14-01-2008, 02:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2008, 02:55 AM ja muutjaks oli taix.)
Tervist.
Probleem W123 masinaga, millele aiste vahele visatud W115 masinalt võetud 3,0 5 silindriline diiselmootor, õlifilter asub igatahes allpool ja õhufilter see vana hea traadituust.Rohkem infot mootori kohta öelda ei oska, on väikeste erinevustega kui "õige" W123 mootor. Väntvõlli otsa kinnituv rihmaratas koos kõigi muude ketastega loksub mõnusalt, tekitades tühikäigul koleda kolina. Käega ventika labast liigutades on lõtk korralik. Kerge pöörete tõstmine kaotab kolina, samuti rooli keeramine lõppu, tekitab läbi roolivõimupumba koormuse rihmarattal ja kolin kaob. Mootori soojenedes muutub kogu teema tihkemaks ja asi ei kolsie, lõtk ise ei kao kuhugi. Et küsimus selline: mis valemiga too krempel sinna vända otsa kinnitub? Kiiluga? Miks selline loks tekib? Äkki keegi on selle sõlme lahti lammutanud ja oskab veidi seletada kuidas see loks remontida ja mis jupid tuleks ette varuda. Doonoriks on olemas W115 2,0D mootor.
Ette tänades Taivo.
Probleem W123 masinaga, millele aiste vahele visatud W115 masinalt võetud 3,0 5 silindriline diiselmootor, õlifilter asub igatahes allpool ja õhufilter see vana hea traadituust.Rohkem infot mootori kohta öelda ei oska, on väikeste erinevustega kui "õige" W123 mootor. Väntvõlli otsa kinnituv rihmaratas koos kõigi muude ketastega loksub mõnusalt, tekitades tühikäigul koleda kolina. Käega ventika labast liigutades on lõtk korralik. Kerge pöörete tõstmine kaotab kolina, samuti rooli keeramine lõppu, tekitab läbi roolivõimupumba koormuse rihmarattal ja kolin kaob. Mootori soojenedes muutub kogu teema tihkemaks ja asi ei kolsie, lõtk ise ei kao kuhugi. Et küsimus selline: mis valemiga too krempel sinna vända otsa kinnitub? Kiiluga? Miks selline loks tekib? Äkki keegi on selle sõlme lahti lammutanud ja oskab veidi seletada kuidas see loks remontida ja mis jupid tuleks ette varuda. Doonoriks on olemas W115 2,0D mootor.
Ette tänades Taivo.