Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kuidas tagavedrud W123 kätte saada?vanad ikka vägaväsind!
#1
vaatasin siis tahaistme seljatoe alla kaa ning eemaldasin sealsed katted,nagu arusaan siis tuleb alt õõtsakyljest lahti yhendada aga kuidas vedru sealt välja tuleb?terve õõts lahti?
tänud ette!
Vasta
#2
Vedrutõmmitsad on võtmesõna. Kui oled amordi seest kätte saanud, siis edasi tõmmitsatega vedru kokku ja tulebki välja. Aga mingi sita tõmmmitsaga ära hakka vaeva nägemagi, rohkem n...i kui asi väärt on.

Ise korra vahetasn ka ilma ära, aga olin siis ka terve tagasilla alt võtnud. Muidugi piisaks, kui looga ots lahti lasta, siis vast pigistab vedru vahelt väljagi, aga see looga polt on nii rõvedasti alati kini roostetanud, et ainult koos jumala abiga võid selle lahti saada - mina ühte poolt ei saanudki ja lõhkusin karbi sisse augi, et polt kätte saada - pärast tuli asi tagasi keevitada.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
vot see õõtsa all olev polt/või ma ei teagi mis see hoiab,juhul kui see lahti saada siis peaks lihtsam olema
näeb välja väga roostene,emba kumba kas saan ta lahti või lõhun ära siis mis väljapääs on?
kuskilt on uut saada?lammarist?poest?
Vasta
#4
Tõstad tagumise otsa maast lahti, rattad maha pidurisadulad keerad ka lahti, jäävad vooliku otsa rippuma, amortisaatorid ka küljest ära. Seejärel toestad tavalise tungrauaga reduktori, keerad lahti 4 polti millega reduktori tagumine padi tala küljes on, lased tungrauaga reduktori koos sillatalaga alla ja käes nad ongi. Auto toesta ikka korralikult, et ta sulle kaela ei kukuks.
Vasta
#5
V126 Kirjutas:Tõstad tagumise otsa maast lahti, rattad maha pidurisadulad keerad ka lahti, jäävad vooliku otsa rippuma, ...


täpselt. ja enne kõvasti roostesurmaga kõik kinnitused üle, kui vedrupesade all olevad poldid lahti tulevad, on juba esimene barjäär murtud. supportid lahti ja vaikselt edasi.
varuosade mehed soovitasid ükskord ka neid ülemise vedrupesa kumme topelt panna, et muidu 'ju ei näe, et on vahetatud' :-)
Vasta
#6
Kas peab ainult supporti kõljast ära võtma, seda pidrukettast ei pea? Ja miks üldse peab suporti küljest ära võtma?
W123!
Vasta
#7
Et pidurivoolik ellu jääks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 182 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 181 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 401 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
Exclamation E220 SOOVIN AVARIILISEST LAHTI SAADA Ingrid 1 735 30-08-2022, 08:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 629 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 565 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 3,028 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 2,923 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W124 ei saa kütet kätte Jizz 4 3,568 17-02-2019, 01:40 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 kuidas eemaldata esimesi peatugesi Eric 2 2,314 08-08-2018, 11:14 AM
Viimane postitus: Eric



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne