga kindlasti sei saa sealt tekkida rooli värinat, küll aga ujumist)
4. alles siis hakata otsima mujalt
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
töökaaslasel on siuke pull, et kogu esisild on uus peale roolikarbi(loksu ei ole) ja amortide. suvekad äsja balanseeritud, talvekad olid ka ja mõlematega 80km/h tuleb siledal teel vibra sisse ja no krt ei leia viga... ilmselt amortidel "tühikoht" sisse kulund või midagi.
niiet jõudu vea otsingul....
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Palju kulunud esi piduri kettad võivada ka sellist värinat tekitada.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Järsku mõni roolivarda ots.
Postitused: 322
Teemad: 36
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hakkan siis otsima, tänud asjalikku info eest!
The soul smells like diesel
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Ma tahaks siiski osutada tähelepanu paarile asjaolule, viitega et tehnikaga sinapeal päris mitmeid aastaid.
Kui ratas (velg ja rehv) on korralikult tasakaalus ja ei ole ka kaheksas, siis olenemata sharniiridest, rooliotstest, võimendist, amordist ja muudest esisilla tükkidest ta lihtsalt veereb sirgjooneliselt ega hüppa. Väga kõver (eelkõige kuuma saanud) piduriketas võib mingi vibra sõidul sisse anda aga see viga annab endast pidurdamisel hoopis rohkem tunda kui lihtsalt siledal teel veeredes. Idee, et amort annab roolile värina, saab tulla kõne alla taas vaid juhul, kui ratas viskab. Samuti kokkujooks ei saa kuidagi tekitada roolis värinat. 99,9% väidan siiski kuskil midagi olevat tasakaalust väljas. Vahel pole enamat vaja, kui korra mudas mütata ja tulemus ongi käes. Talvel lumega täpselt sama, kui velg seestpoolt lund täis.
Omal nahal kogetud, et vigane tasakaalustuspink ja loll/oskamatu töötaja heal pingil suudavad mõlemad jama kokku keerata. Mõni väidab, et 20gr siia/sinna - ei oma tähtsust. Mina siiski ka 5 gr pean veel vajalikuks seadistada(vähemalt esisillal ja suvekummidega). Üks tähelepanek veel: mida suurema mõõduga velg, seda täpsemalt vajab tasakaalustada.
Seega esmalt siiski põhitähelepanu ratastele.
Postitused: 322
Teemad: 36
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ok, selge
The soul smells like diesel
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
taadu Kirjutas:Ma tahaks siiski osutada tähelepanu paarile asjaolule, viitega et tehnikaga sinapeal päris mitmeid aastaid.
Kui ratas (velg ja rehv) on korralikult tasakaalus ja ei ole ka kaheksas, siis olenemata sharniiridest, rooliotstest, võimendist, amordist ja muudest esisilla tükkidest ta lihtsalt veereb sirgjooneliselt ega hüppa. Väga kõver (eelkõige kuuma saanud) piduriketas võib mingi vibra sõidul sisse anda aga see viga annab endast pidurdamisel hoopis rohkem tunda kui lihtsalt siledal teel veeredes. Idee, et amort annab roolile värina, saab tulla kõne alla taas vaid juhul, kui ratas viskab. Samuti kokkujooks ei saa kuidagi tekitada roolis värinat. 99,9% väidan siiski kuskil midagi olevat tasakaalust väljas. Vahel pole enamat vaja, kui korra mudas mütata ja tulemus ongi käes. Talvel lumega täpselt sama, kui velg seestpoolt lund täis.
Omal nahal kogetud, et vigane tasakaalustuspink ja loll/oskamatu töötaja heal pingil suudavad mõlemad jama kokku keerata. Mõni väidab, et 20gr siia/sinna - ei oma tähtsust. Mina siiski ka 5 gr pean veel vajalikuks seadistada(vähemalt esisillal ja suvekummidega). Üks tähelepanek veel: mida suurema mõõduga velg, seda täpsemalt vajab tasakaalustada.
Seega esmalt siiski põhitähelepanu ratastele. okei, tehnikaga sinapeal olev inime... ennast ka päris lolliks ei pea.
1. proovitud uute lamellidega kõigepealt, mis on sirgetel velgedel (enne sillaremonti oli kõik korras. remont(orig osadega) ja sillaregull tehtud hitehis)
2. talvekad balanseeritud(uuesti s.t. 2x) + suvekad kahes erinevas kohas(alguses võsas, hiljem rehvieksperdis, vahet ei ole peale selle, et raha kulus jälle)
3. pidurikettad ja klotsid on uued(orig), vedrud ka uued orig, laagrid on kontrollitud, korras.
4. autot on pestud nädalas mitu korda regulaarselt ja tegu ei ole offroad autoga vaid 750 E38 BMW'ga.
5. talvekad olid 235/60/16(orig velg) suvekad 255/45/18(orig velg)
6. kui suur on tõenäosus, et mõlemad jooksud on kõveratel velgedel(munas rehvid, okei, suvekad on äsja ostetud, aga talvekatega oli sama teema) või mõlemas rehvifirmas oli loll mees ja rikkis pink? pakun, et väga väike.
järgmine katse(homme) on teise auto alt võtta teine jooks, mis ei värista.
edit:
kui paak ja auto rahvast täis, siis värin enam-vähem kadund!
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
kui jooksuosa korras, kas siis võimedi ei võiks kogu kupatust väristada, kui pump ühtlast survet ei anna-näiteks kui mõni silinder pumbas kinni või õlitase madal, nii peakski pulseerivat survet andma- aga siis peaks kohapeal manööverdades ka rool tõmblema ilmselt?
kui rattad mingitmoodi viskavad, siis peaks see tõstuki peal ka näha olema rattaid ringi ajades
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
paak täis ja auto rahvast täis-siis vibra kadunud-kas see äkki mingile kardaaniprobleemile ei viita?
ikka auto tõstukile ja rattaid ringi ajada-peaks vea terav silm kinni püüdma(endal oli probleem käigukastipadjaga w202-l-ilge kolin oli sees ja tekitajat ülesse ei leia-kusjuures tekitas ka peenestamisel vibratsiooni-koormamisel oli vibra kadunud- nüüd padi vahetatud-probleem kadunud-aga sa ei kujuta ette palju kordi auto tõstukil käis-igasugused kattet ees ja miskit pole näha-lammuta või terve auto ära-küll diagnoositi tagasilla patju ja kurat teab mida-aga point oli 400 maksvas padjas-juuksed pidid halliks minema)
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
petrik Kirjutas:paak täis ja auto rahvast täis-siis vibra kadunud-kas see äkki mingile kardaaniprobleemile ei viita? kuda kardaan ja rool seotud on? et sama auto küljes?
Postitused: 114
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Oli kunagi Audiga täpselt sama asi.Balanseerisin rattaid,otsisin lõtke-kõik korras.Viga oli ratta laagris(ei teinud häält,ei olnud lõtku),kuid teatud kiirusel seal midagi ikkagi toimus.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
marek Kirjutas:järgmine katse(homme) on teise auto alt võtta teine jooks, mis ei värista. kolmas jooks all ja värinad kadunud! siit moraal, tuleb võtta teise auto alt rattad(mitte suvalised) mis ei värista ja proovida, siis saab alles kindel olla.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
siis vähemalt selge, et mis väristas ja mure murtud...veljed rehvid nüüd poodi tagasi v?
Postitused: 322
Teemad: 36
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ok, käisin diagnostikat tegemas Imre juures.
Üles leitud vead:
õõtsa esimesed puksid
stabika kondid, varda puksid
tagumine šarniiri varras
Nädala pärast on aeg kinni pandud, peale remonti siis annan teada, kas probleem on kadunud või mitte.
The soul smells like diesel
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Selle värina leidmisega on jah jama vahest.Eda masinal ka(S202)rool värises kohati mis jube.Käisin lasin veljed balanssi panna.Natuke läks paremaks.Siis sillastendi.esimene kord ei leitud midagi.teine kord vahetati üks rooliots ära ja öeldi et muud ei ole midagi vahetada vaja,et kõik ideaalne.Uuesti sillastend ja pesin veljed putaks ja uuesti tasakaalu panna.Ja ei midagi.Kohati ideaalne ja siis äkki tuleb mingi jube vibra sisse ja nii paar kilti ja siis jälle ok.Kusjuures kiirusel 100-105 on vibra koguaeg.Endal on elline tunne et viga ei ole autos vaid maantee sitas kvaliteedis(tallinn-pärnu trass)
|