Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB Hüdrotõukuritest
#21
ega vist ükshaaval selliseid asju ju ei vahetata või?? ise vahetasin kõik korraga ära, jätsin ka vanad alles, et äkki läheb mõnda vaja, aga kuidas aru saada et milline konkreetne tõukur ei tööta ja milline korras?? või on nii, et kui üks juba tiksub, siis on ka teised mineku peal.
Vasta
#22
Ega 100% tõenäosusega ei saagi teada milline jus tiksub, ikka tuleb kõikk vahetada. Või kui saadki teada ja vahetad 2-3 tükki ära siis hakkab üsna varsti mõni järgmine tiksuma. Ikka kõikk korraga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#23
Üks tuttav ajas mind segadusse ja seega sooviks targemate käest üle küsida-->hüdrotõukurid on poest ostetuna juba õliga täidetud ja vahetamisel ei pea neid nö. õliga täitma. Endal sama arvamus aga väideti rangelt vastupidist ja öeldi, et kui ei täida ennem paigaldamist, siis pidavat jääma tiksumine ikka sisse?Icon_rolleyes Loogiliselt ju kui mootori käivitad siis "lööb" õlissurve üles ja õli pääseb ilusti uutesse hüdrotõukuritesse ning ei ole mingit probleemi...
Vasta
#24
Vaheta ära ja kogu lugu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#25
Teab keegi palju 24 klapisel tõukurite vahetus maksma võib minna.
Vasta
#26
smuko Kirjutas:Teab keegi palju 24 klapisel tõukurite vahetus maksma võib minna.

Kui räägid vanemast mersust siis sul neid tõukureid 24 tükki - korruta see tükihinnaga vist oli mingi 400 eeki v?

Ja tööraha ka u 2 h jagu
seega vähemalt 10 k

Tihtipeale aitab ka õlivahetus.


Aga kui edasi teoritiseerida, siis tihtipeale polegi probleem niivõrd hüdrotõukuris - ok, see kulub, aga kulub ka kõik muu - klapi pesad jne.

Klappide peal enne nookurit on sellised seibid - vähemalt 126 el, milliseid on vist 6-8 erimõõdus. Nendega tuleb tegelikult see tiksumine ära lõpetada.

Mina nii sain oma V8 vaikseks
Vasta
#27
Kui hüdrotõukureid vahetada, kas siis on soovituslik õli ka ära vahetada? Või nagu eelnevas postituses, et proovida kõigepealt õli vahetus ja siis edasi uurida? Teglt sooja mootoriga klapikambrikaane lähedalt kuulates on kuulda tiksumist ja ka õlivahetuseni muidu 3000km...
Vasta
#28
Endal 4-jal 2.3-mel suutsin näpuga 8-st 6 kokkusuruda. Sõites mingit tiginat pole. Ainult siis kui kuskil 7000rpm annad siis lööb hetkeks, aga kui tihti pn vaja sul seda 7000rpm-i ..vast ei olegi nii et veel kyll neid vahetama ei hakka, v2hemalt ennem kui need häält tegema hakkavad.
Vasta
#29
Terekest siis ko~igile!
Klo~psuvad mul klappid 117'l ka Sad Hakkan HT vahetama, aga ko~ik 16 tk vahetada ku"ll ei soovi. Kes mida saab o"elda - kuidas saab leida klo~psuvaid? Tean, et ta"pselt leida ei saa, aga siiski. Manual'ides on kirjutatud, et "vajuta peale, need mis la"hevad alla kiiremini kui teised, on vigased". No, proovisin. 40 kg'ga lahevad 6 alla 3 minutiga, 2 aga 1.5. Kes mida mo~tleb - kas see erinevus on piisavalt suur? + kust on parem HT'd osta, et viimased pu"ksid jaid siiski minuga?
Ta"nan.
560 SEL
Vasta
#30
W202
Pärast õlivahetust ja tehnohooldust paari päeva pärast hommikuti peale käivitust oli ja on nüüd pidevalt esimese minuti jooksul kuulda paar -kolm küllaltki kõva kloksu sealt mootori ülaosalt. Seda ainult hommikul külma mootoriga algul mõnekümne sekundi jooksul. Arvatavasti hüdrotõukurid või mis. Nüüd küsimus ongi - kui hürdotõukurid, kas sõita edasi või mis.
Vasta
#31
(26-08-2010, 12:51 PM)turk Kirjutas: W202
Pärast õlivahetust ja tehnohooldust paari päeva pärast hommikuti peale käivitust oli ja on nüüd pidevalt esimese minuti jooksul kuulda paar -kolm küllaltki kõva kloksu sealt mootori ülaosalt. Seda ainult hommikul külma mootoriga algul mõnekümne sekundi jooksul. Arvatavasti hüdrotõukurid või mis. Nüüd küsimus ongi - kui hürdotõukurid, kas sõita edasi või mis.

Sinu vea diagnoosiks on minu arvates liiga vedel õliIcon_cry

Tuled õhtul sõidust, mootor kuum, õli langeb kõik alla, kuna liiga vedel.Hommikul tõukurid kuival.
Kogesin sama oma v8-l, panin korralikuma ja kallima õli sisse ning viga kadus.
Muidugi see ei tähenda, et sul tõukurid otsakorral ei võiks olla, kuid vedel õli soodustab seda hommikust klõbinat.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#32
Jah, kipun arvama, et tegu võib tõesti olla liiga vedela õliga. Kas uus õli on täissünteetiline? Kirjeldusejärgi võiks öelda, et on. Mina isiklikult kasutaks poolsünteetilist ja kvaliteetset. Castrol, LE lubricants(väga kallis) jne.
Vasta
#33
Tervet seda teemat lugedes jääb mulje, et lgp MB foorumlased pole siiani aru saanud, mida tegelikult tähendab PAKS õli ja mida vedel õli.

Teooria on, muidugi, pisut komplitseeritum, aga jätke ükskord meelde lihtne kuldreegel, et:

1. 10W-30 on suht VEDEL õli.
2. 10W-40 on natuke paksem, kui 10W-30
3. 10w-60 on SIGAPAKS õli. (kui eelmistega võrrelda). Hoolimata sellest, et tegu on täissündiga.

Ehk siis õli tähistuses teine number näitab õli võimet säilitada ka 100 kraadise temperatuuri juures oma paksust. Mida suurem number, seda paremini säilitab.

Ehk siis 10W-30 läheb kuumalt suht vesiseks - voolab kulunud simmeri vahelt välja; paneb kulunud hüdrotõukuri klõbisema; laseb kepsusaale ja vända vahelt kiiremini jalga jne

... ja 10W-60 ei lähe kuumalt nii vedelaks ja on PAKS edasi. Ja teeb oma tööd ja kaitseb mootorit paremini.
Ja õlirõhku näitab kuumalt tühikäigul sellega rohkem.
Ja ka kulunud hüdrotõukur jääb sellega vait, kuigi mineraalse 10W-40ga tegi natuke häält.
jne.



Pole ju keeruline, või mis?
Ehk siis mida kallim õli, seda paksem on ta kuumas mootoris.
Vasta
#34
(26-08-2010, 10:09 PM)stihl Kirjutas: Tervet seda teemat lugedes jääb mulje, et lgp MB foorumlased pole siiani aru saanud, mida tegelikult tähendab PAKS õli ja mida vedel õli.

Teooria on, muidugi, pisut komplitseeritum, aga jätke ükskord meelde lihtne kuldreegel, et:

1. 10W-30 on suht VEDEL õli.
2. 10W-40 on natuke paksem, kui 10W-30
3. 10w-60 on SIGAPAKS õli. (kui eelmistega võrrelda). Hoolimata sellest, et tegu on täissündiga.

Ehk siis õli tähistuses teine number näitab õli võimet säilitada ka 100 kraadise temperatuuri juures oma paksust. Mida suurem number, seda paremini säilitab.

Ehk siis 10W-30 läheb kuumalt suht vesiseks - voolab kulunud simmeri vahelt välja; paneb kulunud hüdrotõukuri klõbisema; laseb kepsusaale ja vända vahelt kiiremini jalga jne

... ja 10W-60 ei lähe kuumalt nii vedelaks ja on PAKS edasi. Ja teeb oma tööd ja kaitseb mootorit paremini.
Ja õlirõhku näitab kuumalt tühikäigul sellega rohkem.
Ja ka kulunud hüdrotõukur jääb sellega vait, kuigi mineraalse 10W-40ga tegi natuke häält.
jne.



Pole ju keeruline, või mis?
Ehk siis mida kallim õli, seda paksem on ta kuumas mootoris.

AAAAAAAAAAAAAAAIcon_eekIcon_eek

Esimene number näitab omadusi külmalt, teine omadusi kuumalt.
Ise kasutan MB-s suvel 20W60, talvel 0W60- mõlemad täissündid.

Hinnal pole mingit seost siin.
Näiteks maasturis voolab TÄISmineraal 10w50, ja 5liitrine kann maksab ca 600.-

M.O.T.T.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#35
R129 kirjutas kusagil, et "täisünt" võib tähendada mida iganes, põhimõtteliselt võiks ka võipakile kirjutada, kuna keegi pole määratlenus kus maalt algab täissünt. Icon_twisted
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#36
Täisünteetilised õlid ei lagune nii lihtsalt.

Kui sa ntx. kuuesajasesse tsiklisse valad 10W-50 mineraalõli ja keerad 13000 pööret peale, siis pekstakse (ntx. kolbidega-kepsudega) selle õli molekulid tükkideks ja edasist määrimist enam ei toimu.
Hoolimata sellest, et see õli oma voolavust kuumalt nii lihtsalt ei kipu kaotama.

Poolsünt on minu arusaamise järgi lihtsalt 50% mineraal + 50% sünteetilise õli segu.

P.S.
(26-08-2010, 10:17 PM)janek126 Kirjutas: Ise kasutan MB-s talvel 0W60.
Kelle õli kasutad? Vaatasin, et ei Morbelal ega ka Baltoilil Eesti valikus 0W60 pole. Mul ka üks ülikapriissne putukas, millele vaja...
Vasta
#37
(26-08-2010, 10:37 PM)stihl Kirjutas: P.S.
(26-08-2010, 10:17 PM)janek126 Kirjutas: Ise kasutan MB-s talvel 0W60.
Kelle õli kasutad? Vaatasin, et ei Morbelal ega ka Baltoilil Eesti valikus 0W60 pole. Mul ka üks ülikapriissne putukas, millele vaja...

CommaIcon_cool
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#38
Põhimõtteliselt on teil õigus selle koha pealt, mis puudutab mootoriõlisid. Lisan siiski, et igasugused täissünt, sünt, poolsünt, osasünt, sünteetiline, polüsünteetiline, semisünteetiline jne on kõik tegelikult turundusterminid, mis tarbijatele peale surutud, tarbijate poolt omaks võetud ja seeläbi on selle valdkonnaga tegelevatel ettevõtetel oma pakutavaid tooteid teiste seas lihtsam esile tõsta ehk nn "haipida".
W123 omanikuks olemisel on kaks varianti - sa oled kas väga rikas või mehaanik.
Vasta
#39
Lugesin siin postitusi ja sain aru,et kui külmalt mootor tiksub,soojenedes aga läheb vaiksemaks on asi hüdrotõukurites eks.
Aga.Kui mootor külmalt käib nagu siidi ning soojenedes tuleb iseloomulik tiks ülesse klapiosasse sisse?Icon_rolleyes Samuti hüdrotõukurid? Soojenedes hakkab nagu lonkama ka veidi.Kas üldse tõukuri mitte toimimine mootori tööd kuidagi halvendab,klapp ei lähe nt lõpuni lahti vms?Rolleyes
Vasta
#40
(18-10-2010, 09:44 PM)foxman Kirjutas: Lugesin siin postitusi ja sain aru,et kui külmalt mootor tiksub,soojenedes aga läheb vaiksemaks on asi hüdrotõukurites eks.
Aga.Kui mootor külmalt käib nagu siidi ning soojenedes tuleb iseloomulik tiks ülesse klapiosasse sisse?Icon_rolleyes Samuti hüdrotõukurid? Soojenedes hakkab nagu lonkama ka veidi.Kas üldse tõukuri mitte toimimine mootori tööd kuidagi halvendab,klapp ei lähe nt lõpuni lahti vms?Rolleyes
Tiksuvad igate pidi. Soojalt, külmalt ja mõnel koguaeg.
Näiteks tõukur, mida kasutatakse OM601 mootoris, omab mänguruumi kuskil 1,5mm või natuke vähem. Seega klapp avaneb mõne võrra vähem, avaneb hilinemisega ja sulgub varem kui võiks. Seega jah halvendab tööd.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne