04-07-2011, 11:33 PM
No antud Cadillac ei pruugi paljudele meeldida, kuid vähemalt ei jäta ta kedagi külmax, mida aga ei saa öelda RR-ide kohta. Nende küljes pole mitte ainumatki huvitavat asja ja neid on sama huvitav vaadata kui tühja jalgpalli platsi. Ka ei osta keegi tänapäeval omale RR-i sellepärast, et seda kangesti tahax, vaid sellepärast, et need on ja on olnud nii paljudel kuulsatel inimestel ning RR-iga sõites kuuluxid nagu automaatselt samasse seltskonda.
Mind isiklikult täitsa huvitavad need Denisi poolt siia lisatud haruldased autod, kuna neid praktiliselt ei näe enam liikluses ja kuna nad ei ole üles haibitud nagu mitmed teised vanad autod. Näitex võix tuua Jaguar E Type-i, mis iseenesest on täitsa kena ja tore auto, kuid mida tänapäeval ostetaxe mitte enam auto pähe vaid kui brändi. Jah, mõni üxix inimene võib osta E-Type-i ka lihtsalt sellepärast, et see auto on talle alati meeldinud, kuid enamik ostab selle, et kuuluda samasse klassi teiste selliste autode omanikega ja seda klassikuuluvust välja näidata. Täpselt samal põhjusel ostetaxe Toyota Priuseid. Ma ei väida, et see tegevus on üdini jama, kuid tihti vaatavad sellised klassiinimesed mõnevõrra halvustavalt või üleolevalt kõige muu peale, mis nende kitsa klassi normipiiridesse ei jää.
Pean tunnistama, et üxkõik kui tolerantne ma ka olla püüan, kuulun minagi mõnes mõttes teatud klassi. Ka minu 16v kutsikas on selle välja näitamisex, et ma ei taha kuuluda nende seltskonda, kes teevad alati kõige iseenesest mõistetavamaid otsuseid. Vastasel juhul olex ma kiiret Saxa autot otsides BMW M3 või Audi Quattro poole vaadanud, kuna need olex ju kõige loogilisemad/lihtsamad/turvalisemad/populaarsemad valikud selles kategoorias olnud.
Kokkuvõttes, kuigi ka minu siinöeldud text ei ole 100% tolerantne, tasub siiski silmaklapid peast võtta ja suhtuda eelarvamusteta ka kõigesse, mis meie kehtestatud normipiiridest välja jääb.
Mind isiklikult täitsa huvitavad need Denisi poolt siia lisatud haruldased autod, kuna neid praktiliselt ei näe enam liikluses ja kuna nad ei ole üles haibitud nagu mitmed teised vanad autod. Näitex võix tuua Jaguar E Type-i, mis iseenesest on täitsa kena ja tore auto, kuid mida tänapäeval ostetaxe mitte enam auto pähe vaid kui brändi. Jah, mõni üxix inimene võib osta E-Type-i ka lihtsalt sellepärast, et see auto on talle alati meeldinud, kuid enamik ostab selle, et kuuluda samasse klassi teiste selliste autode omanikega ja seda klassikuuluvust välja näidata. Täpselt samal põhjusel ostetaxe Toyota Priuseid. Ma ei väida, et see tegevus on üdini jama, kuid tihti vaatavad sellised klassiinimesed mõnevõrra halvustavalt või üleolevalt kõige muu peale, mis nende kitsa klassi normipiiridesse ei jää.
Pean tunnistama, et üxkõik kui tolerantne ma ka olla püüan, kuulun minagi mõnes mõttes teatud klassi. Ka minu 16v kutsikas on selle välja näitamisex, et ma ei taha kuuluda nende seltskonda, kes teevad alati kõige iseenesest mõistetavamaid otsuseid. Vastasel juhul olex ma kiiret Saxa autot otsides BMW M3 või Audi Quattro poole vaadanud, kuna need olex ju kõige loogilisemad/lihtsamad/turvalisemad/populaarsemad valikud selles kategoorias olnud.
Kokkuvõttes, kuigi ka minu siinöeldud text ei ole 100% tolerantne, tasub siiski silmaklapid peast võtta ja suhtuda eelarvamusteta ka kõigesse, mis meie kehtestatud normipiiridest välja jääb.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!