Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Tekkis küsimus. Kust poolt peaks bensiin pritsesüsteemini jõudma . Kas nr 1 või nr 2. juurest?(vaata pildilt)
Küsimust tekkis pärast bensiini filtri vahetust. Nimelt masin ei lähe enam tööle. Sõidupealt kadus jõud ja suri välja. Kuna arvasin et bensiini filter umebs sai see vahetatud, kuid ikkagi tööle ei lähe. Äkki kuskilt vaja õhk välja lasta ?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
18-03-2008, 08:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2008, 08:08 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
1 tuleb sisse, 2 tuleb välja(läheb paaki tagasi). minu teada küll ei ole vaja õhutada. olen ka neid igasugu voolikuid käppind ja siis õhk sisse läind, aga peale väikest ketramist ja tutramist jälle korras
ja nagu näha, tegemist järjekordse probleemse ke-jetronicuga:help:
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Selline käitumine neil siis tüüp viga ?. Mul muidu olmas teine samasugune peaaegu koplektne mootor, saaks pritse ümber tõsta. Või annab neil midagi teha seal ?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
18-03-2008, 08:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2008, 08:38 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
proovi pena pump pikalt tööle jätta, selleks peab mingid klemmid kokku panema(las targemad räägivad millised). äkki tõesti kuskil õhk sees.
mõtetu kohe kõike välja vahetada
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
kui kütus otsa saab, siis ka ju õhk sees ja pärast läheb tööle.
kas nr.1 -eni kütus jõuab kui süüdet keerad?
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
18-03-2008, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2008, 08:48 PM ja muutjaks oli petronas.)
Jõuab.. Sellepärast ma küsisingi et tahtsin kindel olla kas ikka õigelt poolt tuleb mul kütus peale. Tal lähevad küünlad märjaks, aga tööle ei lähe.. Säde on olemas.
Pumbaga tegin nii et keerasin süüdet sisse-välja mingi 5min järjest et ikka kütus mootorini jõuaks.. Kui süüde sisse keerata siis pump töötab mingi 4-5 sekki ja jääb siis vait. See peaks normaalne olema tema puhul sest varem toimis samamoodi
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
säde on korralik tugev? ja ei luba ??
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Säde on hea. Küünlad panin ka uued. Vahepeal nagu lubaks. Pika ketramise peale vahepeal lööb mõne turtsu summutisse. Ja siis vahel kui starterit järgi anda väriseb mootor nagu tahaks tööle minna, ja seda mingi 3-4 sekki järjest, kuni lõpuks täiesti kõss on ..
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
18-03-2008, 08:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2008, 08:56 PM ja muutjaks oli hents99.)
Vaheta küünlajuhtmed ära, võiksid proovida ka teist süütepooli.
Edit: Jagajakaas oli seestpoolt õiget värvi?
Edit2: Ahjaa, kas tühikäigumootor funksib? Gaasi vajutades õrnalt muutub midagi?
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
siis võib olla impulsi andur kalab, mul tuttaval oli ka nii, et lubas ja turtsus, aga käima ei läinud. peale impulis anduri vahetust oli ok
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kui säde on olemas, siis pole impulsi anduriga midagi pistmist. Kui impulssi pole, siis ei ole sädet kohe mitte. Impulsi andur kas töötab või on kutu, vahepealset varianti pole.
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
juhe impulis anduri juurest oli sulanud või midagi ja turtsus!
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
18-03-2008, 09:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2008, 09:03 PM ja muutjaks oli petronas.)
Jagaja kaane tegin puhtaks . Lasin veel "elektri kontakti puhastus vahend"-it sinna sisse. Sellega peaks korras olema. Gaasi andes ei muutu midagi. Tühikäigu mootor ? Kust tal see asub? . Ja impulsi anduri kohta sama küsimus. Kus ta asub üldse?
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
impulis andur asub sidurikorvi peal, seal õlifiltri juures kusagil..
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
kui säde olemas ja kütus tuleb peale, siis mingi värdjalik viga ja pakkun impulsi andurit, kuna ise tean juhust.
endal oli sama auto ja nägin elektri jamadega ikka kõva nussi  illy:
kirjuta kindlasti kudias edeneb  mile:
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Eks ma kirjutan jah, kuid siiski tahaks teada kus asub see tühikäigu mootor. Milline välja näeb ja kuidas kontrollida kas töötab. Ise pole sellest varem igatahes kuulnud .
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tühikäigumootor on su pildil õlivardast paremal. Näeb välja nagu süütepool kuju poolest. Aga kui gaasi tallates käima ei lähe, sis pole ilmselt selle viga.
Aga VR anduri kohta veel ikka ütlen, et kui säde on olemas, siis ei saa olla impulsi viga. Seda saab ka mõõta - otsilloskoobiga. Kui VR andur järelt võtta, siis ei juhtu peale silindi bensuga täitumise mitte midagi.
Võibolla on kommutaator omadega õhtal?
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Võibolla. Aga kas kommuntaator läheb läbi lambist sõiduajal ? . Seda ei saa ilma teise kommuntaatorita kontrollida ka kas ta on korras või mitte. Või äkki on tal pistik vigane ja ei anna ühendust.. Ja lõpetuseks , kust kohast kommuntaatori tal leida võib?
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
19-03-2008, 12:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2008, 12:30 AM ja muutjaks oli Lõoke.)
petronas Kirjutas:Võibolla. Aga kas kommuntaator läheb läbi lambist sõiduajal ? . Seda ei saa ilma teise kommuntaatorita kontrollida ka kas ta on korras või mitte. Või äkki on tal pistik vigane ja ei anna ühendust.. Ja lõpetuseks , kust kohast kommuntaatori tal leida võib?
Kommutaator on vasaku lanzeroni peal,ütle kommutaatori kood ja ma vaatan kas mul on selline olemas.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
sinu pildi paremas servas on kommutaator, piduritorude all!
|