Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kokkupuuted politseiga ning nende poolt tehtud tööga
Ma ei tea kuidas on saksamaal aga Inglismaal on nii, et aparaat teeb mitu pilti, 2 pilti lähenedes, eemalt ja ligidalt ning 2 pilti kiiruse kaamerast eemaldudes seega on selliste olukordade läbinägelikkus kordades lihtsam. Äkki selgitaks kuidas see „Skaneerimine“ Eestis toimub? Vaevalt nüüd selle eelneva kiiruse ja ühe pildi eest trahv tehakse (mujal peab isegi juht olema pildil ära tuvastatav, ilma selleta ei sa trahvi teha. Eestis võetakse neid asju kuidagi väga lõdvalt ja keeratakse suvalt omanikule. Ma ei oel siin mingi paaniline kiiruse ületaja ja ei ole ka mul nende kaamerate vastu midagi aga enne Paidet on neid seal paras persetäis ning kuna viimasel ajal on enam asja olnud Tartu mnt. peale siis leain, et Eestis võiks olla nii nagu ka mujal maailmas mõõdasõidu rada, Sõitsin 40 km ühe vana Volvo rondi järgi kes loksus ees 70-75 km/h ja mööduda „ohutult“ ei oleks saanud kuna liiklus oli karm ja kui oleks ka saanud võimaluse siis kiirelt gaas põhja aga kiirus oleks ka siis raudselt 120-130 ära tulnud ja oi oi kui hea trahv oleks siis tulnud. IRL-io noortega katsume asja ette võtta ja vaidlustama hakata kogu seadust otsast peale Nõudma mitut pilti, näo tuvastamist jne jne.. Nii ikka et saa, et trahvime julmalt aa jah see Volvo juht oli Idioot kui viimaks mõõda sain siis lits sõitis selja taga täis tuledega ja nii ssai kül 90 km/h sõita ennem loksus 70 ga. Kaameraid isegi pooldaks aga siis peaks olema asi korralikult tehtud hetkel tundub, et kõik on lihtsalt kuidagi ülesse topitud lootuses saada pappi. Kes siin politseis töötab võiks mainida kuhu enamus patrulle on kadunud? Ka kesklinnas Tallinas kui mingi jama siis õeldakse peate 4 tundi vähemalt ootama WTF?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Kokkupuuted politseiga ning nende poolt tehtud tööga - Autor: Ardo - 23-02-2010, 10:17 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne